بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

سه شنبه 5 آذر 1387

در سايت ايران هريتيج توضيح واضحات آمده که:

ماجراي آقاي فرهاد حکيم زاده، موضوع شخصي ايشان است و ربطي به اين بنياد ندارد. ضمناً گفته اند که ايشان از تابستان 2007 از مديرعاملي Iran Heritage Foundation کنار رفته اند. (لابد به علت گرفتاري زياد!)

نظر های شما (3)     
خاله خانوم:

چندین و چند سال پیش ، فکر کنم حدود چهل سال قبل ، روزنامه های انگلیسی نوشتند که دو دانشجوی ایرانی دو تا از قوهای دریاچه سلطنتی را شکاروکباب کرده ،خورده اند .آن سالها ما که خودمان دانشجو بودیم از این فضاحت ، خیس عرق شدیم .آخر ایرانی های دانشجو ، آنهم دانشجویان تحصیلکرده کمبریج نباید به یک چنین خفت حقارت باری تن می دادند .سالها گذشت و گذشت و ما فکر کردیم که دیگر این اخبار وحشتناک در باره ایرانی ها بگوش نخواهد رسید .چون در میان مهاجران مختلف دنیا ،ایرانی ها موفق ترین و خوشنام ترین بودند ."کاری به کار جمهوری اسلامی و کثافت کاری ملا ها ندارم ".حالا بعد چهل سال ، چشممان به یک کثافت کاری شرم آور دیگر روشن میشود . این بار از یک تحصیلکرده هاروارد !!!!چه بگویم خاله ؟ بقول مرحوم مادر شوهرم " ازجوانی تا پیری ، از پیری تا بمیری ؟"مثل اینکه سرنوشت محتوم ما این است که تا لب گور از خجالت عرق کنیم!

(November 26, 2008 10:22 PM)
پیپو:

چه فایده که ما "نظر دهیم"؟ تو که میندازیش دور؟...در ضمن اصغر آقای ما هم رسید و ممنون...از ترسم جرات ندارم در موردش نظر دهم

(November 26, 2008 6:06 AM)
زنگی زنگ:

حالا معلوم شد که چرا هنوز اثر کوچکی از میراث ایرانی باقی مانده است! خدا پدر کسانی را که دست (شاید هم قیچی) این آقای حکیمزاده را از مدیریت بنیاد خیریه میراث میلیونرهای ایران در لندن کوتاه کردند، بیامرزد.خدا می داند این فرهاد خان با آن ناخن های خبره و قیچی های کاری اش چه بلایی به سر فیلم های کیارستمی در این سال ها آورده است و ما نمی دانستیم! حالا معلوم شد جرا یکدفعه سیل جایزه های آنچنانی آقای کیارستمی خشکید!اگر این فرهاد "تیشه" در دست می داشت، چی می شد؟

(November 25, 2008 8:13 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی