بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

جمعه 26 تير 1388

نقش روسری خانم حقیقت‌جو در مبارزه

FHW.jpg

خانم فاطمه حقیقت‌جو الانه در چهار و نیم بعد از ظهر لندن در استودیوی صدای آمریکا در بوستون حاضر شدند و خانم حمیده آرمیده و مهشید ندیری طفلکی از استودیوی واشینگتون با ایشان صحبت کردند.

اوج این مصاحبه - در باره نماز امروز رفسنجانی - آنجا بود که خانم حقیقت‌جو ضمن اشاره و تأئید آقای رفسنجانی در دلجوئی از داغدیده‌ها و همدردی با آنان، گفتند که "من هم امروز روسری سر کردم که در واقع سمبل گل لاله روش هست برای همدردی با خانواده شهدای راه آزادی ..... .

من چقدر دلم میخواست که خانم ندیری هم فرصت کند دو کلمه بگوید ولی خوب، نشد. (متأسفانه دوربینچی هم از پیش حواسش نبود که زود روی روسری خانم حقیقت‌جو برود. من هم حواسم نبود که دقیقاً گوش کنم اما وقتی دوربین رفت روی روسری خانم حقیقت جو، انگاری که دنیا را به من داده باشند، دقت کردم به لاله‌هائی که ایشان رویش تأکید کردند و چقدر خوشحال شدم که ایشان این روسری را تا وسط های پیشانی و دور تا دور صورت و اطراف گردن چنان پوشانده بودند که علاوه بر اثرات سیاسی و مبارزاتی و ناموسی، از سرماخوردگی هم به شدت جلوگیری میکند.)

ضمن احترام به حجاب ایشان و تأکید بر حق آزادی پوشاک برای دارندگان هر سلیقه و اعتقادی، از خانم حقیقت‌جو استدعا داریم که اینطور روی روسری‌شان تبلیغ نکنند، که اگر زنی روسری سرش نیست یا نقش لاله بر روسری‌اش نیست احساس نکند که دارد به خون جوانان وطن خیانت میکند!

لطف بفرمایند همانطور که دیگران روسری ایشان را مقوله‌ی شخصی میدانند و به آن گیر نمیدهند، ایشان هم بابتش صورتحساب برایمان صادر نکنند. (ضمناً این مسئله‌ی فقهی هم ذهن مرا مشغول کرده که آیا جایز است زن محجبه‌ی مسلمان نگاه مردان نامحرم را به هر بهانه‌ای روی نقش روسری خودش تیز کند؟)

 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی