بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

دوشنبه 14 بهمن 1387

راجع به "کامنت" و اظهارنظر و مشکلات واصله

دوستان. با آماري که از تعداد مراجعات روزانه دادم ...

دوستان. با آماري که از تعداد مراجعات (و نه مراجعان، حواسم هست) روزانه دادم ... تصديق ميفرمائيد که از اين تعداد، کمترين درصد "کامنت" و "نظر" که برسد، باز، خواندنش کلي وقت ميگيرد و نخواندنش ممکن است باعث انتشار مطلبي شود که تجاوز به حقوق ديگران و يا توهين به دوستي و بخصوص دشمني باشد.

افزون بر اين، با اينکه براي ورود به آن بخش، اطلاعاتي خواسته شده بود که راه را بر آت آشغال‌هاي اتوماتيک مي‌بست (خيلي سايت‌ها حروف رمز براي ورود ميگذارند)، اما هنوز ما مصون از اين حملات نبوديم و روزي نبود (و نيست) که انبوهي تبليغ قرص وياگرا ! و خرت و پرت‌هاي ديگر سرريز نشود که زدودنش هم کلي وقت ميگرفت. (هنوز هم اگر کسي اصرار داشته باشد، در پست‌هاي قديمي امکان "نظرشما" در دسترس است.)

در عين حال ملاحظه ميفرمائيد که راه ايميل براي آنان که اصراري در ارسال تذکري يا تفقدي يا تفحش و توحشي دارند، باز است و خوشا آنان که براي ارسال نظر خود حوصله‌اي در خورش داشته باشند و ما را سرفراز کنند.

ميدانم که همه‌ي ما به جائي رسيده‌ايم که بدون "ريموت کنترل" تلويزيون تماشا نميکنيم و يادمان رفته که روزگاري براي روشن و خاموش کردن و کانال عوض کردن، مجبور بوديم از جاي مبارک بلند شويم و خود را تا پاي تلويزيون بکشيم. يادمان رفته روزگاري را که براي کامنت گذاشتن و نظر دادن به کسي بايد درشکه سوار ميشديم ميرفتيم در خانه‌اش، اگر در خانه بود، حرفمان را ميزديم و برميگشتيم.
باز واقفم که الان چقدر سخت است که hadikhorsandi را در پنجره بالائي ايميل تايپ کنيد و بعدش يک @ي ناقابل بزنيد و دوباره با چه مشقتي aol لعنتي را بزنيد و آخرش هم نقطه‌اي بگذاريد و تازه نوک انگشت مبارک را روي c و o و جسارت است m فشار دهيد. خوب حالتان را مي‌فهمم چون خودم هم همينطورم. شما هم حال مرا بفهميد لطفاً. چاکريم.

 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی