بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

يكشنبه 7 تير 1388

ناسازگاري آقاي سازگارا

در پي جريانات اخير، گويا وقتي صداي آمريکا حرف‌هاي آقاي سازگارا را فراتر از مرزهاي مصالح خودش ديد ادامه برنامه‌ي روزانه‌ي ايشان را به اصطلاح ادبا برنتابيد.....

در نتيجه آقاي سازگارا آنجا را رها کرد و اطلاعيه داد که ميرود به يوتيوب. ضمناً با هوشمندي کامل، پل بازگشتش را هم خراب نکرد و به جاي حمله به کل سيستم، يا چندتن از مسئولان، فقط و فقط "مسئول خبر" بخش فارسي را هدف گرفت و نامش را هم روشن کرد که مبادا به هيچ مسئول خبر ديگري بربخورد، و متهمش کرد به "کارشکني". آن هم با اين کنايه‌ي پر ابهام و پرسش برانگيز که: "نميدانم انگيزه اصلي‌اش چيست."! (انگيزه‌ي فرعي‌اش گويا از اين قرار است که پسرخاله‌اش در ايران يک تکه زميني را که از باجناق آقاي سازگارا خريده بوده، طولش از عرضش کمتر بوده. انگيزه‌ي اصلي‌اش هنوز معلوم نيست!)

بي‌شک در تغيير و تحولات بعدي سازمان و جا به جا شدن‌هاي متداول، آن "مسئول خبر" جايش را به ديگري ميدهد و مسئول جديد، که ماجراي زمين به او مربوط نميشود، (و چه بسا روحش هم خبر از اين اختلاف نداشته باشد) دوباره آقاي سازگارا را - از همان پلي که خراب نکرده - برميگرداند به صداي آمريکا و بابت کارشکني‌هاي مسئول قبلي، از ايشان عذرخواهي خواهد کرد.

از آنجا که آقاي سازگارا در اطلاعيه‌اش (همين پائين) به "هم‌وطنان عزيز" گفته بود که من "بنا به دستور شما" در صداي آمريکا "اخبار و دستورالعمل هايی را که رهبری جنبش تصميم میگيرد " به اطلاع شما ميرساندم .... من کنجکاو شدم و حيران که اولا هموطنان عزيز چرا "دستور" داده‌اند و "خواهش" نکرده‌اند؟ و در اين غوغائي که اختلاف سر ده دوازده ميليون رأي است، تعداد هموطناني که دستور را صادر کرده‌اند چند ميليون بوده و دستور از چه راهي ابلاغ شده؟ ضمناً حسوديم شد که چرا فقط ايشان حائز اکثريت شده و چرا تقلبي ترتيب داده نشده که من هم قدري موج‌سواري کنم؟ (با صداي‌آمريکا هم که مختصري همکاري دارم) ثانياً هموطنان عزيز ِ دستور دهنده مگر نميدانند برنامه‌هاي صداي آمريکا (بر خلاف ساير رسانه‌هاي دنيا!) تهيه‌کننده و سردبير و اديتور و مسئول‌خبر و بازرس و بازبين دارد و اينطوري نيست که هرکس دستوري از خارج دارد بتواند همه روزه هرچه دلش ميخواهد بگويد و پخش شود؟ و ثالثاً "رهبري جنبش" چه کس يا کساني هستند و کجا هستند و بلانسبت مغز چند تا خر را خورده‌اند که اخبار و دستورالعمل‌هايشان را صاف بفرستند به خارج؟ آن هم به پايتخت شيطان بزرگ؟، آن هم براي آقاي سازگارا؟ آن هم براي پخش از صداي آمريکا؟

به هرحال براي آگاهي از آخرين دستورالعملهاي رهبري جنبش ديشب آخر شبي زدم روي يوتيوب که برنامه‌ي پنج تا ده دقيقه‌اي آقاي سازگارا را ببينم و بشنوم. اينجوري شروع شد:

"سلام. شنبه شيش تیرماه و بيست و هفت ژوئن میلادی و این دفعه یازده ِ شبه دیگه نصف شب نیست امیدوارم که انرژیم بیشتر باشه و بهتر بتونم صحبت کنم. بعضی‌ها برای من نوشته بودند که تو رو خدا یکخرده زودتر بیا حرف بزن که خواب‌آلود نباشی. اون بلیز سبزمم دیگه نمیشه هر روز بپوشم چرکمرد میشه عوضش رنگ سبز را که رنگ جنبشمون هست نگهداشتم. (نشان دادن مچ‌بند سبز ) ......"
شرمنده‌ام که خسته و خواب‌آلود بودم و نتوانستم بقيه‌ اخبار و دستورالعمل‌هاي رهبري جنبش را پي بگيرم. بخصوص که تي-شرت نارنجي را که براي ضبط برنامه‌ام ميپوشم خيس کرده بودم توي وان و اگر به موقع نمي شستمش چرکمرد ميشد. (خودتان ببينيد)
----------------------------------------------------

دليل عدم شرکت در صدای آمريکا، توضيح محسن سازگارا
به نام خدا
هم وطنان عزيز
طی دو سال گذشته با حضور در برنامه تفسير خبر تلويزيون "صدای آمريکا" توانسته بودم ارتباط اندکی با شما برقرار کنم. پس از کودتای اخير در ايران بنا به دستور شما سعی کردم تا هر روز بين پنج تا ده دقيقه در اين رسانه حضور يابم و اخبار و دستورالعمل هايی را که رهبری جنبش تصميم می گيرد به اطلاع شما برسانم. پنج روز اول هم موفق به اين اطلاع رسانی شدم، اما متاسفانه با کارشکنی فردی به نام علی سجادی مسئول خبر "صدای آمريکا" بخش فارسی که نمی دانم انگيزه اصلی اش چيست، از اين کار من جلوگيری به عمل آمده است. بنا بر اين ديگر در تلويزيون صدای آمريکا نخواهم بود و از اين پس اين کار را با برنامه های پنج تا ده دقيقه ای روزانه از طريق يوتيوب ادامه خواهم داد.
با ايمان به پيروزی ملت ايران در برابر شب پرستان
محسن سازگارا
سه تيرماه هزار و سيصد و هشتاد و هشت
(نقل از سايت "گويا")

 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی