بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

شنبه 21 شهريور 1388

دوش نصف‌شبي از غصه نجاتم دادند ....

"بیانیه مشترک مخملباف، سازگارا، نوری زاده: مردم ایران هشدار !"
.... خوش آن قندي که قندانش تو باشي .....

"حکومت کودتا به زودی قصد دستگیری آقایان مهندس موسوی و کروبی را دارد تا به خیال خود کودتا را کامل کند و به رهبری جنبش سبز ضربه بزند. در این صورت مردم ایران تا آزادی همه زندانیان سیاسی به خیابان ها خواهند ریخت و رهبری جنبش سبز در غیاب آقایان موسوی و کروبی و خاتمی به خارج از کشور منتقل خواهد شد، تا خواب راحت را از استبداد بگیرد. 17 شهریور، سه شنبه، ساعت 12 شب علیرضا نوریزاده. محسن سازگارا. محسن مخملباف."

ظاهراً اين سه نفر فوق‌الذکر ساعت 12 و 5 دقيقه‌ي همان‌شب خودشان دستور دستگيري آن دونفر را صادر کرده‌اند. معلوم نيست چرا نيروي انتظامي لفتش ميدهد.

ناظران سياسي ساعت يازده صبح امروز اظهار داشتند که چون "استبداد" شب‌ها دير مي‌خوابد، بهتر مي‌بود که اين بيانيه حدود سه، سه‌ونيم بعد از نيمه‌شب صادر ميشد.

ناظران ادبي هم گير داده‌اند که "به زودي قصد دستگيري داشتن" غلط دستوري است و در اينجا "قصد" در هر حالتي بايد پيش از "به زودي" بيايد: « .... قصد دارد به زودي ... قصد ِ به زودي دستگير کردن .... قصد دستگيري ِ به زودي ...»! که به ناظران ادبي گفتيم فعلاً اين نکته‌ي ظريف و دقيق را بگذارند براي بعد از انتقال رهبري به خارج.

خوش آن قندي که قندانش تو باشي
خوش آن بندي که تنبانش تو باشي
خوشا فرصت‌طلب گشتن شبانه
خوش آن جنبش که جنبانش تو باشي

 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی