بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

يكشنبه 29 ارديبهشت 1387

خليج فارس و اشتهاي شیخ عرب (و ضمیمه)

يکي شيخ عرب ديدم به مسقط / که صحبت از خليج فارس ميکرد ...

خليج فارس و اشتهاي شیخ عرب

يکي شيخ عرب ديدم به مسقط
که صحبت از خليج فارس ميکرد
به لفظ جعلي از آن نام ميبرد
به سوي خاک ايران پارس ميکرد

به او گفتم اگر اين کافي‌ات نيست
اضافه کن بر آن بحرخزر را
همان بهتر که الساعه ببندي
سوي مازندران بار سفر را

طرف جدي گرفته، چشته خورده
ز من يک هديه‌ي مخصوص ميخواست
خليج و بحر را کرده تصاحب
پدرسگ از من اقيانوس ميخواست!

--------------------------
-------------------------
خانم هيلري کلينتون گفت اگر ايران به اسرائيل حمله کند، من ايران را نابود ميکنم.
آقاي احمدي نژاد (انچوچک خودمان) پاسخي به او داده:

پيام انچوچک به خانم کلينتون

به هيلاري پيامي داد محمود
که تهديدت شنيدم از محافل

به اسرائيل اگر من حمله آرم
تو ايران را بکوبي در مقابل

از اين تهديد زشتت هست معلوم
که از ايرانيان هستي تو غافل

نميداني اگر اينجا بيائي
فرو ماند خر حزب تو در گل

دو پا داري دو پا هم ميکني قرض
فراري ميشوي گريان به منزل

دمار از روزگارت دربيايد
نخواهي جز ندامت برد حاصل

مهاجم هرکه باشد، خلق ايران
جوابش را دهد با مشت کامل!

ز خارج هرکه بر ايران بتازد
به چشمش خلق ميپاشند فلفل

سراغ مرز ايران گر بيائي
چو مفعولي بيفتي زير فاعل

ولي البته طرحت ميرود پيش
اگر در داخله داري عوامل!

وگرنه بهتر آنکه هرچه فوري
غلط کردم بگوئي از ته دل

ولي ضمناً بکن با من تباني
که هر دو حل نمائيم اين مسائل

براي محو اسرائيل و ايران
چرا بايد گزيدن راه مشکل؟

بيا راه مرا نزديکتر کن
که کلي کرده‌ام طي مراحل

من ايران را کنم از بيخ نابود
تو اسرائيل را ويران بکن زود!

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
------------------------------
2 سروده ي تازه در راه!
دو شعر بلند، يکي «جمکران» و يکي «کانال ماهواره» آماده است. گذاشتم اينها را بخوانيد، بعد.
(لطفاً اگر نکته‌ي مخصوص يا تذکري يا فحشي نداريد، از گذاشتن کامنت‌هاي صرفاً تشويق‌آميز تا حد امکان کوتاه بيائيد. البته اجباري نيست! ممنون)

نظر های شما (39)     
هادی:

دمت گرم

(July 14, 2008 11:57 AM)
55021:

جناب عرب اهوازی
چرا به خود گرفتی پدرسگ بودن شیخ عرب را
نکند تو هم خیالاتی مثل او داری
هادی - آقاجان. ادب داشته باش.

(June 28, 2008 7:57 AM)
علیرضا:

هادی عزیز اون طرف که گفته بود پارس کردن غلطه راست گفته بود. شما خودت داری از یه طرف از خودمون دفاع می کنی از یک طرف میکوبی!

(June 18, 2008 9:34 PM)
پیپو:

لطفا از طرف من به "کاکه"، کامنت نویس کرد بفرمایید که گرچه حرفایش بطور کلی از نظر اخلاقی و انسانی درست است، اما همین قوم عرب یکی از راسیست ترین اقوام جهان است. من که خوشبختانه نه دوبی رفته ام نه در حیاط خانه خدا چرخ زده ام. اما کسانی که رفته اند تعریف میکنند. اینها همچین به آن فرهنگ قبیله ای ـ بیابانی شان مینازند که آدم شاخ در میاورد. خدا خر را شناخت که شاخش نداد. در ضمن بد نیست آقای کاکه به هموطنان کرد خودشان هم نصیحت کنند که ایرانی ها را "عجم" خطاب نکنند. (این یکی را دیگر با گوشهای خودم شنیده ام و از به اصطلاح روشنفکران سیاسی شان) و هر قدر هم بهشان توضیح دادم که این عجم یک لقب تحقیر آمیز است برای ایرانی ها، اصلا اهمیت ندادند...حالا میبینی چرا بعضی ایرانی هابه اینها ملخ خور میگویند؟ در خاتمه امیدوارم طبق قانون مظلوم مطبوعات، این مطلب را با همان حروف و در همان ستون چاپ کنید!

(June 14, 2008 11:48 PM)
09167776652:

با درود به هادی نازنین واژه پارس کردن در هیچ فرهنگی وجود ندارد. واژه درست واق واق یا عو عو می باشد. واژه پارس کردن را تازیان پس از تجاوز به ایران ساختند.خواهشمندم از به کار بردن این واژه پرهیز کن.

با سپاس

(June 11, 2008 6:27 AM)
00442072583337:

Hadi jan merc az in tab'e latifet, shoma ostooreye in keshvar hastid, man be shoma eftekhar mikonam, va miboosametoon.sakene London hastam va kheili shoma ro doost daram.

(June 10, 2008 6:14 PM)
بهنام مکری:

jaleb bod sorodeha vali kami bi namake lotfan namakesha ziyad tar bokonid be har vasileii mer 30 az esfahan

(June 9, 2008 12:15 PM)
عرب اهوازی:

پدر سگ هستی وحیوان بی بند
نفهم ودلقکی ای خواجه خرسند
چنین گویم با قلبی فشرده
که شعر بی شعورت من بس ازرده
یک عرب از اهواز

هادی - ببخشید قربان. منظورم توهین به کسی نبود.

(June 8, 2008 9:06 PM)
mh.kj:

شعرهايت بوي وطن پرستي دارد ولي با دين شوخي نکن.امام زمان يک ناجي است که در تمام اديان منتظر او هستند. مختص اسلام نيست. و در ضمن دين مال ملايان نيست . مال آزادگان است.

هادی -استدعای عاجزانه دارم بفرمائید که کجا را میفرمائید؟

(June 8, 2008 7:17 PM)
كاکه‌:

هادی خرسندی عزیز!
با سلام و احترام. من یک کرد هستم و از خواننده‌گان نوشته‌ها و سروده‌های شما. شعر شما در مورد ”اشتهای عرب“ را قدری آزاردهنده‌ و تحقیر آمیز دیدم. اگر چه‌ در ابتدای شعر از ”یک شیخ عرب به‌ مسقط“ صحبت کرده‌اید و این نشان می‌دهد که‌ احتمالا حکام و سلاطین عرب منظور شما است، اما انتخاب تیتر ”اشتهای عرب“ و بعد هم آوردن ”عرب جدی گرفته‌“ این تصور را در خواننده‌ القا می‌کند که‌ شما در مورد مردم عرب اظهار نظر می‌کنید. البته‌ شما حق دارید از کشور خود و سرزمین خود در مقابل زیاده‌خواهی‌ها دفاع کنید. حق دارید با زبانی که‌ خودتان مناسب می‌دانید حکام مرتجع و... را مورد خطاب قرار دهید، اما باید توجه‌ داشته‌ باشید که‌ این مسئله‌ مایه‌ یک نفرت پراکنی قومی قرار نشود. شما هم می‌دانید که‌ ”پارس کردنها“ی حکام مرتجع و ستمگر عرب، و آرزوهای کشورگشایانه‌ی آنها ربطی به‌ خواسته‌ها و آمال و زندگی مردم بیچاره‌ و محروم عرب ندارد. همانگونه‌ که‌ شعار صدور انقلاب اسلامی ولایت فقیه و دست‌درازیهای آنها برخاسته‌ از آرزوهای من و شما و پارسیان و دیگر ساکنین ایران نیست. امیدوارم سروده‌ی شما بتواند فاصله‌ خود را با تعابیر و تفکراتی چون قایل شدن به‌ ”عرب سوسمارخور“ و ... حفظ کند. بخاطر داشته‌ باشیم بخشی از هموطنان ما عرب هستند ونام خلیج حتی اگر عربی هم باشد چندان آنرا غیرایرانی نمی‌کند. من البته‌ از طرفداران تغییر نام خلیج به‌ خلیج عربی نیستم. میخواهم بگویم حتی عربی بودن نام خیلج به‌ معنی غیرایرانی بودن آن نخواهد بود، چون بسیاری از ساکنین ایرانی حاشیه‌ آن عرب هستند. روشنفکران ما در دفاع از حقوق ایرانیها در خیلج فارس، باید شیوه‌ی دیگری جدا از تقابل با عربها و بیدارکردن کینه‌های قومی را در پیش گیرند. با احترام مجدد
پاسخ - عزيز جان. درست ميگوئي. من با شما کاملاً موافقم. بار ديگر عرب را از عنوانش برميدارم. در متن هم طرف ميگذارم جاي عرب. در مورد نام خليج هم صحيح ميفرمائي. يک مقدار هم جنبه‌ي سرگرمي پيدا کرده! قربانت

(May 24, 2008 2:27 AM)
anahid:

هادى جان ديگه از بس اشك ريختم از ظلم آخوند ها اينا رو كه ميخونم خواندم ميگيره،شما چطور؟
"جوانان ایرانی قربانی شدند تا از ابر تروریست حسن نصرا... تقدیر شود
هزاران جوانان ایران در جنگ عراق جان خود را برای دفاع از میهنشان از دست دادند و هنوز هزاران هزار سربازانی که در این جنگ مصدوم شدند از هر گونه حمایت در رژیم جمهوری اسلامی محرومند به این خاطر تروریست لبنانی مورد تقدیر قرار میگیرد!.

قدس - گروه سياسي: در مراسمي همزمان با سالروز آزادسازي خرمشهر از اولين تمبر رهبر مقاومت اسلامي، سيد حسن نصرا... در مركز فرهنگي دفاع مقدس خرمشهر رونمايي شد.در اين تمبر، تصو ير مجاهد نستوه سيد حسن نصرا... همراه با پرچم حزب ا... و همچنين تصويري از گنبد حرم نبوي چاپ شده است.گزارش خبرنگار قدس از خرمشهر مي افزايد: اين تمبر به زودي به دفتر حزب ا... لبنان در تهران براي اهدا به رهبر مقاومت اسلامي لبنان فرستاده مي شود و همچنين به موزه تمبر آستان قدس رضوي و نيز خانواده ابر تروریست مغنيه نيز اهدا مي شود. "

(May 22, 2008 12:21 PM)
ناهيد:

هادى جان anahid حرف درستى ميزند،تا جريان بر ضد آخوند ها ميشود،فورى ايران دوستان يا بهتر بگم خاك پرستند ، با ايجاد وحشت در مردم از تجزيه صداها را خفه ميكند،آخر يكى بگويد مردم بى گناه فقير و با شرف و زجر كشيده و با عابرو در داخل با اين همه ظلم چه كند؟

(May 22, 2008 12:13 PM)
baha:

Hadi aziz,
lotfan dar baarehye Bahaii-ha-ye gereftaar ham chizi benevis.
In-ha az jomleh behtarin mardom-e Iranzamin hastand va hamisheh tahte setam, ke chiye? hichi, aakhoond-ha dineshoon ro ghabool nadaarand, chon megeh: hich roohaani laazem nist o aakhoond baayad basaatesh ro jam kone ba zaboone khosh bere zobaaleh-dane taarikh.
fadaaye to
yek Irani

(May 22, 2008 7:42 AM)
Lahiji-Gbgکیانوش:

اصغرآقای عزیز!

سلام

شعرت در مورد خانم هیلاری عالی اما اینکه اول*کامنت* یک پزشک را منتشر کرده اید ومریدان حضرت حمله کیهانی بر پزشک سایت شما را آغاز کردن اصلا خوشم نیامد

باید قبول کرد که شعر های ۵۰ سالگی تا ۶۰ که سروده ای اوج شکوفه ها ات بوده و امکان شاه کار ادبی ات هنوز است. تازه پخته گی ات مانده اما با این کار ها نازک دل شده ی و رشد بعد از هفتاد را بیشتر مواظبت کنید. در انتخابات امریکا این خانم*کیلنتون* همانند عمه اشرف لج بازی می کند... اون مردک بوش سوم * جان مک ک ین* بوسیله شورای نگهبان پشتبانی می شود در امریکا آنقدر است که فیل می تواند سواری کند .. دعوا بر سر لحاف است که پنبه اش چینی وآسترش هم روسی است تشک اش عربی شده.
Shad va sabz bash

(May 21, 2008 6:06 PM)
المیرا:

ما که منتظر بودیم بیاد امریکارو میگم ولی رفت و اول کبلایی شد چیکار کنیم (شکلک ناراحت)
به قول خودت نیامد نیامد پدر سک سر وعده اما نیامد هخارو میگفتی (شکلک زبون دراز)
میگه که ...؟؟
چی میگه؟..!!!
اهان میگه =
تا به کی بگریزم از ازار تو ؟
بر سرم ریزد همه اوار تو ؟
بگذر از من کین همه دیوانگی از من اواره تنها گذشت
کار جنگ و قتل عام از ما گذشت
به ماکه رسید وارسید
حالا این انچوچکه (احدی سپور)کلاس چندمه انقدر ماشالا شعر گفتن و جواب دادن به بیگانگانش عالی شده ؟ قبلا که خیلی وارد نبود شیطون نکنه رفته راهنمایی

(May 21, 2008 6:05 PM)
mohsen:

آقايى خرسندى.درست است كه بيل با ادبيات خوبى ننوشته ولى به عنوانِ يك ايرانى آدم نبايد زورش بياد؟

(May 21, 2008 3:26 PM)
بیل:

آخه آدم به این زنیکه ضعیفه چی بگه جز اینکه برو کنار بزار باد بیاد.برو مواظب بیل باش که مونیکا غورش نزنه.زنیکه خرفت.تو رو چه به سیاست.اون موقع که تو یکه بزن بودی شوهرت پاسبون بود و یه بچه هف هشت ماهم اون تنگ دلت کاشته بود.هر کسی و ناکسی تو این دنیا بخواد بزرگ بشه میره راجع به کشور عزیز ما بلغور می کنه.حالا نوبت این زپرتی ببو گلابی شده.
پاسخ - خانم کلينتون و شما هردوتان بايد خجالت بکشيد از دستور زبان و طرز تفکر سخيفي که داريد!

(May 21, 2008 10:02 AM)
kambell:

سلامو درود و خسته نباشید
در مورد نظر آقای پزشک عرض می شود که در اشعار طنز گاهی مسائل روز مورد موشکافی و انتقاد قرار می گیرد و کاهی مسائل عمومی. تفاوت اشعار خلیج فارس و خانم کلینتون با اشعار دیگری که اشاره کرده اید در این نکته است. هیچ کدام را هم نباید فدای دیگری کرد. کاری که جناب خرسندی به درستی و خوبی می کنند و از هیچ یک غافل نیستند. پایدار باشید.

(May 21, 2008 9:17 AM)
بهروز:

باسلام به آقا هادی و همه خوانندگان اصغر آقا
در مورد نظر جناب پزشک موافق نیستم. همین شعر خانم کلینتون چقدر از نظر مضمون خوب و از نظر شعری محکم میباشد. بقیه شعرهای اخیر اصغر آقایمان هم همینطور است. حالا این را اصغرآقا به حساب تعریف و تمجید نگذار. اگر به دموکراسی اعتقاد داری پس بگذار من هم حرف دل سوخته ام را که کمی با شعرها تو خنک میشود، بگویم. البته این دل خنک کردن من را تنبل نکرده بلکه سعی میکنم تفکر و تعقل را در من زیاد کند. یک لطیفه هم که به نوعی به همین قضایا مربوط میشود برایتان بگویم:
برای مراسم ترحیم یک درگذشته، یکی از نزدیکان وی میگوید: مرحوم وصیت کرده اند که لباس سیاه نپوشید. یکی از حاضرین که گویا از چماق دارانی بوده است که رسالت اصلاح عالم و آدم !! را برای خودشان قائلند و اصرار دارند که ما را هم همراه خودشان به بهشت ببرند که آنجا هم بیکار و بی حقوق نباشند، در می آید و میگوید: متوفی غلط کرده است بنده به احترام ایشان و بازماندگان محترم ایشان مشکی می پوشم.
حالا بلانسبت بلانسبت اصغر آقای عزیز بنده چماق دار نیستم و رسالتی هم برای خودم قائل نیستم اما وقتی شعر نابت را می خوانم نمیتوانم احسنتی نگویم. بیا و این حق را از ما نگیر همچنان که نگرفته ای و گفته اجباری نیست.
دمت گرم و سرت خوش باد. سلامت و شادکام باشی

(May 21, 2008 8:18 AM)
..............:

اصغرآقا!شاعر میهنی عزیز که با سرودن اشعار و طرح نقطعه نظرهای انتقادی دلهای شکسته را شاد و آزردگان از جور وظلم حکام!!!جابر را تسکین میدهی... در عجبم که هر از گاهی بعضی از نقطعه نظرها را که در مواردی شاید فقط یک کلمه! باشند در این جریده اینترنتی شریفه درج نمیکنی . باور کن بسیار کسانند که میتوانستند دکتر و ... بشوند که همین سیاسی بودن و دیگر مراتب مردمی! بودن نه تنها دکتر بودنشان و...را قربانی کرده اند بلکه حتی کمتر بر خوردار از یک زندگی عادی هستند(البته اگر جانشان را قربانی نکرده باشند) سرکار عالی که خود اهل امور "مربوطه" میباشید چرا عزیز دل من هر از گاهی گاف میدهید...عزت زیاد

پاسخ - قربان دوباره بفرمائيد. متوجه نشدم!

(May 21, 2008 4:04 AM)
HOOMAN:

در جواب جناب دکتر باید عرض کنم که شعر با بدن انسان متفاوت است ! هر چه بیشتر دقت کنید و بیشتر آنرا بخوانید ، پی به نکته ای جدید می برید که شاعری خلاق به صورت پنهان سعی در بیان آن داشته . حال آنکه بدن اجزای بدن کاری خاص انجام می دهند و بس ! مثلا قلب کار پمپاژ خون را انجام می دهد ( پا نمیشه بره نون بخره ! ) در کل می خواستم بگم عمقی تر شعر را بخوان تا از نمش کاسته شود !

پاسخ - اين را هم بگويم که خودم هم مثل آقاي دکتر از آن 3 شعر که نام برده‌اند بيشتر خوشم ميآيد..

(May 21, 2008 2:20 AM)
حميد ايزدي:

هادي جان
نوشته اي که دو شعر بلند، يکي «جمکران» و يکي «کانال ماهواره» آماده است. گذاشته اي اينها را در بالا بخوانيم، بعد ميگذاريشان توي سيت .
خوب دوروز است که من اينها را خوانده ام و پشت کامپيوتر در انتظار شعرهاي جديدت نشسته ام. داره
کم کم خوابم ميگيره، گشنه ام شده و شاشم هم مياد.
پس کي اين شعرهاي جديد رو ميگذاري اينجا ؟

(May 21, 2008 12:59 AM)
Nikamo:

Please ignore Dr. 's wrong diagnosis regarding your poems and don't consider his Rx Itis out of his or her specialty

(May 21, 2008 12:28 AM)
mohsen:

خوشحالم كه شما لااقل مانند خيلى از ايرانى هاى دگر گول آمريكا و كشور هاى غربى را نمى خو ريد .چون متاسفانه خيلى ها از تحريم و حمله طرفدارى ميكنند ،البته آگاهانه و نه آگاهانه و كه غربى ها به فكر ايران و ايرانى نيستند و اينكه غربى ها دنبالِ منفعت خودشون هستند.شما خوب مثال ميزنين و مردم را آگاه ميكنين.تشكر از زحمت شما

(May 20, 2008 1:08 PM)
یک پزشک:

شعرهایتان قدرت سابق را ندارد. گویی که قدری نم کشیده اند :)
البته اینها را در مقابل شهکارهایی همچون الزایمر یا چارلی چاپلین یا مقام شتر میگویم.

پیروز و سر بلند باشید
پاسخ - ممنون از لطف شما دکترجان. همه داروها يک خاصيت ندارند اما نميتوانيد با هم مقايسه شان کنيد. و به حذف بعض شان دستور دهيد. . شعرهاي من نم نکشيده اند، شايد شما را راحت طلب کرده باشم..

(May 20, 2008 11:40 AM)
123456789:

salam be khedmate ostade tanze moaser
hamishe azdidane site shoma lezat mibaram baraye ostad arezooye behroozi va kamyabi daram
saeid 26 japan

(May 20, 2008 2:06 AM)
123456789:

salam be khedmate ostade tanze moaser
hamishe azdidane site shoma lezat mibaram baraye ostad arezooye behroozi va kamyabi daram
saeid 26 japan

(May 20, 2008 2:06 AM)
پارسا:

استاد خرسندی سلام ، باز فضول همیشگی در کار شما دخالتی به شرح ذیل کرده :

عرب از ما گرفته Persian Gulf
عرب از ما گرفته عفت و ملک
عرب را ما عرب کردیم و اکنون
عرب بر ما فرو کرده است Hot Cock

با تشکر مربوط به شعر خليج فارس و اشتهاي عرب

(May 19, 2008 10:51 PM)
بی نام و نشان:

سلام عمو هادی

می گویند: مهربان مردی دهاتی خری داشت که همه را - هر کس که از راه می رسید - سوار آن می کرد.
و خر هیچ نمی گفت
تا اینکه یک روز مرد روستایی دید که سگ اش سوار خر می رود. نهیب به سگ زد که سگ فلان تو یک سگی چگونه به خود اجازه داده ای که سوار خر شوی . جایی که آدمیان باید بنشینند.
سگ گفت : من مگر از آن هایی که سواری می خورند چه کم دارم!؟
پیر مرد روستایی چوب دستی برداشت تا به خاطر این جسارت سگ را تنبیه کند.
که خر به سخن آمد
آری خر که حوصله اش طی سال ها مفت سواری دادن سر رفته بود به سخن آمد و گفت : پیر مرد به سگ چه نهیب می زنی !؟ در این سال های سواری دادن مفت ، آدم هایی را تو سوارم کردی که مفت نمی ارزیدند.

عمو هادی گل ، حالا داستان این "گربه" ی زخمی است : هر کی که از راه می رسد تا خودی بنماید و تفریحی کرده باشد ، چاقویی به پهلویش فرو می کند.

گهی محمود و گاهی هم هیلاری
گهی یورو و گاه یک تک دلاری

(May 19, 2008 7:42 PM)
Nasim:

amoo joon merciIIIIIIIII

(May 19, 2008 5:27 PM)
0555:

hadi aziz.ANNCHUAK(AHMADI...)shouor vadark va hess vatan parasti nadarad ke ke az gholash incheninn ziba begoyeed uo fahm va darkash dar haman chah mostrah jamkran kholaseh mishavad pas jvabe ANN_CHUAK dar in sath nist va bayad begoyam ke in neveshteh dar khor in heyvan aghab oftadeh ghaar nishin nist.Mohamad

(May 19, 2008 4:43 PM)
formaliyte:

هادى عزيز خنده دار است،وقتى ايران را از شمال و جنوب از دست رفته، صدا از كسى در نمى آيد،نمياد جلوى سفارت ايران يا كشور هاى غارت گر كارى كنيد،اما تا حرف جنگ زده ميشود فورى از ترس اينكه آب در دل آخوند ها تكان بخورد شروع به مصيبت نامه نويسى ميكنيد.
تا به كى ميخواهيد زيرِ عبا يه آخوند ها پنهان شويد؟

(May 19, 2008 2:49 PM)
anahid:

khili jaleb ast ke yek jahaye foro mahiytha neshan dade mishavad,akhar in khanom che gofte ,gofte agar iran be israeil hmle konad,midanid ke iran dar lobnan dar felestin va dar soriye chandi paygah moshaki ro be samte israeil az salha ghabl sakhte ast? shoma fekr mikonid dar sar in akhondha aya chizi joz nabodi israeil ast? bad donya bayad dast roye dast bogzarad ke yek ghom donya ra be khako khon bekeshad va iran azizme mord taaroz vaghe nashavad,albate az shoma hich baeid nist chon haman haye hastid ke vaghti akhondhaye kasif jang 8sale ra baraye baghaye nangin khod eadame midadand dar hokm lobby haye rejim gharar gerftid va dado faryad va mosibata va irana sardadid ,vali aya iran bedon farhang bedon iranihaye an bazham iran ast?
aya irani ke in akhondhaye dajal hata tarikh an ra tahrif mikonnad ,ya mardom anra ke aghlio shoori darand ya mikoshand ya moatad mikonnad,akhar ta bekey mitavan az yek iran viran ke akhondhaye khonasham dar tamami rishehaye farhangi an rosokh kardeand baz ham be tarfdari akhondha pardakht ke chera chon mikhahand be iran hamle konnad.
na dost aziz ma salhast mord hamleye moryanegan akhondi gharar gerfteim va az dakhel posideim,anche mande faghat zaherist ke shayad ba badi dar ham foro rizad.
yek khahash ham az shoma dashtam lotfan biyaeid dar iran ,bavar konid ba in afkar mitavanid ba in akhondha besazid,magar an khatami dajal kam afrad ra bargardand,shoma ham bargardid chon akhondha niyaz darand afradi mesle shoma zire abayeshan beravand va ba nam khak parsati mardom sharif iran ra be tabahi bekeshannd,
mardom faghir iran poli nadarand ke shekam khanevadei khod ra sir konnad agar na anha ham kharj neshin mishodand va dam az khako khak parsati mizadand.
ama heif ke polha dast yek eadei khas az ma behtaran ast,bale tashrif biyavarid a baz ham mesle jang 8sale ba khon mardom sharif iran az akhondha defa konid.
va dar in shaer akhar bayad bejaye nam ahmadi nejad az lobbhye rejim migoftid,chon ahmadi nejad aslan iran barayash ahamiyt nadarad,akhondha hazarand iran ke sahl ast donya ra fadaye afkare shom va motehajer kheish konnad.
pas lotfan dar javabiye nam ahmadi nejad ra be nam lobbhye khak parsat mardom setiz irani taghir dahid.
haadi aziz inast moshkel iran,ta afradi chon shoma hastid in rejim pabarjast

پاسخ - با سپاس از شما تطفاً با فونت فارسي بفرستيد. اينجوري را همه نميخوانند. آيا کسي از دوستان حوصله دارد اين متن را با الفباي فارسي براي ما بفرستد؟ و اگر جوابي هم دارد، فبها. ممنون. - هادي

(May 19, 2008 2:41 PM)
3104744713:

آفرین!

(May 18, 2008 9:25 PM)
حميد ايزدي:

نشسته خويش بر صحراي پر نفت
ز من خوزستان آن ديوس ميخواست

(May 18, 2008 7:41 PM)
keyvan:

shere alaki va zooraki bood ,hadi jan, mokhlesam, keyvan, Vancouver.

(May 18, 2008 6:06 PM)
Nasim:

ba in dolat dige khoshiharo tassavor mikonam , inja faghat yadet midan ke be khoda tavakol kon !
kasi vase to ghadami bar nemidore , vali kasi too moshkelatet kam nemizare !
bayad jaye inke darde oon ke has bi to hess koni , beshini doonehaye tasbito beshmori !
man mikhastam ke omramo harz pas nadam,vali faghat varaghaye taghvimo khat zadam !
vaghti dige bidar shodam khabam sakhte , hatta gerye kardanamam yadam rafte !
mese 70 miliyoon ahmaghe dige , hatta shoaraye ghashangeshoonam khamam karde !
manam ye javoon pirtar az nane babam , ke pore oghde shode dige az sare ta pam !
inke shahram too zolmate eyb az mane ?!
labod inam sonnate peyghambare !!!!
in dele man bood amoo hadi , fahmidi harfasho ?!
bikhial ! doonehaye tasbit chanta shod !
amoo hadi kheyli dooset daram !!
nasim
پاسخ - عزيزجان. فونت فارسي دست و پا کن لطفن.

(May 18, 2008 5:53 PM)
Nasim:

ba in dolat dige khoshiharo tassavor mikonam , inja faghat yadet midan ke be khoda tavakol kon !
kasi vase to ghadami bar nemidore , vali kasi too moshkelatet kam nemizare !
bayad jaye inke darde oon ke has bi to hess koni , beshini doonehaye tasbito beshmori !
man mikhastam ke omramo harz pas nadam,vali faghat varaghaye taghvimo khat zadam !
vaghti dige bidar shodam khabam sakhte , hatta gerye kardanamam yadam rafte !
mese 70 miliyoon ahmaghe dige , hatta shoaraye ghashangeshoonam khamam karde !
manam ye javoon pirtar az nane babam , ke pore oghde shode dige az sare ta pam !
inke shahram too zolmate eyb az mane ?!
labod inam sonnate peyghambare !!!!
in dele man bood amoo hadi , fahmidi harfasho ?!
bikhial ! doonehaye tasbit chanta shod !
amoo hadi kheyli dooset daram !!
nasim

(May 18, 2008 5:52 PM)
پیپو:

مرغه به خروسه گفت: این چه بساطیه؟ هر وقت میرم تو کوچه، مردم با ولع به من نگاه میکنن، هی میگن: رونتو بخورم، سینه تو بخورم!....خروسه گفت نگران نباش، تا وقتی این احمدی نژاد سر کاره، تخمتم نمیتونن بخورن!

البته این جوک به موضوع ربطی نداشت ولی برای من جدید بود

(May 18, 2008 5:12 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی