بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

چهارشنبه 18 ارديبهشت 1387

خاتمي در نقش تخم‌مرغ داغ!

رییس بنیاد باران که در جمع دانشجویان گیلان سخنرانی می‌کرد، افزود: «امام چه می‌خواست و منظورش از صدور انقلاب چه بود؟ این که ما اسلحه بگیریم و در دیگر کشورها انفجار ایجاد کنیم و گروه‌هایی درست کنیم که در دیگر کشورها خرابکاری کنند؟ امام به شدت با این رفتارها مخالف بود و برخورد می‌کرد.»

آقای خاتمی این ها را گفت، اما لابد امام از اینکه تخم‌مرغ داغ به دانشجویان فرو کنند خوشش میآمد. وگرنه آقای خاتمی دو کلمه هم راجع به دلخوری امام از شکنجهء دانشجویان میگفت! (آنهم در جمع دانشجویان).

البته آقای خاتمی هم مثل پرزیدنت بوش، جهانی فکر میکند. مسئلهء تخم‌مرغ، یک مشکل داخلی است. (داخل ماتحت دانشجوی معترض) و یک معضل کوچک است. (به کوچکی یک تخم‌مرغ)، داغ بودنش هم مشکل همیشگی نیست. (چونکه بعد از یک مدت سرد میشود.).
< ..... به عنوان نمونه دانشجویان را به پشت روی زمین می خواباندند و لباس هایشان را از تنشان خارج کرده و به شیوه های مختلف مانند بطری نوشابه، تخم مرغ داغ .... > (کلیک کنید، نترسید! چند تا لینک میخواهید؟)

احتمال دارد که دانشجويان هوشمند گيلاني از اين که آقاي خاتمي آنها را بهانهء انجام مأموريتش کرده، به خشم آمده باشند و سخنان پرزيدنت سابق مثل تخم‌مرغ داغ آزارشان داده باشد.

نظر های شما (24)     
amin:

در این که خاتمی هم از نظر ایدئولوژیک مثل سایرین است شکی نیست، اما برای من که داخل ایران هستم همان هم نقش کاچی را در برابر هیچی (احمدی...) بازی می کند. هادی عزیزم واقعا درست نیست که بیرون گود بنشینیم و بگوییم لنگش کن، تغییر حکومت خرج دارد، خرجش هم زنگی هزاران هزار جوان دیگر است، بعدش هم باز یک عده مفت خور (که البته حتما ما نیستیم!) می آیند و می شوند ... و ... (معلوم نیست این بار با چه نامی).
من این جا در ایران کار خودم را میکنم، مثل خیلی های دیگر که اینجا کم کم از جوانی در می آیند و می فهمند تا بوده همین بوده، برای ما کس دیگری برنامه ریزی می کند و تا نفت داریم همین است، تا منطقه استراتژیک هستیم همین است... تا وقتی در خانه نشسته ایم و باور می کنیم اگر کار نکنیم و تلاش نکنیم پیشرفت می کنیم همین است.

(June 11, 2008 6:23 AM)
امین:

در این که خاتمی هم از نظر ایدئولوژیک مثل سایرین است شکی نیست، اما برای من که داخل ایران هستم همان هم نقش کاچی را در برابر هیچی (احمدی...) بازی می کند. هادی عزیزم واقعا درست نیست که بیرون گود بنشینیم و بگوییم لنگش کن، تغییر حکومت خرج دارد، خرجش هم زنگی هزاران هزار جوان دیگر است، بعدش هم باز یک عده مفت خور (که البته حتما ما نیستیم!) می آیند و می شوند ... و ... (معلوم نیست این بار با چه نامی).
من این جا در ایران کار خودم را میکنم، مثل خیلی های دیگر که اینجا کم کم از جوانی در می آیند و می فهمند تا بوده همین بوده، برای ما کس دیگری برنامه ریزی می کند و تا نفت داریم همین است، تا منطقه استراتژیک هستیم همین است... تا وقتی در خانه نشسته ایم و باور می کنیم اگر کار نکنیم و تلاش نکنیم پیشرفت می کنیم همین است.

(June 11, 2008 6:22 AM)
پیپو:

زنده باد مخالف من!
درست عین دانشجویان خط امام که سندهای ریش ریش شده سفارت امریکا رو به هم چسیوندن، اینجانب هم با تلاش خستگی ناپذیر، اولین شعار خاتمی (که دل و دین از کافر و مسلمان برده بود رو رمز گشایی کردم:

زنده : "تخم مرغ"
باد : "به کون"
مخالف من : همون "مخالف من"

حالا دوباره شعار رو با کد جدید بخونین

(May 18, 2008 5:27 PM)
BAHMAN:

جناب مینو سپهر!بیایید سو، استفاده از کامنت گذاری در این سایت - که "وجدان عمومی مردم ایران" را نمایندگی می کند- را باب نکنیم. خیلی بی سلیقه گی است که وقتی هادی خرسندی به حق یقه خاتمی را می چسبد، ما پای مجاهدین را وسط بکشیم. چون که فقط خواجه حافظ شیرازی است که نمیداند، امپریالیسم غارتگر با جلوداری انگلیس و جک استراوی حرامزاده اش، مجاهدین را برای پاگشایی برای خاتمی و اصلاحات کذایی او وارد لیست تروریستی کردند. حالا هم که خودشان دارند به دست مبارک شان آن ها را از لیست خارج می کنند، قطع امید شان را از لبخند و عبای سفید خاتمی اعلام می دارند. احتمالا خواجه شیراز را هم خامنه ای در زیارت ریایی اخیرش از آرامگاه حافظ در جریان گذاشته باشد.
من در حسرت این موضوع مانده ام که مخالفان مجاهدین - که مخالفت و انتقاد حق دموکراتیک آنان است - این قدر چیزهای متناقض روی وایرهای خبری نفرستند و به شعور خوانندگان رحم کنند. هم به غرب می گویند که فریب مجاهدین را نخورید، آن ها دست از "تروریسم" برنخواهند داشت، هم آن ها را به اتهام توبه کردن از مبارزه در برابر غرب، تحقیر می کنند. هم از طلاق دستجمعی کلیه زوج های مجاهدین - برای تداوم مبارزه - فقان سر می دهند و هم آن ها را به تجاوز به زنان تشکیلات متهم می کنند!این جور خبرها برای کم رنگ کردن جفاکاری های جنسی حکومت آخوندی (داستان سردار زارعی ها و نیز مرکز آخوندی نگهداری از دختران بی سرپرست در کرج که جزء کوچک و آشکار شده ای از کوه عظیم یخ دراقیانوس است، که یادتان هست)، به درد می خورد، ولی دردی از مردم تحت ستم ایران دوا نمی کند، که دارند گاماس گاماس، دور بعد ریاست جمهوری همین خاتمی را به خوردش می دهند. به نازم به این هشیاری ( که تازه مدعی است از خرسندی یاد گرفته!!) خاتمی و احمدی نژاد را رها کرده و یقه مجاهدین را چسبیده است!لطفا راهی از فاضلاب های وزارت اطلاعات به این سایت باز نکنید. گند زدن هفتگی به سر و روی مجاهدین را بگذاریدسهم نوری زاده ها باشد که انصافا اشل دارتر از همه یک پایش را این طرف و یک پایش را آن طرف هر چه مبارزه و آزادی خواهی در ایران است گذاشته است. بگذارید از سایت ما، فقط رایحه ایستادگی در برابر استبداد و ارتجاع، فاصله گیری و تنفر از آدمخواران و شکنجه گران و ترویج مروت و آزادی خواهی و عشق و دوستی به مشام برسد.

هادي - با سپاس از دوستان کامنت‌گذار، خواهشمنديم کامنت خودشان را به لينکي وصل نکنند. البته دوستي که اين کار را کرده، اشاره هم بدان داشته. ما روي بيسوادي اينترنتي متوجه نشده بوديم.

(May 12, 2008 2:59 PM)
Dara:

هادی جان، تصاویری چند از کاشف تخم مرغ داغ و شیشه نوشابه را همراه با دستیارانش برات میفرستم.لینک زیر را کلیک کن.
http://www.zandiq.com/fa/gallery/main.php?g2_itemId=2325

(May 11, 2008 9:21 PM)
بامشاد تابناک:

استاد خرسندی بادرودی گرم خدمت شما

هشیارباشید!
به قراراطلاع رادیو بی بی سی لندن این روزها بیش ازهمیشه شنوندگان ایرانی خودراازدست داده وماهیت انگلیسی اش روشن شده اکنون به فکرجمع آوری طومار افتاده وتصمیم دارد از مردم امضابگیرد
لطفا اگردرخیابان های شهرچندنفرجلوی شمااگرفتند وگفتنداینجارا امضاکن اول دقت کنید ببینیدطومارمربوطه ازچه کسی حمایت می کند..هشیاری حکم می کندکه فقط طومارهایی را امضاکنید که ازیک طومارجمع کن ایرانی حمایت می کند.
استاد اگرگفتید این نوشته کیست؟
بلی جناب آقای هادی خرسندی نازنین درکیهان مورخ 21/12/57 .. بنده شما را ازهمان زماتها می شناسم استاد
وخوب تردیدی نسبت به استقلال شخصیتی شما ندارم
شما درزمره اندک هنرمندان شایسته این مرزوبومی وشاید درتخضض خود یگانه واین باعث افتخاراست
بنابراین بنده هم سن وسال شماهستم و شما راازدیروزهای دور می شناسم.
استاد خرسندی بااین پیش ضمینه دلم می خواهد بدانید که بحث وگفتگوی ما فراتراز یک حال واحوال پرسی است
من دراینجا هم می نویسم.. بدنیست وقت کردید سری بزنید....... باتشکرفراوان..... دوستدار همیشگی شما
الف. مینو سپهر...

(May 11, 2008 8:45 PM)
پیمان:

سلام آقای خرسندی !
لینک زیر را ببینید :
http://www.bashirnews.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=1459&Itemid=52

می گویند در جهنم مارهایی هست که آدم از شر آنها به اژدها پناه می برد !

(May 11, 2008 7:44 AM)
ava:

تخلص آوا انتخاب کردم می پسندی استاد؟

دو رکوع ریا و سه سجده نفاق نثار نظام کنم در هر نمازی که به سوی شیطان قیام کنم
عمریست که در مجمع تشخیص مصلحت فتوای اعدام ازادی و حریت عوام کنم
از بهر تشکر و سخاوت هر از گاهی بادی روانه روح و روان امام کنم
گر بود مصلحت خودی ز غیر نشناسم چندیدن رساله به ماتحت ایات عظام کنم
در مجلس خبرگان رییس بزرگم من ابداع بازی واجبی خوران در حمام کنم
ولایت این باربرازنده فقاهت من باد زین پیش علی گفتم اکنون اکبر اعلام کنم
به این بسنده کن و بیش از این مگو آوا چون بر شماری جنایات من عمرت تمام کنم

(May 10, 2008 7:32 AM)
Irankhah az finland:

نه خورشيدم نه ماهم ا ي عزيز م
مولا مپ سوخته همسايتو نم

دلم می خوادکه دردست تو با شم
چراغ قوت بشم تا میتوونم

(May 9, 2008 9:04 PM)
maryam00462125725:

mesder KHATAMI fahmide ke akhare omre akhoondha va hokoomate nangine -shan resideh va darad baraye khodash kasbe vejhe mikonad.

(May 9, 2008 8:38 PM)
kgig:

نمی ترســـــــــــــــــــی از کون دارت بزنیم؟

(May 9, 2008 2:52 PM)
091274538746:

اصغر آقاجان ،زمان آن خدای سابق که گاهی پایِ منبر مسئله گوها می نشستیم از اژدهایی اسم می بردند که آدم از ترسش به مار غاشیه پناه می برد. حالا پس از چندین دهه فهمیدم که پر بیراه هم نمی گفتند.منظورم این لبخند نمکین خاتمی و اربابش ولی فقیه است .هفته پیش ناظر تشریف فرمائی خدایگان به شیراز بودیم.موقع شنیدن اشعار
دستمال یزدیانه از دهان آن دخترک های زیبا و دوست داشتنی و در عین حال مادر مرده،آنچنان لبخندی برلبانش بود که یعنی- ما که وضعمون توپه توپه ،قبر پدر شصت هفتاد میلیون امت گرفتار و مستاًصل - .آدم تکلیفش با اون امام (آن وقتی که هنوز راحل نشده بود) روشن بود.عینهو مار غاشیه همیشه سگرمه هاش توهم بود و می فهمیدی که مسجد جای ... نیست .می گویند زندگی تنها معلمی است که اول امتحان می گیرد و بعد درس می دهد .
حالا به قول حضرت عالی یک غلطی کردیم که انقلاب کردیم
بنده اضافه می کنم ،چه گهی خوردیم که گذاشتیم امام راحل بشود و چه وچه . تازه گیها ( بین خودمون باشه)
دلم برای خلخالی هم تنگ می شود .از همه بدتر ، این انچوچک هم یاد گرفته و لبخند میزنه ! ای با با ما چقدر بد بختیم!!!
این چس خنده و گه خنده ای هوار ، کشت مرا !
حاج محمود، که ای کاش منم راحل میشدم و راحت

(May 9, 2008 11:13 AM)
ليلا:

هادي جان سلام
درود برشما كه از روز اول خاتمي را خوب شناختي و از همان اوايل كه بعضيها براي لبخندهاي سيد خندان غش مي كردند و او را ناجي ميدانستند شما سفت و محكم سرموضع خودت بودي مانند امروز و بالاخره ثابت شد كه موضع شما درست بوده و نه گروههايي كه غش ميكردند. در تقسيم كار آخوندها براي كلاه گذاشتن سر مردم – بخصوص جوانها – وظيفه لبخند زدن و اداي مدره درآوردن و گاهي انتقاد كردن و بعد شكرخوردن و ماست مالي كردن بعهده اين سيد خندان كه جدش كمرش را بزند, گذاشته شده است. اين لعنتي همان است كه لاجوردي قصاب اوين را خادم مردم ناميد, اين همان است كه هرگونه تغيير در قانون اساسي ولايت فقيه را خيانت دانست, مواضع او در سركوب دانشجويان و قتلهاي زنجيره اي براي همه روشن است. علت حرفهاي اخير و شكر خوردن بعدش هم اين است كه چون خودش خر است – البته خر رهبر – بقيه را هم خر فرض ميكند. انشاءالله كل جماعت – بي اف گودريچ بسر – بزودي توسط مردم ستمزده ايران در چاه جمكران فرو خواهند رفت و شر خود را كم خواهند كرد. انقلاب ايران فقط و فقط يك حسن داشت و آن اين كه براي ابد ريشه آخوند و آخوند بازي از ذهن مردم بيرون آمد.
به اميد ديدن هادي عزيز, شاپرك خانم و بقيه انسانهاي آزاده در ايران عزيز و آزاد

(May 9, 2008 10:38 AM)
همون:

با با جان کم چرندیات بنویسید

(May 9, 2008 6:28 AM)
Lahiji-Gbgکیانوش:

اصغرآقای گل

این آقای سید خاتمی هنوز وصیت نامه الهی/سیاسی خود امام عمه اش را نخواندم است در دفتر وکلالت شریفی از اهالی کرمان است

با وجود با زن نشستگی دولت اصلاحات وی هنوز در دانشگاه پر شکوه حضور بهم می رساند و شکر می خورد. از نگهدار در لندن وحاجی ابراهیم نبوی سئوال کنید که ریشه شمالی دارد همانند مرحوم جلال آل احمد علاوه بر تسلط بر ترکی مادر گیلانی دارد و بس

اما وصیتنامه امام*مرحول* که سیدعلی خامیه منی را کرد امام* زائل* و خاتمی لب نمی گشاید: is like

خمینی وصیت کرده بعداز مرگ جانگذارش وی کالبد شکافی کند و زهر را در چاه جمکران ریخته تا برای احمدی نژاد کیک زرد بشود اما ریش مبارک را ارث آقای هاشمی رفسنجانی باشد لاکن دستش را به حجت الله اسلام سید علی خامنه ای بدهند که در جنگ برضد مجاهدین صدامی از دست داده است.

برای خاتمی نیز امام*بزرگوار* فرمودن

خایه مرا به خاتمی بدهید برای حفظ بیضه اسلام عزیز

ک...ر هم

در متن اصلی بدخط...عربی نوشته وکیل شریف از خواندن تلفنی خودداری کرده است.آزادی بعد بیان و تضمین شغلی ندارد !!!

(May 9, 2008 5:44 AM)
we're all osanloo:

چرا؟!


http://www.youtube.com/watch?v=in-vF2LvITk&eurl=http://khandaniha.eu/items.php?id=275

(May 9, 2008 5:07 AM)
ghaltagh:

در جریان سفر خامنه ای به شیراز٬ امام جمعه شيراز گفت: مردم فارس خود را در معرض باد بهار ـ رهبری - قرار خواهند داد
((سفر رهبر معظم انقلاب به استان فارس همان نسيم بهاري است كه بايد خودمان را در معرض آن قرار دهيم.))


شیراز٬ بپا خیز که صبرت به سر آمد
خوش٬باد بهشتی ز سوی راهبر آمد
شیراز ٬ بپا خیز٬ که هجر تو تمام است
این بوی خوش از نایب آقا و امام است
این رهبر دنیاست که رو سوی تو آورد
این رایجه بو کن ٬ در سینه فرو کن ٬
بیهوده چه می پرسی؟ ؛ سوغات چه آورد
نارنج و ترنج است ٬ یا سوسن و یاس است
این بوی تبرک شده کز زیر لباس است؟
***************
از جانب تهران به وزیده است به شیراز
طوفان بزرگ است ؟٬ یا سیل دمان است؟
از نافه آهوست این بوی معظم ؟ نی نی
بادی است که از مقعد رهبر به وزان است.
این بوی بهار است ٬ از اطراف خیار است
با عطر خوشش سوسن و نارنج چسان است ؟
این گوز عظیم است٬ همان زرته عظمی است
از کون مبارک به وزیده است و روان است
بس نیک سرشت است ٬ ریاحی ز بهشت است
شهدی است که جاری است ٬ز سوی سبلان است
بویی ملکوتی است ٬ این فیض عظیم است
از خشتک آقاست٬ که این سان فوران است
***************
الحق که بهار است ٬ فقیه است و خمار است
بیهوده چه گویید که; پیر است و نزار است؟
این خامنه ای آهوی چین است٬ خاموش ٬ نه این است
او کان نبات است٬ ز کانش برکات است
از کان معظم همه جا مشک و عبیر است
حزب الله شیراز چه سر مست و چه سیر است
شیراز کجا دیده چنین رایحه خوش؟
حزب الله شیراز چه خوشبخت و چه سر خوش
شادان و غزلخوان ٬ خوش حالت و خندان ٬
سرمست از آن بو ی٬ می خواند به هر کوی :
" ای خامنه ای ٬ خامه نه ای٬ مشک و عبیر ی
سر چشمه هر رایحه ای ٬ عطر کبیر ی"

(May 9, 2008 4:51 AM)
Reza:

راستی بعد از اینکه نظرمو پست کردم از من خواستی پنجره رو ببندم منهم بلند شدم رفتم پنجره رو بستم ولی هوای اینجا خیلی گرم شده. ببینم اجازه هست پاشم برم پنجره رو دوباره باز کنم؟
اصلا شما چکار به پنجره ی خونه ی مردم داری؟! شما طنزتو بنویس جانم!

(May 9, 2008 4:33 AM)
Reza:

این مردک بی ..ایه مثل اینکه قراره نقش اونور سکه رو بازی کنه و کاندیدرییس جمهور ی بشه.

(May 9, 2008 4:28 AM)
Kia:

جناب آقاي خرسندي, ضمن سپاس از تلاشتان براي شناساندن خاتمي اين جرثومه خيانت براي خيلي ها كاملا روشن شده كه نقش مارمولك خاتمي چيزي بيشتر از تداركچي رژيم نيست٠ خاتمي را درهمين قد وقواه بايد مورد ارزيابي قرار داد٠ حال بعضي تلاش دارند كه از اين موجود خاين يك انسان آنهم نوع فيلسوفش را ارايه دهند خود داستان ديگري است٠ خاتمي موجدي است بسيار فرصت طلب و جاه طلب بدون كوچكترين اصول اوليه اخلاقي٠ حدفش طولاني كردن عمر ننگين حكومت و نجات سوراخ خود و همپالكهايش از فشار روزافزون مردم است٠ اين موجود شياد براي حفظ قدرت ميتواند به هر مجيزي متوصل شود تا دو روزي از مانده عمر خود را درماليدن بيضه هاي مقدس اسلام ورهبر مفلوكش بگذراند٠ چرا؟ چون بخوبي ميداند كه با نابود شدن حكومت جهل مذهبي جاي خودش واوان انصارش در بهترين شكلش گوشه زندان است٠

(May 8, 2008 11:42 PM)
شتر:

عرض ادب،
فکر کنم خاتمی خودش هم اگر پا را کج بگذارد و حرف زیادی بزند، تخم مرغ که هیچ، ممکن است مرغ زنده را به او اهدا کنند. بنده خدای پیرمرد بازنشسته سیاست، فکر کرده که آن را کجای ... بگذارد (منظورم این بود که آن را کجای دلش بگذارد).

(May 8, 2008 7:54 PM)
Hamid:

Rapi az aghaye Shahin Najafi & Tapesh-2012

http://uk.youtube.com/watch?v=Z_qD0eB1_Cc

ba arze mazerat ke rabti be in mozooe shoma nadare. vali baraye man kheili jaleb bood goftam shayad baraye shoma ham jaleb bashe.

متن "ما مرد نیستیم"

مثل اون دختری که پردشو دوخته
و اون که پول نداشت تو آتیش سوخته

مثل مادرم با اون زندگی زوری
زنی که خلاصه شد تو قابلمه و قوری

کسی تا حالا نتونسته ببینه بدنشو
کسی از سر نتونسته بگیره روسریشو

می گفت بعد مرگ میبرنش جهنم
می‌گفت آدم و از سرمو آویزون میکنن

گفتم مگه نگفتن پهشت زیر پای شماست
مامان بهشت سر کاریه بیا دنیا رو بچسب

می‌گفت اذون داره میگه مو تنم سیخ شده
گفتم می‌ترسی ترس به روحت میخ شده

هفتاد سال زن بوده یعنی کلفت
یعنی چیزی تو زندگیش ندید جز خفت

زنی که گناه بود بودنش ولی بی جرم
زنی که استحاله کرده بودنش تو فرم

کسی که خیانت نکرد به شوهر چی شد؟
پنجاه سال فحش شنید و کتک خورد

باید تو سری بخوره بمیره نفس نکشه
عکس هیچ پرنده‌ای رو بی قفس نکشه

زنی که همیشه یه سایه اونو می پایید
عروسکی که مرد به هر شکل باهاش می‌خوابید

تو بوی سیلی و شلاق میدی خانوم
تا کی میخوای به مردا باج بدی خانوم

مث وطن شدی همدم ولگردا
تقدیر تو دست توی واسه فردا

تو بوی زمین سوخته مون رو میدی خانم
تو هم از عرش به فرش رسیدی که خانم

ما که از مردی مردیم لا اقل تو زن باش
یه کم از اون عطر غیرتت رو ما هم بپاش

ماکه از مردی مردیم و چیزی ندیدم
از تو کتاب اسم رستم و فقط شنیدیم

که اگراونم بود امروز حتمن کراکی بود
رستم امروز از جنس بد شاکی بود

رستم اگر بود واسش جرم میساختن
تو گردنش آفتابه لگن مینداختن

شاید میرفت جنگ و بر میگشت احترام داشت
سرتیپ سپاه میشد تو دبی سهام داشت

رستم میتونست حتی به قولی گنجی شه
یه کم کانت و پوپر بخونه فرنگی شه

میشد اسلام رو سکولاریستی تعبیر کنه
میشد قرآن رو تو هرمنوتیک تفسیر کنه

میشد فیلم بسازه تو کن تقدیر بشه
میشد جک بگه معترض تعبیر بشه

شاید میرفت اروپا الان دو تا پاس داشت
اونجا تاکسی میروند اینجا الگانس داشت

تو هر عید میرفت تو کنسرتا میرقصید
دیگه حرف سیاسی نمیزد ، می‌ترسید

خانم ما مرد نیستیم رومون خط بکش
پرچم رو بگیر خودت بشو رئیس جنبش

ما که از مردی مردیم لا اقل تو زن باش
یه کم از عطر غیرتت رو ما هم بپاش

تو بوی زمین سوخته مون رو میدی خانم
تو هم از عرش به فرش رسیدی که خانم

ما که از مردی مردیم لا اقل تو زن باش
یه کم از اون عطر غیرتت رو ما هم بپاش

(May 8, 2008 1:53 PM)
nahid:

هادى جان ميترسم شنيدن اينا برات خوب نباشه اما همين خمينى dajjal وقتى دستور اعدام هاى dastjami را صادر كرد ،جوانان ايرانى را در sardab ها طورى كشتند كه جو يه خون روان شده بود،همين آقاى خاتمى در مورد قتلهاى زنجيرى چه كرد ،فقط لبخند زد،در مورد كشتار كوىِ دانشگاه هم همين طور،ميدانى هادى جان براى يك هنرمند چقدر سخت است كه تمام الهام او نفرت و enzejar نسبت به آخوند ها و ayadi آنها و lobby هاى آنها باشد.

(May 8, 2008 12:27 PM)
nahid:

هادى جان ميترسم شنيدن اينا برات خوب نباشه اما همين خمينى dajjal وقتى دستور اعدام هاى dastjami را صادر كرد ،جوانان ايرانى را در sardab ها طورى كشتند كه جو يه خون روان شده بود،همين آقاى خاتمى در مورد قتلهاى زنجيرى چه كرد ،فقط لبخند زد،در مورد كشتار كوىِ دانشگاه هم همين طور،ميدانى هادى جان براى يك هنرمند چقدر سخت است كه تمام الهام او نفرت و enzejar نسبت به آخوند ها و ayadi آنها و lobby هاى آنها باشد.

(May 8, 2008 12:27 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی