بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

سه شنبه 1 مرداد 1387

در جشنواره‌ي تورنتو کباب کوبيده درخشيد!

koobidehW.jpg
جشنواره ی «تیرگان» یا «یکی بود یکی نبود» در تورنتو به پایان رسید. گفتند این جشنواره برای آشنائی کانادائی‌ها با فرهنگ و هنر ایران است.
سایت بی.بی.سی با دادن فهرست مغلوط و ناقصی از هنرمندان شرکت کننده، و اشاره‌ای به بخش‌های فرهنگی و هنری، با چاپ این عکس نوشت: "کباب کوبیده در این میان مورد توجه بیشتر بازیدکنندگان خارجی قرار داشت."

نظر های شما (7)     
پیپو:

تو هم عجب صبر انقلابی ای داری هادی خان!..یک نفر که گویا آشنایی کوچولویی هم با تو داره، نوشته ت رو ورمیداره به نام خودش در سایت خودت میذاره... و تو هم هیچی نمیگی!....من از تصور همچین کاری شرم میکنم...باور کن حتی وقتی جوکی رو در مجلسی نقل میکنم، باید بگم که از کی شنیدمش...چه کنیم دیگه، کپی رایت تو خون مونه!...البته زرت و زرت سی دی و دی وی دی داون لود میکنم (سابق نوار ضبط میکردم) و ککم هم نمیگزه...ولی نمیدونم چرا طنز دیگران رو عارم میاد به اسم خودم بکنم...بقول اون عربه، علی، تمام قه قه های مردم دنیا واسه من از آب بینی بز (که هنگام عطسه بیرون زند و خوشمزه باشد ـ مجلسی) کم ارزش تره. یعنی کون لقشون میخوام نخندن به طنز دزدی...خلاصه کیانوش نمک نشناس، سعی کن از خودت چیزی بسازی بابا جون! فوری وصیت نامه رو رد کن به صاحبش تا با شاخ همون بز نیومدم خدمتت... شرم کن پسر! (ای بابا مثل اینکه روح داش علی در ما حلول کرده...پس تا منم مثل این پسره دزد نشدم برم پی کارم) زت زیاد

(July 26, 2008 12:49 AM)
قا صم:

کیانوش خان وجان شرمنده!نا آگاه و ناخواسته گافی دادم.
یک در دنیا و صد در آخرت از شما پوزش می طلبم و برای جبران تعهد میکنم نیم متر هم شخصاً حفر کنم تا یک متر به خدا نزدیک تر شوی ( انشااله که تا صدو پنجاه سال دیگه زنده باشی و این دین بعهده ی من بماندو اصغر آقا جان باز هم مچ بنده را بگیرند ).
و اما پرسشی دارم از دارنده ویابنده ی وصیت نامه .
بهتر نبود برای نزدیک تر شدن به خدا سفارش میکردید یک تختخوابی ، چیزی روی قبر بذارن ؟ ولایت شما را خبر ندارم اما در ولایت ما بین خدا و امام زمون یک تفاوتهائی هست . خود دانید !
و در خاتمه ، چشم اصغر آقا جان ! شما عصبانی نشو ،قول میدم دیگه زود قضاوت نکنم ( اصغر آقاست دیگه،قندو عسل .شکر پاره ی فریمان .نازش رو نکشیم
چه کشیم ؟ جنس خوب هم که دیگه پیدا نمیشه)
اصغرآقا - کيانوش جان گول اين اقارو نخور. همش قاطيه. حالا هم ميخواد نيم متر حفر کنه از خدا دورت کنه ولي ميگه نزديک ميشي! اي خدا ...

(July 25, 2008 11:01 AM)
قاصم:

اصغر آقا جان ،اگر چهل سال پیش این وصیت نامه رو نوشته باشی ، باید بگم که ماشاًاله خوب موندی . ولی منکه میگم
نداری . سن رو عرض میکنم و دومندش جای کیانوش خانوم باشم تا یه مژدگانی درست و حسابی نگیرم ،پس نمیدم !
هادي - کوتاه بيا غاسم جان. کيانوش خانوم، قربون اون قد و بالاش برم که يک شب هم در يوتوبوري پيشش مانده‌ام، آقاست و خانم نيست! در قضاوت عجله نکن عزيز.

(July 24, 2008 8:31 PM)
bahman:

جلوی جشنواره که "بوی کباب" میآد و بعضی هنرمندا که ویار داشتند، خودشونو روی این منقل پرت کردند، اما می دونستند یا نمی دونستند که اون پشت،لابی های حکومت دارند "خر داغ می کنند"!

(July 24, 2008 6:24 AM)
تبعیدی خود خواسته:

جناب کیانوش که غصه تبعید به وصیت نامه نوشتن وادارت کرده است می خواهم یک خاطره با شما در میان بگذارم تا بدانید که وطن در اشغال اهریمنان است و تا آنها هستند بهتر است در سوئد و یا سرزمینهای دیگر ساکن بود و روی نکبت بار اهریمنان جمهوری وحشت را ندید.وقتی برادرم را اعدام کردند جسدش را نداند و بعد از چند روز فقط محل قبر او را اطلاع دادند. در قبرستان تعدادی جوان دیگر را می خواستند دفن کنند و روی بدن آنها نامشان را نوشته بودند. فهمیدم که برادرم نیز مانند آنها بوده اما مادرم با سادگی از گورکنان پرسید که چرا خانواده آن جوانان آنجا نیستند و چرا نامشان روی بدن بی جانشان نوشته شده است. گورکنی با تندی از مادرم خواست که از آنها سوال نکند و مادرم که بی قرار بود ناگهان متوجه شد!
تبعیدی بودن بهتر از زندگی با اهریمنان اشغالگر وطن است. به امید نابودی رژیم آدمکشان و جهل اسلامی!

(July 24, 2008 5:14 AM)
مهدی:

سلام آی کیو!
برداشتی آدرس پراکسی جدید توی صفحه اول گذاشتی که بگی چی؟ یک کم فکر کن! اون دووبووله رو به کار بنداز! جون اصغرآقا بفرما ازش استفاد کن.
آدرس پروکسی رو واسه کسی می فرستن که نتونه بیاد تو! بذار بیشتر توضیحت بدم دوزاریت بیوفته. اگه تازه کارتی شدی بگو بعداً کارتی توضیحت بدم.
اگه تو فیلتر شده باشی اون گوسفندی که میخوات بیاد خزعبلات تو رو بخوره باید اول بتونه در طویله رو باز کنه. افتاد حالا؟ من که صدای دوزاری نشنیدم! بذار بیشتر توضیح بدم! ببین باید آدرس فیلترشکن رو مثل کارت دعوت به مهمون هات بفرستی نه اینکه مثل دیس حلوا بذاری کنار عکس مُرده.
اگه فهمیدی که هِچ! اگه نفهمیدی معلوم میشه تو رو کارتی کردن. دوزاری رو پس بده کارتی فِرت کنم.
اِند آدم باحالی :)
هادي - با سپاس از شما،به عرض ميرساند:
1- آن براي کساني است که فيلترشکنشان خراب است که موقتاً با پروکسي ما بتوانند عکس هاي سايت را نگاه کرده و بعد از آن، شماره اي را که از پروکسي برداشته‌اند؛ مازادش را برگردانند براي کساني که احياناً تازه به سايت آمده‌اند و ايميلشان براي ديدن عکس‌هاي سايت کافي به نظر نميرسد که البته بعد از تعمير فيلترشکن و تحويل آن (که معمولاً دو تا سه هفته طول ميکشد.) بتوانند پاسورد (password). خود را وارد کرده و به بهترين وجهي از آن استفاده کنند.

2 - اينکه هرکدام از دوستان هوشمند شما در خارج ميتواند فارغ از توضيحات بالا، به سادگي پروکسي را براي دوست هوشمند ديگري که ساکن ايران است، ايميل کند.

(July 24, 2008 3:26 AM)
ح .کیانوش/سوئد:

آستانه ۵۰ سالگی ام*نیم قرن زندگی* که سی سالش در تبعید بوده است که صد البته ۲۱ سالش در

کشور سئوید است بار دیگر @ وصیت نامه ام را @ می نویسم به امید اینکه با پای خودم به ایران پناهنده بشوم و از آواره گی در بیدرکجا به لاهیجان سبز سابق آرامش بگیرم !
وصیتنامه کیانوش
۱/قبر مرا نیم متر عمیق تر بکنید تا پنجاه سانت بخدا نزدیکتر باشم!
۲/ بعد از مرگم انگشت های مرا به رایگان در اختیار اداره انگشت نگاری قرار دهید ولی انگشت های پا و انگشت شست را اگر کسی احتیاج داشت در اختیارش بگذارید!
۳/ به پزشک قانونی بگویید روح مرا کالبد شکافی کنند که من به آن مشکوکم!
۴/ ورثه حق دارند با طلبکاران من کتک کاری کند!
۵/ عبور هر گونه کابل برق تلفن لوله آب ویا گاز/انیترنت از داخل گور اینجانب اکیدا ممنوع است !
۶/بر سر قبر من پنجره بگذارید تا هنگام دلتنگی گورستان را تماشا کنم. اگر دروازه گذاشتید عیبی ندارد!
۷/کارت شناسائی مرا لای کفن ام بگذارید شاید آنجا هم نیاز باشد!
۸/مواظب باشید به تابوت من اگهی تبلیغاتی نچسبانند !
۹/ روی تابوت و کفن من بنویسید* این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست گورپدرش و دولت مذهبی اش *
۱۰/ دوست ندارم مردم قبرم را لگد مال کنند پس در چمنزار خاکم کنید !
۱۱/ کسانی که زیر تابوت مرا می گیرند باید هم قد باشند !
۱۲/ شمار تلفن گورستان و شماره قبر مرا به طلبکاران ندهید !
۱۳/ در مجلس ختم من گاز اشک آور پخش کنید تا همه گریه کنند ! اگر کسی گاز خنده/خردل آورد از او بگیریدش و به ریش او بخندید!
۱۴/چون تمام آروزهایم را به گور می برم سعی کنید قبر مرا بزرگ تر از معمول بسازید تا جای جسم من باشد !
۱۵/ از همه عزیزانی که از طریق نامه / میل ویا تلفن ووو یا دری وری منوشرمنده کردند ممنون که دیگر دستم کوتاه از مال دنیاست و به آنها نمی رسد تا سرویس شان کنم!
حکایت؟
گوش جهان سنگین.
هادي - عزيزجان. اگر داري کاملش را براي من بفرست. اين رونويس از وصيتنامه ي چهل سال پيش من است. زياد توش دست نبر.

(July 23, 2008 5:04 AM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی