بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

سه شنبه 16 مهر 1387

لعنت خدا و رسول و موسي و عيسا و زرتشت و بهاالله و دالاي لاما و پاپ و چامسکي و چه‌گوارا و آقاخان و مارکس و لنين و تروتسکي و کورش و داريوش

بر افراد و سازمان‌هائي که در اين محل زباله بريزند يا ايميل‌هاي جمعي و بخشنامه‌اي و تکراري و غيرشخصي و تبليغاتي و «جانک» و بي‌معني و صاحبمرده‌ي خود را براي نشاني ما بفرستند. با يک هفته مهلت همه‌شان را اينجا معرفي و هو ميکنيم.
hadikhorsandi@aol.com

نظر های شما (3)     
Bani bashar:

salam. Be gamanam halim shode che migoii. Ala raghm e zaher e "hattak"!! Bebakhshid. Baraye neveshtan ajele daram. Kampiuter e edarist va dozdaki minvisam. Dozdihaye injoori ham ke mobah ast. Dastet dard nakonad.

(October 17, 2008 4:12 PM)
سرباز:

سلام. امید وارم من جز لیست نباشم. می خواستم یه پیشنهاد بهتون بدم ولی یکم خصوصی! برای همین مجبور شدم که چندبار بهتون ایمیل بدم. ولی جواب ندادین. عیب نداره ولی می خواستم یه ایده به شما بدم که اگر مایل باشید و می دونم از دستان توانای شما بر میاد یه کار طنز در باره یکی از فعالان سیاسی که سعی داره بگه فقط ادبیاتی انجام بدین که این فرد هم دوست شماست هم به من نسبت نزدیک خانوادگی داره. خیلی دوست داشم این اتفاق می افتاد. می دونم که فهمیدین کیو میگم. اگر ممکنه جواب منو بدین

-چي ميگي؟

(October 16, 2008 7:00 PM)
بهمن:

سخت شد عمو هادی . من ارادتمند دالای لامای بودائی هستم و معتقد به نیروانا . اگر در زندگی بد کردی ، در زندگی بعدی به موجود پست تری تبدیل میگردی و در صورت خوبی کردن آنقدر در زندگی های بعدی بالا میروی تا به نیروانا برسی .حالا از موسی تا به امام زمان و بها الله رسیدن ، کدام مسیر طی شده است ؟ از زرتشت و کوروش تا به خمینی و احمدی نژاد رسیدن چطور ؟ ماتریالیسم تاریخی مارکس جه توضیحی برای این تکامل دارد ؟ آیا ترتسکی تجدیدنظر خواهد کرد ؟ فکر نمیکنم که گشایش این فلسفه کار ترتسکی و چامسکی باشد . آقا خان هم بی خیال . حالا که جواب بسیار مشکل است ، شاید چه گوارائی اندیشیدن جوابی برای بیجوابی باشد ، شاید . چه کسی میداند ؟

(October 10, 2008 6:12 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی