بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

پنجشنبه 11 مهر 1387

هم بر زنده هم بر مرده بايد گريست

بولدوزر در قبرستان کرمان و غافلگير شدن مرده و زنده! (با سپاس از «رهگذر» که لينکش را فرستاد)

نظر های شما (5)     
پیپو:

كدام رجایی؟ - 1
رجایی مصادره شد
محمدعلی رجایی به روایت فرزند: كمال رجایی

«مجبور بود كه چنان ظاهری داشته باشد تا مردم به حرفش گوش كنند وگرنه كسی به سخنان یك چهره كراواتی گوش نمی‌كرد. وگرنه وقتی پدرم شهید شدند، چند دست كت شلوار در خیاطی داشتند كه تحویل نگرفته بودند.»

برای دیدن کل مطلب به این لینک رجوع کنین: (به سبک خود هادی)
http://www.shahrvandemrouz.com/content/1087/default.aspx

لابد چند سال دیگه آقازاده احمدی نژاد ادعا میکنه کت شلوارهایی که بابای کاپشن پوش مرحومش به "بیژن" سفارش داده بوده هنوز تو بوتیک مونده.آقا بیژن هم پولشو گرفته ولی بدستور استکبار جهانی تحویل نداده

عجب دنیای خر تو خریه نه؟

در ضمن هادی خان! چند مطلب آخریت، قسمت "نظر شما" نداشت... مجبور شدم اینو اینجا بذارم که ربطی هم به موضوع شما نداره...نمیدونم از نظرات رنگ و وارنگ مردم خسته شدی یا توطئه جدیدی در کاره؟
شعر "در سوپر مارکت تبعید" از اون اصیل هاش بود. استعاره ها و تضادها در اوج....حال مبسوطی کردیم بعد از مدتها...هنوز هستی با تمام ذوق و توان. پاینده باشی

(October 5, 2008 9:51 AM)
قاصم:

اواخر سلطنت شاه شهید ،که مربوط به نسل قبل از نگارنده
و اصغر آقا می شود!!ضرب المثلی در بین آخوند هارایج بود که " فلانی پالونش کج شده است " و منظورشان کسی بودکه به سادگی گول حرفهای ما را نمی خورد و با عرض معذرت ،مثل خر ، سواری نمی دهد .این دم بریده ها بهتر از هر کسی می دانند که آن دنیا و روز محشرو قیامت و بازجوئی و دادگاه و پاداش و جزا ، فقط و فقط برای ترساندن خلق الله و سواری گرفتن است .این جانورها از اخلاق که چیزی نمی فهمند ،ولی اگر به خزعبلات خودشان هم اعتقاد داشتند ،دست به تخریب گورستان نمی زدند .حالا کی وکجا پالان همه کج شود؟ بیلمیرم !

(October 3, 2008 1:28 PM)
roya:

شهرداری کرمان از شهرداری تهران داره تقلید میکنه با این فرق که 17 سال عقب تره !!!!!!

(October 3, 2008 3:59 AM)
Mehrpour:

خوب حالا اگر این اتفاق سی سال پیش در ایران رخ می داد, معلوم نبود, یاشاید باید گفت معلوم بود!, که جماعت دکاندار دین رسمی در ایران چه قشقرقی به راه می انداختند. من نمی دانم این چه بلایی بود که مردم ایران با دست خود بر سر خود آوردند. خود کرده را تدبیر نیست.

(October 3, 2008 3:08 AM)
بهمن:

کاش بجای اسلام از عربستان ، بودیسم از هند به ایران میآمد تا اینکه مرده ها را از اول میسوزاندیم و خیالمان از هر دو سوی مرگ راحت بود !

(October 2, 2008 6:26 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی