بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

شنبه 26 مرداد 1387

هادی خرسندی هم بهائی شد!

«هادی خرسندی ، بهایی کینه ورز (تیتر درشت) - خبرگزاری فارس - یکشنبه ۲ تیر ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۵۲-
خبرگزاری فارس: طبق تحقیقات به عمل آمده «هادی خرسندی » توسط «ستار لقائی» به بهائیت گروید و توسط او به محفل بهائیان راه یافت . در میان اعضای سندیکای روزنامه نویسان دهه های چهل و پنجاه هادی شهرت به بهائی بودن داشت.هادی خرسندی .......»
در داغاداغ ظلم و جور به هموطنان بهائی، جمهوری اسلامی ناگهان خوابنما شد که من هم بهائی شده ام. میترسم دفعه ی بعد بگویند هادی خرسندی مسلمان شد!
تفصیلش در مقاله ی این هفته ی من در کیهان لندن:

نخند ستارجان! نخند!

این مرداد که آمد نشریه اصغرآقا 29 سالش تمام شد و رفت توی سی امین سال انتشارش. در این بیست و نه سال که از مرداد 58 شروع شد که کامپیوتری هم نبود، چه مرارت ها کشیدیم و در مقابل چه محبت ها از مشترکان اصغرآقا دیدیم.
عمده مشکل ما چاپ بود، یا در واقع هزینه ی چاپ. چاپخانه های بسیار آزمودیم و چند شماره هم در لس آنجلس و ونکوور کانادا چاپ کردیم و دست آخر رسیدیم به چاپخانه ی دوستمان ستار لقائی در لندن که از همه ارزانتر میگرفت.
ستار را در تهران از زمانی که سردبیر مجله ی تهرانمصور بود میشناختم. بعد رفت به جوانان رستاخیز. پیش از اینکه روزنامه نگار صاحب نامی شود، قصه مینوشت و کتاب درمیاورد.
در تبعید لندن روزنامه نگاری را پی گرفت و چاپخانه ای هم تأسیس کرد و چندان ارزان میگرفت که خیلی ها را شاعر و نویسنده کرد! اخلاق نیک، ثبات رأی، پای بندی به خانه و خانواده و حسن سلوک ستار، در این سال ها او را یکی از چهره های محبوب و مورد احترام جامعه ی ایرانی کرده است. چاپخانه را با کار تقریباً شبانه روزی به سوددهی (یا کمتر ضرر دهی!) رساند. تنها پشتیبان او در کار و زندگی، همسرش بود که با فداکاری و تقلای قابل تحسین کارهای چاپخانه و منزل را میچرخاند و تازه شنبه ها به شغل اصلی خودش آموزگاری میرسید و در مدرسه رستم در لندن به بچه های ایرانی فارسی درس میداد. (یکی از بچه ها هم پسر خودشان "پکا" بود که حالا دندانپزشک قابلی شده.)
دیدارهای من با ستار و چاپخانه اش همیشه شتابزده بوده. یا با عجله <آرت ورک> را تحویل میدادم یا با ذوق و شوق نشریه را تحویل میگرفتم، یا برای دادن وجه چاپ، چند دقیقه ای مزاحمش میشدم. (هروقت هم وسعش را داشتم پول را پیشاپیش میدادم که بعداً هروقت روزنامه حاضر شد برای چاپ به او برسانم.)

بنابراین هرگز فرصت نشد که از ستار بپرسم که این شایعه ی "بهائی" بودنش برای چیست؟ او که در ایران چنین شهرتی نداشت. پس از چه تاریخی بهائی شد که ما نمیدانیم و در کدام زمان مسلمان بود که ما خبر نداشتیم؟ نه فرصت میشد و نه وقتی او را میدیدم یادم میماند که بپرسم. احوال شخصیه بود و لابد چندان کنجکاو نبودم که یادم بماند.

حالا دو سه هفته پیش که رفتم از او بپرسم، خندید!
- وا! ستارجان! خنده ات برای چیست؟ مگر نمی بینی سایت "خبرگزاری فارس" دیروز چی نوشته؟
باز خندید و گفت – تازگی ندارد. قبلاً کیهان تهران نوشته بود. این از نشریه ای به اسم "دوران" نقل کرده.
- پس چرا به من نگفته بودی؟
- ندیدمت. مهم هم نبود!
- چی چی را مهم نبود مرد حسابی. چه بلائی سر من آورده ای که خودم خبر ندارم؟!

خاک برسر باز هم خندید!
شما لطفاً ببینید این خنده دارد:

«هادی خرسندی ، بهایی کینه ورز (تیتر درشت) - خبرگزاری فارس - یکشنبه ۲ تیر ۱۳۸۷ ساعت ۱۸:۵۲-
خبرگزاری فارس: طبق تحقیقات به عمل آمده «هادی خرسندی » توسط «ستار لقائی» به بهائیت گروید و توسط او به محفل بهائیان راه یافت . در میان اعضای سندیکای روزنامه نویسان دهه های چهل و پنجاه هادی شهرت به بهائی بودن داشت.هادی خرسندی .......»

ستارجان قربانت گردم! کی مرا بهائی کردی که خودم نفهمیدم! ساعت 18 و 52 دقیقه ی یکشنبه 2 تیر؟ تازه آنوقت چطور شد که مرا قبول کردند؟ آنها که سختگیرند و هر آدم هشلهف و بی دین و ایمانی را الکی قبول نمیکنند. آنها که آدم مشروب خور را راه نمیدهند. چی گفتی ستارجان؟ پارتی بازی کردی برای من؟ تازه تو مرا به بهائیت گرواندی، چرا اول به خودم نگفتی و صاف رفتی خبرش را به مطبوعات جمهوری اسلامی دادی؟ هان؟ راستی قبل از انقلاب بود یا بعد از انقلاب؟

ستارجان! اگر تازگی این کار را کرده ای، فکر نکردی حالا که اینها همه جور آزار و اذیت برای بهائیان بی دفاع و بی پناه تدارک دیده اند، نباید ببری مرا بهاتی کنی دوست عزیز؟
ببین ستارجان. من مثل خانم شیرین عبادی نیستم که چون تهمت بهائی به دخترش زدند، جاخورد و تکذیب کرد و گفت ما به شیعه بودن خود افتخار میکنیم. میدانی که من اگر هم تکذیب کنم چیزی ندارم بهش افتخار کنم. من فوقش میگویم فضولی موقوف، تفتیش عقاید ممنوع. من که نه در گذشته جایزه ی صلح نوبل گرفته ام نه در آینده میخواهم بگیرم، چرا بترسم؟ اصلاً چرا تکذیب کنم؟ ولی ستارجان. فکر میکنی پس اینها که چند سال است سایت مرا در ایران فیلتر کرده اند به خاطر تبلیغات بهائیگری است؟ تو مگر در چه تاریخی مرا گرواندی؟ .......
اصلاً برو بابا. تو که همه اش داری میخندی و جواب مرا نمیدهی. بگذار با خودشان وارد صحبت شوم:

آقایان محترم! آقایان مسلمان!
اولاً که بهائی ها از با ایمانترین و بی آزارترین ایرانیان اند. ثانیاً شما از بس ایرانی ها را از اسلام و مسلمانی خودتان بیزار کرده اید، حق دارید که فکر کنید من هم اگر مسلمان بوده باشم، بزنم به چاک! اما حالا من کافر و شما مسلمان. به «حلال» و «حرام» هم که حتماً اعتقاد دارید. خوب، شماها با دستگاه اطلاعاتی تان، بابت این اطلاعاتی که منتشر میکنید، از جیب این ملت بدبخت پول برمیدارید و حقوق میگیرید؟ یا افتخاری کار میکنید؟
اگر از وزارت «اطلاعات» حقوق میگیرید، اگر از دستگاهی که در آن شاغل هستید، درآمد دارید، پس آیا حقوقتان «حلال» است؟ آیا نانی که میخورید «حلال» است؟
آیا این انصاف و مسلمانی است که پول مردم بیچاره را بگیرید و این جعلیات را تحویلشان بدهید؟

- نخند ستارجان! نخند! دارم جدی باهاشان حرف میزنم. نخند! (باز میخندد!)
شنبه 16 اوت – سیدنی - استرالیا

نظر های شما (27)     
jewaysbl:

AByS9O qhtixkruvibj, [url=http://axxbucbndhve.com/]axxbucbndhve[/url], [link=http://kccssholzpsk.com/]kccssholzpsk[/link], http://ssvmwzllkjwj.com/

(October 7, 2008 7:08 PM)
دکتر سارا فرزان:

درود بر شما آقاي خرسندي گرامي
نوشت هاي شما يک جاي آخوند هاي لايشعر را سوزانده است. 30 سال مبارزه بي امان شما با اشاعه دهندگان فقر، فحشا، خرافات و جهل بر حکومت آخوندي سخت گران آمده است. آن ها براي شما و احتمالا آقاي لقايي نقشه يي دارند. شما بزرگترين طنز نويس تاريخ ادبيات ايران هستيد. من اين را از خودم نمي گويم. شنيده ام پژوهشگري که در باره ي طنز ايران تحقيق مي کند و حاصل کارش به زودي انتشار خواهد يافت اين نظر را داده است. شما به کارنامه ي خودتان مراجعه کنيد. کارنامه ي شما درخشان است. من به عنوان يک ايراني به اين کارنامه افتخار مي کنم. مطالبي که نوشته ايد. شعرهايي که سروده ايد. کتب و نشرياتي که منتشر کرده ايد. همه و همه ميخ هاي بزرگي است بر تابوت حکومت جنايتکاران جاهل. آن ها مي خواهند با برچسب بهائي بودن و گسستن از اسلام، شما را به عنوان ملحد دم تيغ قصبان اطلاعاتي و مزدوران ولي فقيه بدهند. اما آخوندها بدانند و به يقيق بدانند، شما هر چه باشيد و وابسته به هر گروه و جمعيت و مذهبي، در بلنداي تاريخ طنز ايران قرار داريد.(که البته همه مي دانند که شما ره رو راه مصدق کبير هستيد و ملي به تمام معني)
تاريخ ادبيات ايران نام شما را به عنوان بزرگ ترين طنز نويس ايران به حافظه ي آيندگان خواهد سپرد.
بنويسيد و باز هم بنويسيد.
پيروز باشيد
دکتر سارا فرزان

(August 22, 2008 5:04 PM)
Behi:

Ba Salam
As kay ta hahla ma bayad beshinim bebinim J I I chi miga va aksolamal neshum bedim.
Zendagi va vaght ma as in ba arzesh tareh.

Aghar shirin Ebadi harfi mizaneh baray mardom Iran mizaneh. Entazar nemirah as onhai ke salha az Iran dorand vva hich chi as Iran emroz nemodan halishun besheh.

(August 22, 2008 2:41 AM)
زاکان ( am-am ):

با درود به هادی شجاع
خیلی باحال نوشته اید . حالا اینقدر این ستارجان را اذیت نکن . کاریه شده و اتفاقیه که افتاده !
به راستی که از آن شیعه شیعه کردن و افتخار افتخار گفتن شیرین عبادی حالمان به هم خورد .

(August 19, 2008 7:51 AM)
2255886633:

با درود به هادی عزیز چه بهائی شده و چه بهائی نشده!به نظر من آدم اگر بی دین باشد که چه بهتر!و اگر اصرار دارد که با دین باشد؛هر دینی که داشته باشد بهتر از این اسلامیست که خمینی و دار و دسته اش و یا بن لادن و دار و دسته اش دارند.
به قول هموطنان ارمنی که همان اول انقلاب راجع به خمینی میگفتند اینکه امامتان است وای به شمرتان!در ضمن اگر به راستی هم خدائی میبود و قیامتی و بهشت و جهنمی؛من که ترجیح میدادم به اعماق جهنم بروم ولی هرگز پایم را در بهشتی که خمینی و امثالهم در آنند نگذارم.
با سپاس علی بی ستاره

(August 19, 2008 6:21 AM)
0000000000000:

Thank you for your kind and humerous comments about the Baha'is. In an atmosphere where there is a potential for a second holocaust and the Iranian government is trying to "cleanse" the country of Baha'is and Jews, so that Imam Zaman (the promised one) may appear, it is important that open minded people like Mr Khorsandi defend this innocent community. Fereshteh

(August 19, 2008 3:08 AM)
reza -0334:

ally bood jenab e khorsandi e aziz koli kkandidim...az khariat e inha..

(August 18, 2008 9:02 PM)
keyvan411:

salam hadiye aziz

man dir u ra shenakhtam ,ama waghty shenakhtam waghean kayf kardam ke ma yek irani ba in noe tafakoram darim. dashtam maghaleye ali keshtgare azizo mikhondam, goftam ye saryam be u bezanam bebinam u chy neweshty, haghan ke u ham az ali age na behtar ke kamtar na neweshty, afarin shomaha ke harfetoon tasir dare mitonid dars bedid, mardom ghaboletoon daran harfetoon be ye jaye mirase , bayad jelo in janeyan be istid , ama na ba moshako bomb khosheyeyo hasteye, ke ba ghalam o kalam in janeyan inghadr ke az ghalamo kalam mitarsan az moshako bush namitarsan.care aziztake

(August 18, 2008 8:44 PM)
katkhoda:

درود بر هادى . به نظرِ من خوب زدى تو خال كه ناراحت شدن.

(August 18, 2008 8:17 PM)
Sima:

Hadi Jan, damet garm marhaba beh estedadat. behet tabreek megam. dar zemn cheh shahamati dari keh dar moredeh deeneh Bahai az khodet keh Bahai ham nesti defa kardi!!! natarsedi nagest beshi begonah koshteh ya zendani va shekangeh beshi?????? khayli KHoshhalam keh dar Australia namayesh zeba va shad va faramoosh nashodane va jalebat ra ba Samad deedam. mersi az inkeh beyadeh ma iranianeh Australia hasti va deleh ma ra shad kardi omedvaram khodavand ham delat ra shadeh shad koneh va salamat bashi.hkodahafez Doostareh asgharagha va khoda Sima az Australia

(August 18, 2008 12:12 AM)
رضا عليپور.م:

آقاي"هادي خان خرسندي"عزيز:
اصلا و ابدا بعيد نيست كه فردا پس فردا رژيم"جيم.الف.الف."دعوت نامه اي را به شرح زير براي شما بفرستد:
-بسمه تعالي-
آقاي"اصغر آقا"(معروف به"هادي خرسندي")از آنجا كه در ساعت52-18 غروب يوم يكشنبه ي سنه ي 1387
تحت القائات مشئوم و مسموم شخص معلوم الحالي به نام
"ستار لقائي"به مذهب ضاله ي"بهائيت"گرويده ايد فلذا با توجه و عنايت به اجراي احكام شرع مقدس اسلام عزيز لازم است كه در اسرع وقت و با پاي خود به
"ايران اسلامي"(ايران سابق)مراجعت نموده و خود را به مقامات مسئول اجراي قوانين و احكام شرع مقدس نبوي تسليم بكنيد تا عنداللزوم تصميمات متخذه و ترتيبات مقتضي در باره ي اعدام شما هر چه سريع تر اتخاذ و بدون فوت وقت به دار مجازات آويخته شويد و اطمينان داشته باشيد كه اجرتان در آن دنيا نزد خداوند تبارك و تعالي ماجور خواهد بود.
-حكومت"جيم.الف.الف"(اسپانسر ونماينده ي رسمي و تام الاختيار خداوند به شرح مذكور در فوق در ايران اسلامي و ساير نقاط اين جهان فاني).


رضا عليپور.م.
ايران-1387/5/28

(August 17, 2008 10:58 PM)
Mehdi:

گوئیا باور نمیدارند روز داوری
کین دغل در کار هادی می کنند

(August 17, 2008 12:34 PM)
مزدک:

درود بر هادی عزیز!دوست گرامی تمام ایرانیان هم بهایی و هم زردشتی هستند!آیین بهایی منسوخ کننده اسلام است و توسط ایرانیان بوجود آمده.دینی طرفدار صلح وآزادی و برابری زن و مرد وسکولارو دوستی و مدارا با تمام انسانهاست.هر ایرانی بدون درنظرگرفتن اختلافات با هواداران این هموطنان ملزم به دفاع از حقوق انهاست.برعکس دین اسلام هیچگونه رابطه منطقی با فرهنگ اصیل ایران ندارد.اسلام آیینی مروج تجاوز و ترور و کشتن دگر اندیشان و تبعیض و زنکشی و پدوفیلی است .خوشبختانه منادیان اسلام کار ما ایرانیان را راحت کرده اند و خود گور اسلام را کنده اند.اسلام در بدترین دوران تاریخی است و ایرانیان باید برای رهایی از این جرثومه حداکثر استفاده را نمایند.

(August 17, 2008 10:15 AM)
پیمان:

هادی خرسندی عزیز

من یک جوان ایرانی بهائی و از خوانندگان مطالب شما هستم. از نظر من شما یکی از افتخارات فارسی زبانان هستید و مطالب مستدل و منطقی که در قابل طنز و با اسلوب سهل و ممتنع می نویسید بسیار موثر است

برای شما آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم

(August 17, 2008 9:27 AM)
رضا:

آقا هادی عزیز
در باره خانم عبادی و تبرای ایشان از گرایش بهایی و همزمان تولا وافتخار به شیعه گری اشاره ی درستی کرده ای.همچنین ذرت پرت کنی های روزی نامه ای در تهران را
در انتساب هادی به بهاییت و مسلمانی جواب از این رندانه تر یا بهتر بگویم هادیانه تر نمیتوان داد.

چند کلمه در اینباره به نظرم میرسد که عرض میکنم
پس از برکناری وسرنگونی رژیم پهلوی یک توافق پنهان و
آشکار در میان گردانندگان خلافت اسلامی بنیان گذاشته شد و آن اینکه شکل اداره جامعه مبتنی بر اسلام باشد
(خودشان هم هزار و چهارصد سال است که در مسلمانی حکم به ظاهر میکنند)چون تنها با تکیه بر اعتقادات
دیرینه ی مردم می توانستند هر ندای مخالفی را که حاکی از مطالبات مردم باشد خفه کنند.حوزه های علمیه بعنوان ستون سنتی و آل احمد ها و شریعتی ها بعنوان
ستون مدرن از پیشترها مقدمات این کار را فراهم کرده
بودند.و آشکار آنکه هر گرایشی هر چند بالقوه اگر در تباین با اسلام به نظر میرسید باید به شدیدترین وجه
درهم کوبیده و متلاشی میشد.(سعید امامی در سخنرانی ای اشاره میکند که همین کشیش دیباج پرونده ی انحراف بیش از پنج هزار جوان را به مسیحیت داشته است!)
گرایش بهایی نیز به همین منوال است.این جریان دینی
که در لایه هایی ازپیشه وران و کشاورزان واهل بازار
وهمچنین کارگران از قدیم در شکل مناسک وباورهای مردمی ریشه داشت از نگاه حکام جدید ای بسا که میتوانست آلترناتیو منطقی در طرد جمهوری اسلامی و خلافت
شیعی باشد.بویژه که نظر به دین خویی ی اهالی ی شرق
وشهرت دین درستی وثبات قدم و درست کرداری ی معتقدین
بهایی با خاطره ی مثبتی از شیخیه و بابیه و برخی
جان باختگان مشروطیت مثل ثقه الاسلام و میرزا جهانگیر-
خان و شیخ احمد روحی در می آمیخت.در نظر داشته باشیم
که فعالیت مدید انجمن حجتیه و عناصری مثل سروش و جنتی و...سابقه چندین دهه تعقیب و مراقبت خاموش و
نفوذ در جریان بهایی رایدک می کشید.القصه درآن روزگار که انگولکچی های پیکاری و مجاهد و...خواب سرنگونی یک شبه ی خلافت شیعی را میدیدند حکام وقت بهاییان سر موضع را نیز به همین جرگه راندند.کسانی
راکه چندان راسخ نمی نمودند به اخراج از کار محرومیت از تحصیل و اظهار تنفر از اعتقاد در روزی نامه های رسمی واداشته و تتمه رابه تیغ بی دریغ جلادان لاجوردی و گیلانی و...سپردند.
در فرود این آوار طبیعی بود که سهم افراد وخانواده هایی ازهر گروه و قشر اجتماعی متفاوت باشد.گارگران و کشاورزان بهایی دانشجویان کارمندان و معلمین بهایی
بازاریان وخرده مالکین وایضا سرمایه داران بهایی هر
کدام به فراخور ظرفیت ضربه گیرشان خرد و خاکشیرتر
شدند.تهی دستان بهایی از همه بیشتر چرا که الف و نون عثمان هم اضافه بر نامشان بود!
از آن پس بهاییانی که راه تقیه پیش گرفتند بچه هایشان
توانستند درس بخوانند ودکتر مهندس شوند(این از خواص هر
اقلیت تحت فشاری است در نظامی که ضعیف در آن پایمال
است)به خارج کوچیدند روی کتاب خیمه زدند و پس از کسب مدارج و آبی به روده گرفتن هم اکنون میان آمریکا وو غرب اروپا با مرکز خلافت ییلاق و قشلاق می کنند.این مسافرت ها هم سیاحت ارزان است وهم تجارت سود آور.
این که هر انسانی فی نفسه آزاد است تا هر دین و باوری داشته باشد حکم کلی ی است که تحت مناسبات هر حکومتی ویژگی آنرابخود می گیرد(متاسفانه).خلافت اسلامی
پس از قلع و قمع از زبان خاتمی گفت بیاییم معاند را به مخالف و مخالف را به موافق تبدیل کنیم این ما هستیم
که عاجزاز تبدیل معکوس طرفداران ساده لوح رژیم خودمان هم مثل کرباس دبیت علی اکبری مدام آب می رویم!
آقا هادی زیاد درد سر دادم خدا کند این پنجره را نبندی تا هر چند وقتی یکی مثل من بتواند از چارچوبش
رو به سنگفرش خونین کوچه(بقول شاملو)فریاد کند.
ضمنا از ارمغان سفر استرالیا هم به سهم خودم
متشکرم. مخلص رضا
هادي - کرم نما و فرودآ شيرين قلم!

(August 17, 2008 8:46 AM)
علي:

آقاي خرسندي سلام !
اي عبيد اي حافظ اي سعدي تو را هادي
تو را داريم و خرسنديم از اين شادي

خميني گفت:اقتصاد مال الا غه
من سوارو سهم ملت ما چلاغه

فداي تو و قلمت

علي

(August 17, 2008 7:42 AM)
bahareh:

خاك بر اون سرتون كه فكر ميكنيد هادى بهايى هستش اصلا احمق ها شما مى فهميد كه دين چيه؟
اصلا شما خود تون دين داريد؟
شماها اصلا فهم اين حرفها رو ندارين.
شما يك مشت چاقو كشِ laat هستيد كه حاكم شديد به جان و مال و ناموس مردم و به اسم دين دارين به قتل و غارت و تجاوز ادامه ميدين.
اصلا مغزِ عقب مونده شما نمى تونه بفهمه كه دين هادى چى هست؟
اى كاش كه شما به اندازه يك هزار ام هادى دين داشتيد!!
دين هادى دين غيرت و شرف و انسان دوستىِ .
دو تا كلمه از حرف هاى هادى به اندازه همه دولا راست شدن هاى شما ارزش داره
توى دين هادى اين بى ناموس گرى ها اين دزدى ها اين غارت اموالِ مردم اين اعدام ها اين سركوب ها اين فحشا و فساد اين قتل عام آزادى خواهان كه كار
روزانه شما هست وجود نداره.
دين هادى حفاظت از حقوق مردمه دين هادى نجاتِ يك ملت هست دين هادى دين آزادى خواهى و حق طلبى يه دين هادى دين نور و روشنى هست در تاريكى جهل و خرافات شما.
دين هادى احترام به افكار و حقوق ديگران هست.
هادى تمام عمرش رو صرف خدمت به مردم كرده
هادى توى قصر هاى غارت شده زندگى نمى كنه هادى از ترس انتقام مردم با ماشين هاى ضد goloole رفت و آمد نمى كنه هادى از پول مردم ۳ هزار mohafez براى خودش استخدام نكرده هادى فرزند با ارزشِ ملت ايرانِ.
ارزشِ خوابيدن هادى به كل عبادت!! شما مى ارزه.
بنا بر اين دين هادى هر چه كه هست و يا نيست به تمام عمره آيت اعزام!!! كه امروز از ترس جان و براى يك لقمه نان و ۲ روز زندگى بيشتر تن به zellate سكوت دادند بسيار بسيار بسيار با ارزش تره.
پس خفه شين و منتظرِ روزى باشين كه مردم ريش و ريشه ى شما رو besoozannd و از بين ببرند.

هادي - ممنون عزيز ولي کوتاه بيا مرا توي هچل ننداز کارم را سنگين نکن عرضه‌شو ندارم.

(August 17, 2008 7:39 AM)
حميد ايزدي:

هادي جان:
خبرگزاری فارس که الک پلکي خبر مبر نمينويسه!
هميشه اون خبرنگاران و جرناليستوي پخته مختشون با اون خصوصيات و تعهدات اخلاقي بالا والاشون حساب مسابي اولش تحقیق مهقيق ميکنند و بعد چيز ميزي مينويسند.

درباره آب و برق مفت هم :
کو آب و برق مفتي ؟
کو پول نفت که گفتي ؟
هيچ ملتي نخوردست
.....به اين کلفتي

(August 17, 2008 4:52 AM)
07814986358:

اي زنده باشي هادي٠٠٠باهمه ساير نظراتت موافق نيستم ولي خدا وكيلي مولادرز اين كي نميره٠٠٠خواهش دارم اگه جا هست ماراهم هم كيش خودحساب كنين كه ديدن بعضي از اين مسلمونهاي كه هست ادم رو ازهرچه دين و مذهب هست فراري ميده! پاينده باشي هادي

هادي - بيخود با ساير نظراتم موافق نيستي.

(August 16, 2008 10:51 PM)
Akbar:

کاش این آقایان مسلمان, به جای معرفی دروغ و گفتن اکاذیب راجع به دیانت بهایی, اجازه میدادند که ملت خودشان بهائیت را بشناسند. هادی جان کاش من هم بهایی بودم. گاهی که از جور رفته به بهاییان میشنوم, ازمسلمان بودنم بیشتر از همیشه بیزار میشوم.

(August 16, 2008 8:27 PM)
ramin:

عجب كه دين داشتن يا بهائ بودن گناه است
حالا اگر تهمت مسلمان بودن ميزدند چى

(August 16, 2008 4:43 PM)
roya:

bahii keh regim beh khatere mosalman bodan va zedde ensan bodanash bayad bepardazad kheili kheili sangintar az in harfhast. pas miane mahe man ta mahe gardoon tavafot az zamin ta aseman ast etefaghan man da zendan ba bahaiha keh ashena shodam bakhshi az ensaniat ra az anha amokhtam pas mosalmanane badbakht sharm konid keh vaghte mohakemetan nazdik ast.....

(August 16, 2008 1:39 PM)
Lahiji-Gbgکیانوش:

استاد جان

سلام و بیش تر دورد

بهترین کاری است که برای

بازنشستگی باید کرد

نماینده امام رائل در روز نامه *اطلاعات * سردبیر آخوند دعائی در چند روز پیش شکایت کرد که چرا استادان را بازنشسته می کنند دولت در مدارس علیمه تا زمان رسیدن به لبه چاه جمکران روحانیت به شیعه*اسلام* خدمت می کنند

دنبال کتاب امضا شده استاد ستار لقائی می گشتم*مردی که قاتل خود را خورد* به مهر گیاه نوشته از قفسه بیرون

@مهرگیاه از این رو در مرزدنیای حیوانات و گیاهان جای دارد که وقتی آن را می شکنند فریاد می کشد اینفریاد می تواند شنونده را دیوانه کند@

تولدت مبارک

هفت شهر عشق را عطار گشت

عاقبت از گرگان*گلستان* رفت رشت

پاورقی

شهر ششم لاهیجان بوده در زمان عطار نیشاپوری
zabz va shadi for you

(August 16, 2008 12:42 PM)
قاصم:

تبریک و تهنیت !
آقای خرسندی بدینوسیله تبریکات صمیمانه ی خود را بمناسبت تغیر عاقلانه ی مذهب " حقّه" تقدیم نموده و
از آنجا که این عمل شجاعانه بمانند آب خُنکی بر جگر
سوزان و گُر گرفته ما نیز هست ، تشکرات فراوان خود را
مجدداً ابراز نموده و توفیق حضرتعالی را آرزو مندیم .

گروه خیلی کثیری از شیعه ایهای اسلام شهر ،خمینی شهر ،
ساکنین ناحیه ی 10 امام زمان و معلولین انقلاب اسلامی

(August 16, 2008 9:51 AM)
و چه و چه و چه:

بحث شیرین و چه و چه و چه نو

(August 16, 2008 9:31 AM)
فرهاد- فریاد:

چه جای صحبت نامحرم است مجلس انس
سر پیاله بپوشان که خرقه پوش آمد
ز خانقاه به میخانه میرود حافظ
مگر ز مستی زهد ریا به هوش آمد

(August 16, 2008 8:31 AM)
seyed40:

tu mamlekati keh mosalmaan nabudan jorme to har eateqade digehie dashteh bashi mahkumi.

(August 16, 2008 7:29 AM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی