بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

چهارشنبه 30 مرداد 1387

تبريک و تسليت بيست و هشت مرداد

فرا رسيدن 28مرداد، سالروز «قيام ملي!» و سالمرگ شعبان جعفري را به همتاهاي دانشگاهي آن زنده‌ياد، به ويژه استاد علي ميرفطروس و استاد جلال متيني تبريک و تسليت ميگوئيم. هرچه خاک آنمرحوم است تيراژ کتاب‌هاي پيشفروش شده‌ي اين استادان باشد.

نظر های شما (8)     
رضا:

با عرض سلام، يادم مي آيد دو سال قبل از انقلاب کتابی با جلد اعلا و مصور با عنوان "عظمت باز يافته" چاپ ودر مدارس بعنوان جايزه به دانش اموزان ممتاز ميدادند. خواهرم که يکی از اين کتابها را جايزه گرفته بود به خانه آورد . مدتی خواندن اين کتاب که تاريخ ايران را از مادها تا زمان پهلوی با تصوير بيان ميکرد و تماشای نقاشيهای ان سرگرمی من شده بود ولی يک قسمت آن که مربوط به قيام ملي! ميشد برای من سوال شد که فقط با يکی دو تصوير سروته آن را هم آورده بودند وآن هم اين بود که تصوير مصدق را با زير شلواری و در حال فرار از طريق بالا رفتن از ديوارکشيده و مختصرا از وی بعنوان عامل خارجی ياد کرده بود.وقتی از بزگترها که در انزمان بودند ميپرسيدم که مصدق کی بوده و چه کار کرده کسی جواب من را نميداد و گاها تعجب ميکردند که من اسم مصدق را از کجا ياد گرفتم. بگذريم اين آقايان محقق که حالا يادشان افتاده آسمان و ريسمون را ببافند که آمريکا هم فرق کودتا و قيام مردمی را نميداند که به کودتای بيست و هشت مرداد اعتراف کرده آنزمان کجا بودند و کتابی در اين مورد نمينوشتند. نکند فکر ميکردند همان اطلاعات هم زياداست يا اينکه وقتی ديدند مردم با آگاه شدند نياز به نوشتن اراجيف پيدا کردند؟

(August 28, 2008 1:15 PM)
siavash:

faghad edea na hich chize dige.4bar azat enteghad kardam hamashono hazf kardi.braye to na baraye irani motasefam ke roshanfekresh bekhahi to bashi.inam mesle baghie hazf kon mohem ine ke khodetam neveshti b ad az nezarate estesvabi.

(August 25, 2008 2:05 PM)
رضا عليپور.م:

آقاي"هادي خان خرسندي"عزيز:
لابد مي دانيد كه"احمد شاملو"در يكي از
سخنراني هاي اش(در خارج از ايران و قبل از واقعه ي بهمن 1357)از"شعبان جعفري"يا همان"شعبان بي مخ خودمان!" به عنوان يكي از "جاذبه هاي توريستي!" تهران ياد كرده بود كه صاحب منصبان دولت هاي فرنگ براي تماشا و رؤيت شيرين كاري هاي حضرت اش مي بايست به زورخانه ي اهدائي حكومت(به خاطر تقدير و قدرداني از خدمات و جانفشاني هاي بي دريغ اش!)
سر مي زدند.ناگفته نماند كه در سال هاي اخير و در راستاي اجراي سياست"كوبيدن مشت هاي محكم و پي در پي بر دهان ياوه گويان غرب"به امت هميشه در صحنه و نه در پشت صحنه دستور داده شده است كه
به جاي"جاذبه هاي توريستي" بگويند:"جاذبه هاي گردشگري" تا جميع مشكلات از قبيل فقر و فاقه و
غيره شان در اسرع وقت رفع و رجوع شده و بروند پي بيكاري شان!
رضا عليپور م -ايران-1387/6/3

(August 25, 2008 12:24 AM)
katkhoda:

با درود بر هادى اون جعفرى كه مرد .ولى جعفرى هاى اين دوره با ( تى وى) دارن به مردم و فرهنگ ما چاقو ميزند كسى هم چيزى نميگه قربانِ قلم تو katkhoda

(August 24, 2008 8:00 PM)
nilofar:

khorsandy aziz hala nobate mirfetrus shode khubast ke ishan hame ra ba fakt erae midahad .bade sy sal hanuz shoma be in bahsha daman mizanid .basast siah va sefid didan hala sine zanane jebhe mely kam bud shoma shru kardid .in hazarat yek dafe az mardome iran puzesh khastand ke keshvar ra bizahmat be molaha tagdim kardand haminhay ke daste rade be on bozrgmarde tarikh zende yad bakhtiar zadand agha tamam konid in bahsha ra .on ra be tarikh vagozar konid va hala ra bechasbid ham shah irandust bud ham mosadeg va hardo ham eshtebah kardand

(August 24, 2008 1:15 PM)
علی‌ سنخوزانی:

قا سلام و سلامتی‌ بر شما ، این شعبان خان جعفری (تاجبخش)، محبوب و معبود دوستان فسیل السلطنه، ،،یتکسرو ا لله اجمعیین،، تا دو ماه قبل از ۲۸ مرداد از اطرافیان مصدق، پول میگرفت ، ولی‌ بعدا از دلا رهای کرمیت روزولت بیشتر خوشش آمد، ایشان کسی‌ است که دکتر فاطمی را جلوی ستاد ارتش چاقو زد.(اسناد موجود)

علی‌ میرفطروس، اگر فقط یک اسلام شناسی‌ نوشته باشد که خاری است ا بدی در چشم اسلام و اسلامیان، جهانی‌ بدو مدیون است

متینی، همان است که هر قدر ساواک اصرار کرد، حاضر نشد مدرک تقلبی علی‌ شریعتی (علی‌ کردان)را قبول کند، و به او درجه استادی، در دانشگاه مشهد را بدهد.

تی بلا می‌ سر پاینده باشی‌

(August 22, 2008 8:11 PM)
ارتشبد سرهنگ صادق حمایت:

جلال متینی و دکتر میرفطروس همیشه گفته اند این گوی و این هم میدان! اگر حرفی برای انکار نوشته های ایشان که بر پایه علم تاریخ و مستند گرایی می باشد دارید بزنید ولی اگر فقط برای خنک کردن ماتحت گنده اتان که از شکسته شدن بت شازده مصدق السلطنه به سوزش افتاده است می خواهید تیتر بزنید و به دلقک بازی بپردازید لطفا نوشته اتان را سیاسی نکنید که نه سیاستمدار هستید و نه تاریخ دان.اینجانب با افتخار کامل به قبر شازده مصدق السلطنه می شاشم!

(August 20, 2008 10:38 AM)
علي:

آیت‌الله نوری همدانی صبح امروز در پاسخ به سؤال جمعی از دانشجویان پیرامون سخنان اخیر مشایی اعلام کرد:

فضله انداختي و كردي زحمت ما را زياد

ما رها از حمله بوش والكن بوش مي آد

علي

(August 20, 2008 10:00 AM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی