بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

دوشنبه 26 فروردين 1387

ستوان کلمبوي اسلامي به بازار آمد! ..... مواظب شعور خود باشيد

--------------------------------------------------------------------
«.........6 - بيان دلائل ارائه شده ......تا حدودی نشان از کم توجهی گويندگان اين دلايل به شعور مخاطبان دارد.
7 - گمانه زنی برای عاملان اين حادثه، اگر آن را همچون محافل رسمی اتفاقی ندانيم، بايد اولويت اصلی و دغدغه اساسی همه باشد. دامنه وسيعی از نيروهايی همچون نيروهای القاعده (با توجه به ماهيت اين نيروها)، وهابيون (با توجه به سخنرانی های موجود در اين مرکز در رابطه با وهابيت و حرکت های اخير وهابيون)، طرفداران انديشه بهائيت (با توجه به برخوردهايی که در شيراز اخيراً نسبت به آنها شده بود و جلسات اين مرکز در مقابله با بهائيت)، عمال وابسته به سازمان مجاهدين خلق (با توجه به ماهيت تروريستی اين سازمان) و برخی نيروهای وابسته (که در ناامنی مردم، احساس امنيت می کنند) می توانند از جمله گزينه های احتمالی عاملان وقوع اين حادثه باشند.» (گويا: جميله کديور - اعتماد)

ستوان کلمبو - جميله خانوم. ببخشين‌ها، به خاطر شعور مخاطبان که خودتون گفتيد، اين گمانه‌زني‌ها را هم اضافه کنين: بعضي افراد کنجکاو (با توجه به اينکه ميخواهند ببينند بمب چگونه منفجر ميشود)، چند تن از زندانيان گوانتانامو (با توجه به اينکه دنبال بهانه‌اند تا از زندان آمريکا آزاد شده و به عنوان مظنون به ايران آورده شوند)، تعميرکاران و فروشندگان مصالح ساختماني (با توجه به اينکه بالأخره سود مرمت مسجد به يکي از آنان ميرسد)، عده‌اي از فروشندگان "آش کارده" (با توجه به اينکه ميخواهند مردم به خيابان بريزند و احتمالاً فروش آنها بالاتر برود)، که حالا که مجبور به گمانه‌زني هستيد، و نميخواهيد مستقيماً انگشت روي بهائي‌هاي بي پناه بگذاريد، قدري شلوغتر گمانه بزنيد.
جاني دالر - سرکار خانم جميله کديور. لطفاً دست هاي اين ستوان کلمبو را باز کنيد. من ضامن.
ستوان کلمبو - راستي ميگه. از وقتي دستامو از پشتي بستين نميتونم طهارتي بگيرم!

نظر های شما (12)     
فضول:

مرکزمنفجرشده شیراز=سینمارکس آبادان

(May 5, 2008 4:00 PM)
فوت به معني فوت كردن نه فوت:

آگهي استخدام :
يك نفر مسئول كه بتواند مسئوليت انفجار شيراز را به عهده بگيرد( ترجيحا" بهايي) با حقوق مكفي مورد نياز است .
گرفتن عفو مقام معظم با ما !
حضرت آيت ا... بلانسبت شما (انجوي ) رييس كانون R.V(رهپويان وصال).

(April 28, 2008 3:42 PM)
کلب علی:

من نمیدونم این اصلاح طلبا چرا زمون شاه اصلاحات به نظرشون کفر میومد اما حالا همه اش اصرار میکنن که یالا اصلاحات!
شاه بیچاره انقدر کوتاه اومد که بختیار اومد سر کار اما این بیشرفا هی به اونم توپیدن. آخر سر هم که تو فرانسه کشتنش.
البته اینا خیلی حرفه ای تر از این حرفان. اگه ازشون بپرسی میگن اون موقع اشتباه کردیم شما دیگه این اشتباه رو نکنین! خیلی معذرت میخوام مغز خر کیلویی چند؟
خاتمی رو که یادتونه چقدر جیگر شده بود؟ اینو بخونید که متوجه شید که چه موجودی بوده و خبر نداشتید: http://enghelab-57.blogfa.com/post-26.aspx

ای خدا بابا کجا قایم شدی لا مصب! ایران فنا شد! ده یک کاری بکن نوکرتیم!

(April 25, 2008 12:09 PM)
Emam zade:

با سلام

جداً من خر ميخواهم بدانم كه اين نه نه قمر خانم كه اين قدر با هوش، چرا خر گوش نشده ؟
تو اين جمهورىِ بى در و pekar هر خرى ميشه پر fosor ... مثل امام، يا كه ان ترى نژاد

(April 21, 2008 7:59 AM)
هواداران سازمان فدائیان ( اقلیت ):

با سلام و عرض خسته نباشيد: با مشروح مقالات نشريه کار و مطالب خواندنی ديگر به روز هستيم و از نظرات و انتقادات و پيشنهادات شما استقبال ميکنيم
در این شماره ی نشریه ی کـــــار میخوانید :

اول ماه مه، روز اعتراض کارگری علیه نظم موجود

گرانی و بیکاری برای توده‌ها! نفت۱۰۰دلاری برای کی؟

وحشت از انقلاب یا ضرورت انقلابی دیگر؟

جنگ و گریز زنان با حکومت اسلامی ادامه می‌یابد

رویدادهای تبت، دالایی ‎‎‎‎ لاما و نقش قدرت ‎‎‎‎ های بزرگ

(April 16, 2008 6:02 AM)
ح درویش:

سلام
اگراشتباه نکنم ایشان همسر آقای مهاجرانی هستند و از اجلّه قوم اصلاح طلب. لذا با بمیان آمدن پای اصلاح طلبان تکلیف معلوم است.
برای تشریح واقعی قوم اصلاح طلب و اجتناب از اطاله کلام،متن زیر را از سایت بی مشتری و بیننده «واصباحا.کام»نقل می کنم .
.......................
اصلاح طلبان یا «شــیر تعزیه»
دهم محرم بود .تعزيه به حساس ترين قسمت خود رسيده بود. تجسّمى غم انگيز از عصر عاشورا . ياران امام حسين همه كشته شده بودند .
فریاداستغاثه امام به گوش مى رسيد:هل من ناصـريَنصُـرنى؟ هل مِن مُُعين يُعينَنى؟
بناگهان شيرى غرّان به ميدان آمد. قبل از هر چيز جهت عرض ادب ورخصت جنگ به حضور امام رسید. جولان مى داد وخاك بر سر مى ريخت. امّا بر خلاف انتظار، داشت مردم اشك در چشم را به خنده مى انداخت. پچ پچ و خنده مردم داشت فرا گير مى شد كه ، فهرست گردان (كارگردان تعزيه )، شاه نسخه ( نسخه كامل تعزيه ) را زير شال کمرش گذاشت و به ميدان آمد .داشت افتضاح مي شد . آخر دُم شير كنده شده بود وشير كه ضمن جولان دادن مى خواست ُدمش را نيز درست كند ،حالت خنده دارى پيدا كرده بود و نا خواسته داشت تراژدى حزن انگيز تعزيه را به كمدى خنده دارى تبديل مى كرد .
فهرست گردان خود را به شير رسانيد و مشغول چسباندن دُم شير شد. هر بار كه شير حركتى مى كرد باز دُمَش مى افتاد . اسباب خنده شده بود .آخر سر ، فهرست گردان كه مى ديد تعـزيه دارد واقعاً خراب مى شود ، چوبى پيدا كرد و دم شير را به آن گره زد. بعد با كوفتن بر چوب سعي مى كرد دُم را به آنجاى شير فرو كند. با هر ضربه و فشار ، آخى از نهاد شير بلند مى شد،امّا فهرست گردان با دندان قروچه به شير نهيب مى زد كه :”هيس س س س ساكت ! تعزيه بهم می خوره.!!! “
خلاصه آنقدر آن دُم در افتادن سماجت كرد و فهرست گردان در كوفتن ، كه نه ما تحتى براى شير ماند و نه عزادارى براى تعزيه . شمر و ابواب جمعى اش ، خولى ، سنان بن انس ، حرمله و…دیگران از زور خنده پشت تخت و تشكيلات ابن سعد قایم شدند . قنبر هم به آنها پيوست بود. فهرست گردان هم درمانده و عصبانى، ول كرد رفت . شبيه ( امام ) نيز قهر كرده بود و در رختكن تعزيه لباس عوض مى كرد . ديگر تعزيه اى در كار نبود.آنچه بود خنده بود و مردمی که پراکنده شده بودند و هر کس به سوئی می رفت. امّا شير همچنان هر آهى(آخی) را فرو مى خورد که مبادا تعزيه خراب شود.
شیر بیچاره اصلاح طلب بود و نمی دانست دیگر تعزیه ای ( انقلاب ) در کار نیست.

(April 15, 2008 11:25 PM)
anahita:

dorood
diroz dar voa az aghaye bijan labi poldar por ghodrat irani davat shode bod dar in bin sohbat az lebashayeshan shod va an kot kazaei ke be shoma pishkesh shode ast,
midanid vaghti az eishan rajebe kot shoma porside shod goftan yek hediye bode az tarf eishan,va zire lab zemzeme kardan akhar shoma polet koja bod ke bahaye in lebas ra bepardazid?!!!
rasti shoma ke na be an rejim va na be in rejim goftid chetor hazer shodid ba yek kot khod ra be yek labigar befroshid?
amsal bijanha agar donye ham servat va vejhye jahani dar kareshan dashte bashand az nazar mardom iran bishtar az yek dalal rejim chizi nistand.
anha az moghiyt khod baraye bargharari in nezam nangin az hich kari foro gozar nemikonnad.
kash man ham mitavanestam nefratam ,asabaniyatam,va enzejaram ra nesbat be in momashatgran va labihaye rejim bayan konam,ama chekonam ke ghalb man az khon javanan ,mardan ,karegaran,daneshjoyan,kodakan,zanan,keshavarzan,doctorha,parstaran ,karmandan,aghvam va adyani ke bar zamin reikhte shode va khahad rikht khon migirad.
lotfan shoma tanzash ra begoeid,ba sepas

(April 15, 2008 5:40 PM)
maryam00462127575:

valla!!!!(bila dig,bila choghondar) . chenin asheghani ra chon in sar anjami bayest.!!!!

(April 15, 2008 3:12 PM)
aliyeh00468675463:

agar emrooz ham be vasale mahboobeshan neniresidand farda khodeshan bomb be kamareshan mibastand ta ye ja-ee dar in donyaye ashoob-zadeh be in vesale nangin beresand

(April 15, 2008 2:16 PM)
و ... چه و چه و چه:

سلام
و ... چه
و چه و چه

(April 15, 2008 1:53 PM)
سرباز گمنام:

جناب آقاي هادي خرسندي سلام و عيدشما مبارك!

لطفا رسما اعلام فرمائيد كه با آقاي عباس خرسندي نسبتي نداريد چون اين فعال اجتماعي را در وزارت اطلاعات حسابي كتك زدند تا اقرار كند كه با شما نسبت دارد . ايشان هم زير شكنجه گفته اند كه اسم من با اسم هادي اذدواج كرده و ماموران حسابي خدمت او رسيده و بعنوان تمسخر ماموران وزارت اطلاعات به هشت سال زندان محكوم شده است.

من يكي از اقوام يك سرباز گمنام امام زمان عج هستم

(April 15, 2008 1:34 PM)
hamid:


اقای خورسندی

نیروهای سپاه و بسیج در این مساجد هم انبار مهمات و اسلحه دارند(اموزش و اماده سازی این نیروها برای جنگ چریکی که مهمترین روش دفاعی این نیروها به حساب می اید و حتی در این چند سال برای بهم زدن همین مراسم چهارشنبه سوری و ایجاد بهانه برای سرکوب شادی مردم استفاده کردند) و هم بازداشتگاه که نیروهای بسیجی به خصوص برای بازداشت دختر و پسرهای جوان استفاده می کنند حتی بدون دستور و خودسرانه. به خصوص در مساجدی که پایگاههای اصلی این نیروها به حساب میایند مثل همین جا.

من فکر می کنم این انفجار ناشی از همین مهمات بوده(انفجار در سالن انجام مراسم نبوده و نسبت دادن بمب گذاری به ان عجیب به نظر می اید.چرا بمب را باید جای دیگری کار گذاشته باشند که مطمئنن هم کار مشکل تری خواهد بود). رفتارمقامات در تهران و تاکید بر تحقیق دوباره نشان می دهد که انها از اتفاقی خواندن حادثه در این مکان که پایگاهی برای گردهم ایی همین نیروهاست ناراضی اند و با توجه به موضوع سخنرانی که ضدییت با بهاییان بوده(چنان که خبرها اعلام کرده اند و همچنین جلسات اين مرکز در مقابله با بهائيت)چه بسا سعی کنند که انرا به بهاییان نسبت داده و حتی دست اویزی برای محاکمه و کشتن عده ای از اینان قرار دهند.

(April 15, 2008 7:07 AM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی