بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

پنجشنبه 5 اسفند 1389

ميرحسين موسوي ديوار آهني را سوراخ کرد!

به گزارش خبرنگار ما پس از اينکه دولت و بسيج و اطلاعات و سپاه، دور خانه ي ميرحسين موسوي ديوار آهني کشيدند، ميرحسين با استفاده از دستگاه جوشکاري و ذوب فلز، ديوار آهني را سوراخ کرده و انگشت شست خود را به علامت پيروزي به نيروهاي دولتي نشان داده است.

لزوم کشيدن ديوار آهني (بلکن فولادي) دور خانه ي خانم رهنورد و ميرحسين موسوي موقعي احساس شد که مأموران متوجه شدند ميرحسين قصد دارد مثل رمبو از بالکن منزل خود به کوچه پريده و نيروهاي مسلح اطراف خانه اش را لت و پار کند.
گفته ميشود ميرحسين در هفته هاي اخير با فراگيري روش هاي کماندوئي و فنون رزمي و تکواندو و چتربازي، براي هرگونه عروج و خروج آماده بوده، بطوريکه بيم آن ميرفت که با يک جفت پا، از پنجره بيرون زده و پيش از آنکه مأموران مسلح بتوانند او را بگيرند، خود را به اقامتگاه رهبر معظم رسانده نامبرده را درجا خفه کند.

گزارش هاي لحظه به لحظه حاکي است که براي محکم کاري بيشتر قرار است ديوار آهني را دوجداره بسازند و -45 سانت فاصله ي دوجدار را از نوعي عايق که هنوز ساخته نشده پر کنند.
توضيح - رقم 45 سانت براي فاصله ي دو جدار، تخميني است و احتمالا با توجه به نوع عايقي که در آينده خواهند ساخت، کم و زياد خواهد شد.
اگر تا جمعه ي آينده مواد اصلي عايق اعلام شود، مسلما دوستان عزيز ما دکتر عليرضا نوري زاده و دکتر محسن سازگارا در برنامه ي جمعه شب خود با آب و تاب لازم به اطلاع امت شهيدپرور ميرسانند.

 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی