بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

دوشنبه 9 اسفند 1389

بیانیه هاشمی رفسنجانی در رابطه با فائزه

بسم الله الرحمن الرحیم. الرحمن الرحیم. مالک یوم الدین. ایاک نعبدو و ایاک نستعین. بار دیگر قلب مهربان مقام معظم رهبری شکست. و این بار در پارکینگ.

بیانیه هاشمی رفسنجانی در رابطه با فائزه
بسم الله الرحمن الرحیم. الرحمن الرحیم. مالک یوم الدین. ایاک نعبدو و ایاک نستعین. بار دیگر قلب مهربان مقام معظم رهبری شکست. و این بار در پارکینگ.
بعد از حمله هائی که این اواخر به بیت ما شده، حمله اخیر به یکی از مصرع های ما در پارکینگ مطهر حضرت امامزاده شهرری طوری بوده که همه افراد، - مطابق فیلم موجود – چه فائزه و چه جوان هتاک و چه بقیه، افقی راه میرفته اند! (اینجاست)

اگر این جوان فحاش از آن جوانان ضد انقلاب بود که ما در این سی و دوساله، هزار هزار اعدام کردیم، دلمان نمیسوخت. من به خدا شکایت میکنم از این جوان که از خود ماست. از انظرُ والمنظرُ والتنظرهای مقدس این نظام ولائی است.

این جوان اگر این الفاظ رکیک را برای حفظ نظام گفته باشد، که کم گفته. من فائزه را میبرم پپشش که بیشتر بگوید. ما باید این نظام مقدس را به هر قیمتی حفظ کنیم. اما اگر در یوم الکوئسشن، از او بپرسند و برای حفظ نظام نگفته باشد و قصد تخریب داشته باشد، خدا از مجازاتش بگذرد.

آنها که میخواستند مهدی ما برگردد و محاکمه اش کنند حالا خودشان می بینند که صلاح نیست برگردد. در غیاب او نیز به خواهرش فحاشی میکنند! مهدی ما فارغ التحصیل همه شعبه های دانشگاه آزاد است و خودم ترتیب محاکمه غیابی و جزای نقدی را بحمدالله دادم. فائزه هم هیچوقت تا پارکینگ پیاده نمیرفت.

امروز که خاورمیانه شاهد ناآرامی است و در این شرایط حساس، حفظ و تقویت وحدت و همدلی و اعتماد در کشور یکی از ضروری‌ترین اموری است که این جوان فحاش هم باید به آن توجه کند. اسلامیت نظام و نظامیت اسلام و فراافکنی در جهت تعامل با توطئه و ترفند معاندین، محور حرکت و پیروزی انقلاب اسلامی راستین، مکتب اهل بیت(ع) را به دستاورد بزرگی نشان گرفته ولی برخی مواضع افراطی و تفرقه‌انگیز از افراد تندرو، تومنی چهار دلار باعث تضعیف و تخریب نظام خواهد بود و خاطر مبارک مقام معظم رهبری را خط خطی خواهد کرد. و السلام علیکم.

 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی