بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

پنجشنبه 2 خرداد 1387

دو کلام در باب مرّوت الکترونيک و اخلاق اينترنتي

هموطن! حالا ديگر ادب و اخلاق اينترنتي e-ticket حکم ميکند که سرزده وارد ايميل اين و آن نشويم ......

هموطن! حالا ديگر ادب و اخلاق اينترنتي e-ticket حکم ميکند که سرزده وارد ايميل اين و آن نشويم و اگر آن اوائل روي هيجان و نديد-بديدي هر نام و نشاني را در فهرست خودمان گذاشته‌ايم، با يک بازنگري متمدنانه، ليست را محدود کنيم به آنهائي که در اين مدت نوعي علاقه يا تفاوت به دريافت بخشنامه‌هاي ما نشان داده‌اند يا تقاضاي دريافت آن را کرده‌اند. من ايميل‌هائي را که نشان ميدهد جز من به نشاني ديگر هم فرستاده شده باز نميکنم، اما شما هم براي حفظ محيط زيست اينترنتي خوب است زير ايميل‌هاي ارسالي امکان پاسخ براي گيرنده بگذاريد که: «اگر مايل به ادامه دريافت هستيد، اطلاع دهيد»، و نه اينکه «اگر مايل به ادامه دريافت نيستيد اطلاع دهيد.»، - و دستک‌اش را درکنيد. اين، شيوه‌ه‌ي سايت‌هاي سکسي و بنگاه‌هاي خلافکاري است، نه شما.

نظر های شما (5)     
kambell:

سلام دوباره
در مورد داشتن یا نداشتن e-ticket واقعا که درست گفته اید ما را هم خسته کرده اند. ما نه سر پیازیم نه ته پیاز غلطی کرده ایم یک ایمیل برای خودمان داریم مگر ول می کنند؟ بعضی وقتها ایمیل های ضروری آدم هم لای این ایمیل ها گم می شود.
مورد دیگر فرستادن ایمیل های ناجور است. خواهش میکنم از دوستان بخواهید ایمیل های ناجور برای دیگران نفرستند. یعنی علاوه بر e-ticket باید gentel-net هم داشته باشند.

(May 28, 2008 11:16 AM)
sasan:

آخ که راس میگی که کفر من دوباره در اومد. چند بار ایمیل را عوض کردم اما بازهم آمد. من چند بار برای یکی از اینها که سایت سیاسی هم هست و بیشتر این فلان فلان شده ها از ایران هم هستند فحش خواهر و مادر و غیر فرستادم که فلان فلان شده ها هرچه بلوک میکنم بازهم میفرستید. اما از رو نرفتند. همه را نخوانده پاک میکنم اما آنها این سیستم را اتومات و با یک کلیک انجام میدن. به نظرم باید تعارف را کنار گذاشت. اگر همه دریافت کنندگان در پاسخ یک دری وری و اگر امکانش هست فحش رکیک بدهند شاید اینها آدم بشن. بهتره هم میهنان ایران پرست که خیلی به فرهنگ خودشون مینازند به این فرهنگها هم توجه کنند که آیا باید اینقدر یک سایت سیاسی وقیح باشه که کار به اینجا ها بکشه؟ اگه این سایت سیاسی مدعی آزادی انسانها چنین کارنامه ای داشته باشه وای به پس نماز!

(May 24, 2008 7:43 AM)
حميد ايزدي:

هادي جان
اگر اين را چند سال پيش ميگفتي باهات موافق نبودم.
اون زمان نه فقط شور اينترنت که چيز جديدي برايم بود
مرا گرفته بود ، بلکه توهم هم برم داشته بود که با ايميل زدن به اين وآن و انتقاد از رفتار زشت و بي فرهنگي افراد به اصطلاح آپوزيسيون ، روشنفکر ، اهل
قلم(و دوات ) و مجريان ماهواره اي خالي از هر برکت اخلاقيات حرفه اي و اخلاقي ميتوانم که فرهنگ آنان را تغيير داده و اخلاقيات ، تعهدات و وجدان حرفه اي رادر وجودشان بکارم ، و هم اينکه فکر ميکردم که هر چه ليست ايميل من درازتر گردد،عمر رژيم کوتاهتر ميشود.
عجب خيالهاي باطل و توهمات پوچي که من داشتم !
امروز با شما موافقم که بايد اخلاق اينترنتي e-ticket بر ما ايرانيان حکمفرما شود ، مابقي حرف مفت است و
تکرار و تکرار و باز تکرار حرف مفت که روزانه
(و شبانه) به صورت مکرر از هر سو بر فرق کامپيوترهايمان فرود ميايد و هيچ کدامشان هم به فرقمان نميرود.

(May 24, 2008 5:37 AM)
HOOMAN:

عمو هادی عزیز من نمیدونم اینی که میفرمایید چه جور بخشنامه ای هست ولی هر چه که هست لطفن برای من هم بفرستید که هر چه از دوست رسد نیکوست .
پاسخ - منظور از بخشنامه همين ايميل‌هائيست که براي هزار نفر ميفرستند. چيز بخصوصي نيست که شما ازش محروم مانده باشي.

(May 23, 2008 12:30 AM)
اميد از ايران:

بابا اين حرفا رو ولش كن! امروز سالگرد دوم خرداد... روزي كه مردم ثابت كردن هنوز هم پتانسيل گول خوردن از امثال خميني و خاتمي رو دارن و فكر ميكنم هنوز هم با اين همه جهل فراوان ملت اين قضيه برقرار باشه. شما اينجوري فكر نميكني؟

(May 22, 2008 2:54 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی