بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

سه شنبه 5 آذر 1387

لوگوي تلويزيون فارسي بي.بي.سي (به زودي)

bbc1.gif
به قرار اطلاع در تهيه برنامه هاي اين کانال، دولت انگليس هم با جمهوري اسلامي همکاري خواهد کرد!

نظر های شما (20)     
MIRZA GASEM:

SALAM
SITE BB-SAFIO-LAH BE JOM-NE AKHBAR MOVASAGH AGAYE ASGAR AGA BARAYE HAMSIHE AZ IN PC HAZF SHOD.
BA DORUD BE HADI

(December 6, 2008 3:02 PM)
ali:

اقای رضاجی اقای بهنودهم خیلی تپل مپلند ها

(December 2, 2008 1:46 AM)
ذره بین:

فکر کنم که جیم جارموش بخشی از نظرات مرا نوشت و نیازی به بازنویسی آن نیست ، آیا دلیل این حرکت (قلم بر علیه برخی‌ برتافتن ) این نیست که هادی خان را در ضیافت های ایران هریتج به عنوان سخنران یا جایزه بگیر دعوت نکردند!؟ یا در بی بی سی ایشان را (علی رغم دوستان زیادی که دارند) حلوا حلوا نکردند کما اینکه دیدیم که در تلویزیون تازه تاسیس لندنی ازایشان قدردانیها نمودند
باری استاد موفق و پیروز باشید

-هادي - بدبخت اينها را گفتي با حقيقت چکار ميکني؟

(December 1, 2008 3:57 PM)
برنا:

آقای خرسندی درود برشما
این سایت بی بی سی بسیارسایت معتبر وبه روزی است و اخبارش قابل اعتماد
اگردنیال سایت خبری وابسطه و هستید بهتراست به ایران پرس نیوز بند کید که مربوط به سازمان تروریستی مجاهدین است
آقای خرسندس بی بی سی ورادیو فردا از آنجهت مورد بی مهری قرارمی گیرند که اخبار مربوط به سازمان ترورسستی مجاهدین را مخفی نمی کنند وبه اطلاع همه میرسانند براس دلیل این ادعا دراین دوسایت کلمه اردوگاه اشرف را سرچ کنید تا ببینید که ازکنترل قرارگاه تروریستی اشرف درعراق خبرمی دهد وبعد همبن کاررا درایران پرس نیوز انجام دهید ببینید که فقط درمورد اشرف پهلوی خبر دارد!!! پیداکنید پرتقال فروش را......... ؟

هادي - کجا راجع به راديو فردا چيزي گفتيم که خودمان خبر نداريم؟ ايران پرس نيوز را من نميشناسم شما هم لطفاً براش تبليغ نکنيد و کنار بي.بي.سي. نگذاريدش.

(November 30, 2008 5:42 PM)
رضا جي:

هادي جان سلام
خدا بيامرزد استاد تاريخ دانشكده ي ما را. روزي سر كلاس درس صحبت همين به قول دايي جان " انگليسيا" شد. ايشان تعريف مي كرد كه انگليسيا مدتها بود كه به هند لشكر كشي ميكردند ولي توفيقي حاصل نمي شد و با كلي تلفات عقب مي نشستند. عاقبت جاسوساني را به آن سرزمين فرستادند تا در مورد عادات روزانه مردم؛ استعداد نظامي ؛ چگونگي تقسيم قدرت و غيره اطلاعات جمع آوري كنند.
جاسوسان گزارش مفصلي دادند كه در بين آن همه مطلب اين يكي نظر ملكه را جلب كرد: " مهاراجه ها كه هريك امير منطقه اي در هند هستند علاقه عجيبي به پسر بچه هاي تپل و سفيد دارند".
ملكه دستور داد تا لشكري از همين بچه ها تشكيل و اعزام شود و به آنان نيز آموزش بدهند كه بعد از يك درگيري مختصر تسليم شوند و به دربار مهاراجه ها راه يافته و به عنوان ستون پنجم عمل كنند تا لشكر اصلي برسد.
لشكر تپل مپل عازم شد و به دربار راه يافت. هنوز چند هفته اي از حضورشان در دربار نگذشته بود كه سيل نامه هايشان سرازير شد كه: بابا اينا مارو كشتند.... تا صبح نمي ذارن ما بخوابيم... اين ميره اون يكي مياد.. بابا جرو واجر شديم.. يه فكري بكنيد..!
بالاخره ملكه جواب داد و پرسيد: وقتي به شما بند كردند و كارشان تمام شد ولتون مي كنند؟ جواب دادند: بله.
ملكه جواب داد: نگران نباشيد. يه كم ديگه تحمل كنيد. همين روزا حمله مي كنيم و چنان بهشون بند مي كنيم كه حالا حالاها نتونن در برن.
و اين شد كه انگليسيا 200 سال بر هند مسلط شدند و هنوز هم آثار تسلطشان محو نشده است. هوشيار باشيم و نقش بي بي سي را دردوران انقلاب فراموش نكنيم؛ لشكر تپل مپلشون به جاي خود.

(November 29, 2008 7:42 PM)
جیم جارموش:

استاد خرسندی عزیز... درسته که اصولا بی بی سی سعی داره به شدت محافظه کارانه برخورد کنه و تا حدی که می تونه ملاحظه رژیم دیکتاتور جمهوری اسلامی رو بکنه ولی با این حال سایت بی بی سی در ایران فیلتر شده. استاد گرامی بعضی وقتها همین ملاحظه کار ها چنان چوب توی آستین رژیم می کنن که صد هزار تا فحش دهنده و بد و بی راه گوینده هم نمی تونن اونطوری ضربه بزنن. در ضمن صدای آمریکا به تنهایی وقتی کار میکنه همین گندی میشه که الان هست و بعد چند سال فعالیت تبدیل به یک شبکه مسخره و درپیتی شده که ملت فقط چهارشنبه شبها برنامه نوریزاده و سازگارا رو نگاه می کنن و هر چند ماهی یک بار هم که شما تشریف میارید یا یه آدم حسابی دیگه میاد برنامه هاش رو می بینن. پس در این فضا بهتره که یک شبکه دیگه هم باشه. حد اقلش اینه که حق انتخاب بیننده بیشتر میشه و خواه نا خواه فضای رسانه ای یه کم رقابتی تر میشه. به هر حال من نمیدونم چرا شما فقط اصرار دارید کسانی رو به عنوان مخالف رژیم ببینید که از بچه گی توی گهواره به رژیم فحش میدادند تا همین الان. خیلی از آدمهایی که توی خود رژیم هستن مخالف تر از شما هستن ولی واقع بین هستن و میدون که ضربه از درون خیلی کارا تر و مهلک تره. ما ایرانی ها از این کارها توی تاریخ زیاد کردیم. نمونه اش جنبش های برمکیان و ابومسلم و شیعه سازی و نفوذ به حکومت مغول ها و خیلی از آدمهایی که با رژیم گذشته کار می کردند ولی اعتقادی به شاهنشاهی نداشتند و ... هستش. شما هم این همه استعداد هنری و ادبی خودتون رو بعضی وقتها بدجوری به دشمنی با افرادی که استراتژی برخوردشون با رژیم با استراتژی شما متفاوته هدر میدید.

به هر حال من از جمله افرادی هستم که تو این چند سال اخیر هفته ای هفت بار به وب سایت شما سر میزنم و از نوشته هاتون لذت میبرم. ولی هر از چندی از مباحثی که در مورد افرادی مثل بهنود و نوریزاده و بی بی سی و اصلاح طلبها مطرح می کنید ناراحت میشم چون فکر میکنم این افراد فقط روش برخوردشون با شما متفاوته و شما انگار هر کسی که غیر از سبک شما برخورد کنه رو سعی میکنید زیر تیغ تیز طنزتون ببرید.

به امید اینکه من که به خاطر سنم میتونم جای بچه شما باشم زیر همین تیغ تیز عبید زاکانی عصر حاضر قرار نگیرم.

(November 27, 2008 6:15 PM)
هوا:

مدتی زیادی است که دیگه به این بی بی سکینه سر نمی زنم.

(November 27, 2008 4:13 PM)
علی:

هادی جان می گویندچوب راکه بلندکنی گربه دزده خبرکشی دربی بی سی می کند.بعدازاینکه افتضاح ایران هریتچ وحکیم زاده سروسرش با جمهوری اس اس لامی بی بی سی ورادیوزمانه خبررا اینگونه مخابره کردندکه حکیم زاده باسقوط شاه ازایران فرارکرد به به ودست مریزادبه این ادبیات کیهان اطلاعاتی که سعی می کند باندولابی جمهوری اسلامی دردیارکفاررامشتی بی نمازوعرق خور مطرودشده ازامت حزب الله بداند تا اکبر بریتیش پترولیوم جانی گردنش کلفت ترو بااب رودخانه تایمز بی بی سی تطهیر شرعی شود

(November 27, 2008 1:18 PM)
قاصم:

خدا نجّار نیست اما درو تخته را با هم خوب جور می کند
(لطفاًبا الله اشتباه نشود ).کامنت پیپو را که خواندم
فهمیدم چرااز این توله مار هنوز زاده نشده(تلویزیون
بی بی سکینه ی شعبه لندن) بدم می آید.بول بود،به غایط
نیز آراسته شد!توضیح بیشتر نمی دهم که از خشم اصغر آقا
می ترسم!!به قول مش قاسم دائی جان ناپلئون،اول اصغرآقا
بعد ،خدا .

(November 27, 2008 1:03 PM)
شاکی قلابی:

هادی جان، کامنت گزارانت از هردسته و صنفی هستند . بعضی ها هم که مشتری دایمی شده اند .خدائیش کلاس بازکرده ای میگوئی نه ؟نگاه کن به نوشته های قدیمی قاصم و بیا جلو . طرف پاک نویسنده شده ، طنز نویس شده .یا درویش ، پاک شاعر شده .یا پیپو که نمیدانم چرا فکر میکنم بچه سال است ، برای همین هم به نسبت سنش قشنگ مینویسد .اما به کیانوش که می رسم ، امیدم از کلاس تو قطع می شود !!!!به کامنت او در همین صفحه نگاه کن ، خودت می فهمی . بابا گابریل گارسیا مارکز هم اینقدر نا مفهوم نمی نوشت ، ادای خمینی را هم خیلی بد در میآورد .اصلا نمیدانم معیار تو برای چاپ کردن نظر ها چیست ؟ فقط باید فحش خواهر و مادر تویش نباشد ؟ بقیه خزعبلات قابل چاپ است ؟

(November 27, 2008 12:42 PM)
مادموازل می می:

بدون لحظه ای درنگ ، سایت بی بی سی ازروی favorit

لپ تاپ بنده پاک شد .میدانستم اخبارش بو می دهد، ولی خبر نداشتم که دستش توی پنجه میمون و روباه است .خدا خیرت بدهد اصغر !!قربان لبهای قلوه ای و لبخند نمکینت ." چکنم این دو تا مرا کشته اند !!! "

(November 26, 2008 10:32 PM)
اردوان:

در تارنمای ایرانیان انگلستان ویدئویی از مراسم تودیع
کردان وزیر سابق کشور دولت نهم است که گویادر اخبار
سیمای جمهوری اسلامی پخش شده .جناب دکتر؟! پس از ننه من
غریبی های ناشی از مصیبت وارده می گوید :
چرا ما بخاطر دستمالی " قیطریه " را به آتش می کشیم!!
آدم می ماندکه بخندد یا گریه کند که وطنش به دست چه
...(هر صفتی را که مناسب می دانید به جای نقطه ها بگذارید)افتاده است .

(November 26, 2008 10:08 PM)
مجید:

سلام
BBC جداً شورش را درآورده است. الآن این شبکه حدود 2سال است که قرار است آغاز به کار کند ولی هنوز این سعادت نصیب ملت ایران نشده است!
اوایل تصور می‌کردم که این شبکه‌ چون قرار است بدست ایرانی‌ها راه بیافتد، به مشکلی سنتی ایرانیان(بی‌نظم بودن) برخورد کرده است، اما از رفت‌و‌آمد مدیر BBC به تهران معلوم است که مشکل جای دیگری است. مثل اینکه آقایان به همان یک ساعت برنامه‌ی خبری در روز که قرار است از شبکه پخش شود هم راضی نیستند
آدمی چقدر باید به خفت و دریوزگی افتاده باشد که بخواهد سانسور و دستور از بالا را در یک کشور آزاد بپذیرد.
صدای آمریکا هم خوشبختانه به مسائل مهمی همچون وضع مسکن در دوبی، صنف ویدیو کلیپ سازان، لاتاری گرین کارت و ... می‌پردازد. طبق آخرین خبر دریافتی قرار است در برنامه‌ی میزگرد این هفته فیلم سکسی حاج‌آقا گلستانی از دیدگاه هنری و آموزشی بررسی گردد.
اگر آقای دکتر نوری‌زاده هم در آینده به موضوعات ادبی و جایگاه شعر در هنر ایران پرداختند، تعجب نفرمایید. ازما گفتن بود.

(November 26, 2008 9:59 PM)
سـیاوش (م. محقق):

با این حساب لابد دیگر بجای " بی بی سی" باید گفت
" بی بی الله "!

(November 26, 2008 7:35 PM)
ali:

in harfe shoma aslan be `BEHNOD" bar nemikhorad chon tazeh fahmideh ke AHMADI NEJAD mivehe aslahtalabi ast agar bavar nadarin sari be saitash bezanin,äli

(November 26, 2008 7:05 PM)
irankuhi:

با سپاس بیکران از هادی عزیز، من پس از دیدن این مطلب و تصویر، سایت بی بی سی را برای همیشه از لیست سایتها در کامپیوترم پاک کردم

(November 26, 2008 5:48 PM)
Lahiji-Gbgکیانوش:

هادی جان

سردبیر گرامی اصغرآقا

به سایت@ مهر نیوز@ امروز ۲۶ نوامبر ۲۰۰۸ نمی دانم چندم آذر نگاه کنید. انجمن بازنشستگان ایرانی پرچم سه رنگ ایران در دوش رئیس جمهور بقول شما *انچوی..ک* برای رایط کپی رایت* واقعا تماشائی است این عکس می تواند صد البته رقابت بکند با اون پائینی امام رضا و قم که گویا در نزدیکی باغ شمس است و گر نه در لندن باشد باید گاو ماده را در پاریس فروخت تا شیرش حلال باشد در اکسفورد نمی شود فاصله چهل فرسنگ اسلامی نیست و هردو نجس می شوند

آقای منتظری در احکام شرعی بخش احشام نوشته است حتی برای صدقه هم جایز نیست. مال رهبر معظم در کتابفروشی ها شهر ما هنوز نرسیده است

عکس احمدی نژاد راحتما نگاه کنید که زودتر از بی بی سی نشان بدهید وگرنه باید کلی حق امتیاز مطبوعاتی جریمه بشوید

(November 26, 2008 4:36 PM)
قاصم:

از آنجا که آکسفورد در انگلیس است و " بی . بی . الله " هم بنگاه سخن پراکنی انگلیس :
در پی تکذیب دانشگاه آکسفورد در مورد مدرک دکترای کردان ،نهضت سواد آموزی هم اعلام داشت تا کنون هیچ
مدرکی به کردان و دیگر وزرای دولت نهم نداده است !

(November 26, 2008 1:17 PM)
پیپو:

من جای تو بودم به این زودی انقدر تند نمیرفتم...چون از قرار، مسعود خان بهنود اونجا همه کاره ست و انگلیسا هم همیشه خوب پول میدن واسه همیاری و همکاری... زندگی هم که طبق معمول خرج داره...میگی نه از میزگرد بپرس!...مرحمت زیاد

(November 26, 2008 6:10 AM)
کیانوش رشیدی:


آقای خرسندی گرامی!

با درود.

پیشنهاد می کنم اسم این لوگوی اختراعی تونو بذارین:

"بی.بی.خرچنگ"

بی.بی=ملکه

ایرانیا هم به آرم ج.ا. می گن:

خرچنگ

موافقین؟

کیانوش رشیدی

(November 26, 2008 6:09 AM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی