بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

جمعه 3 آبان 1387

ديو چو بيرون رود فرشته در آيد ......

AirFranceWW.gif
عکس از خبرگزاري فرانسه - شرح از اصغرآقا

نظر های شما (12)     
peyvand:

جناب خرسندی گرامی
سی سال است این عکس را می بینیم، یعنی در واقع نشانمان می دهند ولی هنوز بسیاری متوجه محتوای اصلی آن نشده اند. آن همه مسافر و متملق در آن هواپیمای کذایی بود ولی خلبان خارجی دست خمینی گجستک را گرفت و پایین آورد. آیا این پیامی غیر از آن از سوی استعمار دارد که دست امام سیزدهم و رهبر انقلاب اسلامی را ما گرفتیم و وارد ایران کردیم؟!
دوستدار همیشگش شما پیوند

(November 4, 2008 1:23 PM)
navid:

خوش اومده از در عقب
........
خیلی باحال بود . دمت گرم

(October 26, 2008 3:13 AM)
bahman:

هادی عزیز؛
چرخ کج مدار را می بینی. همه این ها که دارند پیاده می شوند که سوارمان شوند، همه از دم پیاده شدند از اسب زندگی! به ترتیب، خمینی، پسرش احمد، پشت سرش آیت اله مطهری. کنار دست او ایت اله لاهوتی، پشت سرلاهوتی، صادق قطب زاده. انگار توی همین هواپیما بود که خبرنگار از خمینی پرسید چه احساسی داری و فرمود: هیچ چی! و قطب زاده هم که از شادی روی پایش بند نبود، همین را برای خبرنگار ترجمه کرد. حالا همه شان رفته اند زیر خاک ولی ملت و ایران مانده است! البته مطهری زودتر از آنی به دست فرقان ترور شد که دست اش به خون کسی آلوده شود و لاهوتی را هم که باهاشان درافتاد دق مرگ کردند و به قولی کشتند. قطب زاده هم شد سمبل چوب "دو سر طلا"!!در این حکومت : سرخوش، به سودای ریاست جمهوری آمده بود، خیلی زود، سر از میدان تیر درآورد. بی اختیاز شعر خاقانی به یادم افتاد (و البته با پوزش از شاعر):
"هان ای دل عبرت بین"، این ایرفرانس آورد!
چنج کرد به عزراییل، بازی ی فلک را باش !!
بد نیست لینک کنیم که بقیه سران حکومت نیز این عکس را گاهی ببینند و عبرت بگیرند! زنده باشی

(October 25, 2008 12:51 PM)
پیپو:

هادی خان محض اطلاعت عرض میکنم:

چند شب پیش، تو یکی از سریالهای کمدی جام جم ایران، شخصیت اصلی ماجرا، سه خط از شعر "گربه" تو رو خوند که در واقع هیچ ربطی هم به اون سکانس نداشت. بازیگری که شعرو خوند،ـ رضا عطاران ـ خودش نویسنده و کارگردان سریالهای کمدی ست و کاراش همیشه یک سر و گردن بالاتراز بقیه بوده و بین مردم هم محبوبیت داره چون مثل دیگران اهل لودگی نیست و در نوشته هاش یک حرفی و دردی هست همیشه....هر چند که میدونم که با این جماعت "من کل العجمعین" زیاد حال نمیکنی، ولی گفتم اقلا بدونی که کسایی مثل عطاران، هر جور که بتونن یادی ازت میکنن...حالا بعنوان پیش کسوت یا الگو یا کسی که ارزش کارشو میدونن یاهر چیز دیگه. (در ضمن چند تا آخوند به دلایل دیگه یی از این سریال انتقاد و محکومش کرده بودن و شاید دلیل اصلیش همین بوده)
پاینده باشی

(October 25, 2008 12:17 AM)
katkhoda:

dame asgharagha garm ke be dorosti neveshti ke dar hale savar shodan ast

(October 24, 2008 9:37 PM)
ح درویش:

سلام

http://vasabaha.com/1387/01/18/pelekan/

(October 24, 2008 9:36 PM)
Faride:

Ba dorood be shoma Aghaye khorsandiye aziz.
Ta ablah dar jahanast...........
dostdare shoma /Faride

(October 24, 2008 9:26 PM)
burglar:


الان کار خدا بد جوری زار شده امام درخواست کردن که ولی مطلقه ان دنیا باشن اما خدا زیر بار نرفته امام فرموده که من خدا تعین میکنم من تو دهن خدا میزنم من به پشتبانی این همه خور وپری انکیر و نکیر خدا میکنم
بیچاره خدا مونده که چه بکنه گفته بیا مذاکره امام گفته ببخشید فرمودند برو اول استعفا بکن بعد بیا خدا نذر کرده کارش درست بشه امام راضی بشه یک گوسفند بکشه بدبخت گوسفنده

(October 24, 2008 8:28 PM)
گ. خ.:

آن زمان من نادان یابزدل؟که از "فداییان خلق "هواداری میکردم خودرامات شده احساس میکردم بایک حرکت باورنکردنی طرف مقابل؟!راستی شماچه حالی داشتید؟

(October 24, 2008 5:03 PM)
Reza:

Hadi Jan salam
be nazareton Rafsenjani dar in aks be che feker mekoneh???

http://news.gooya.com/didaniha/archives/2008/10/078001.php

(October 24, 2008 3:26 PM)
Aryamard:

Ta khar nabashad khar sawar nist!!!!!!!!!!!!!

(October 24, 2008 1:14 PM)
بهمن . د:

مخالفین مارکسیست خمینی که قبل از ورود این آقا ضد او بودند ، به گروهک های آمریکائی معروف شدند و بقیه هم طاغوتی .
خمینی تاریک اندیشی 1400 ساله ایران را به نقطه اوج رساند . ملتی که از دیکتاتوری در رنج بود در خیال آزادی با دستان خود گور خود را میکند و خود نمیدانست . از ماست که بر ماست .

(October 24, 2008 1:12 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی