بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

جمعه 3 اسفند 1386

سروده‌ي «چارلي چاپلين»، در تلويزيون «ايران من»

چند روزي در آمريکا ميهمان دوستانم هايده و احمد مصطفوي بودم. احمد در ايران طنز مينوشت، کاريکاتور ميکشيد و ترجمه ميکرد اما حالا در دانشگاه فينيکس کامپيوتر درس ميدهد. آنهم از روي کتاب خودش!

تلويزيون «ايران من» - در شهر پرتلند، ايالت اورگان- را اين زوج هوشمند ميگردانند و از انگشت‌شمار رسانه‌هاي خارج کشور است که گردانندگانش تحصيلات عاليه دارند و ضمناً درآمدشان از رسانه‌شان نيست!
دوست هنرمندمان «سعدي نيکو» هم که چندين هنر دارد، حدود پانزده سال است که با «ايران من» همراه و همکار است. من هم در آن حال و هوا سر ذوق آمدم آمدم و چند سروده‌ام را برايشان خواندم و صبط کردند. از جمله چارلي چاپلين را. (متن آن هم در بايگاني داريم.)
ضمناً يکشنبه 24فوريه با بيژن فرهودي در صداي آمريکا.

نظر های شما (6)     
kambell:

در نمازم سر شب، شش زن عریان آمد
گنبدی بود که گلدسته به افغان آمد

(March 22, 2008 6:06 PM)
کامبیز قائم مقام 6269137863:

دوست عزیز اقای هادی خان خرسندی تصادف روزگار مصاحبه با شما را در صدای امریکا دیدم بسیار جالب بود بخصوص اقای فرهودی که مخصوصا مصدقیها را میاورد که به خیال خودش ابرویشان را ببرد. من این مطلب را نمیدانستم تا چند مصاحبه ایشان با محسن اکبری و دیگران را دیدم ولی کمی دلم خنک شد چون شما از سر مطلب نگذشتید. این مصاحبه را برای ادم و عالم فرستدم. بسیار ممنون موفق باشید کامبیز

(February 26, 2008 1:57 AM)
farhad:

آقاى خرسندى انتصاب شما را به ولايت فقيحى voa تبريك ميگويم.
آقا براستى نسل شما گرفتار افكارى مصيبت آور است.
آقا مصدق يك سياسى كار بود ، شاه هم همين طور هر دو هم محترم. درد و بالاى هر دو هم تو سر هر چى آخوند

حالا شما ناراحت از چه هستيد؟ چرا nahavandi آمد ؟ چرا matini آمد؟ فقط بايد اكبرى تنها مى آمد؟ رامين كامران تنها بيايد هر چى خواست بگويد خيلى خوب است؟

اكبرى در برابر nahavandi كم آورد چون حرفى براى گفتن نداشت. همين.
باور كنيد ابرو مرحوم مصدق را شما ميبريد كه برديد.

بابت آگهى شما عرض ميكنم هوشنگ امير احمدى در برنامه meibodi گفت alberait را ما تشويق كرديم بيا اين حرفها را بزن شايد به برقرارى رابطه كمك كنه . akshash هم هست كه دارن به alberait قالى و كادو ميدن.
باز هم محض آگاه شما مرحوم مصدق در كتاب خود از ۲۸ مرداد به نام ghiam ملى نام ميبرد.

اما اصلا koodeta، خوبه؟ اما مردانه فكر كنيد:
اگر امثال شما قدرت داشته باشند اجازه ميدهند كسى از حضرت مصدق انتقاد بكنه؟ يا شما هم مانند خمينى تصميم ميگيريد انتقاد lakan بايد سالم باشه... بد هم مى گيد اينها اصلا با ايران مخالف هستند ، lakan بشكنيد اين ghalamha را، ببنديد اين dahanha را

كارمون خيلى خرابه به خدا.

(February 26, 2008 12:18 AM)
نیکان:

سلام آقای هادی خرسندی
دیشب تو برنامه صدای آمریکا دیدیمت دوباره
با وجود پارازیت پراکنی از پشت بام پلیگاه بسیج محله و قطع و وسل شدن صدای شما. حالی بردیم بعد از کلی غم و غصه فردای ایران رو خوردن و کمی تا قسمتی از ته دل هم مجال خنده یافتیم!
فقط یک گله دارم اونهم حضور شما که خودتون رو میهن پرست میدونید تو برنامه پر بیننده (یکیش خودم) صدای آمریکا که صدای دشمنی با نه تنها حکومت آخوندی و فاسد که البته تاریخ و تمدن و ملت ایران است !
البته من این حرف ها رو از جایی برات کپی نکردم. اگر هر روزساعت 2 ظهر به وقت تهران خبر کانال 1 سیما و شبها اخبار صدای آمریکا را ملاحظه کنید بیگمان از ذات پلید دو دشمن دیرینه مردم ایران در پشت این به ظاهر اخبار آگاه میشوید.
دشمن اول ما حکومت عربیزه اسلامی و دشمن دوم و احمق تر ما سرمایه داری پلید بین المللی.
لابد مثل خامنه ای زیاد دشمن دشمن کردم . شرمنده
ولی برای من که تاریخ 90% زمینه مطالعاتی ام رو تشکیل میده همین ترجمه و پخش برنامه های تاریخی در تلویزیون صدای آمریکا (از کجا آمد) که کلا مهد تمدن بشر (میان رودان) و ایران را در فهرست اختراعات بشر از دید این برنامه جای نداده بس است که خصومت عمیق این جانوران وطن فروش شوربختانه فارسی زبان و همچنین پشت صحنه و دست اندرکاران این برنامه برایم نمایان شود.
لطف کنید در صورت حضور مجدد اینبار بیشتر متلک بارشان کنید تا دلمان خنک شود ! و از آخوند هم غافل نشوید .
نیکان

(February 25, 2008 11:35 PM)
Ziba:

فريبا خاتمي نژاد بازهم باعشوه شتري دارد ميآيد٠
آغا محمد خان خاتمي نژاد در ديداري با خبرگزاري فارس گفت كه اگر كروبي كانديداي رياست جمهوري شود، كانديدا نخواهم شد.
"محمد زارع فومني در گفتگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، از ديدار خود با سيد محمد خاتمي خبر داد و گفت: در اين ديدار كه اخيرا صورت گرفت ايشان بر حضور با نشاط در انتخابات مجلس هشتم تاكيد داشت و در بخشي از اين ديدار در خصوص انتخابات رياست جمهوري نيز گفت: اگر آقاي كروبي كانديدا شوند من كانديدا نخواهم شد.
فومني در ادامه افزود: خاتمي همچنين در اين ديدار از برخي تندروي‌هاي صورت گرفته در مجلس ششم (مجلس اصلاحات!) و برخي گروه‌ها انتقاد كرد. در اين ديدار همچنين مباحث و مذاكرات ديگري پيرامون مسائل مختلف صورت گرفت"!؟ مصيبت ملت براي هشت سال ديگه هم داره جور ميشه٠

(February 25, 2008 9:54 PM)
Mina Maleki:

آقای خرسندی برنامه شما را مثل همیشه در voa دیدم. اینبار اما انتقاد شما از voa برای دعوت از دکتر اکبری و دکتر نهاوندی (؟) مرا در بهت فرو برد. باور کنید من در زمان شاه وزیر نبودم پانزده سالم بود که انقلاب شد و من هم دنبال چریکهای فدایی افتادم. حالا هم مثل سگ پشیمان هستم.
راجع به نهضت ملی هم پدرم عزیزم که خود پزشکی مصدق الهی است گوشم را کودکی پر کرده بود. سالها پیش با مطالعه اتفاقا کتابهاییکه اکثرا ازکتابخانه خود پدرم بود فهمیدم که مصدق اشتباهات بسیار فاحشی کرده و من هم در این مورد اگر اجازه بدهید در جبهه پدرم و شما یا جناب آکبری نیستم که برعکس. ببخشید از نظر شما امثال دکتر نهاوندی تنها چون وزیر شاه بوده باید خفه
شوند و کسی نباید او را دعوت کند و حرفهایشان را بشنود که شما و آقای اکبری و امت مصدقی بدشان نیاید یا اینکه گول نخورند؟

گیرم که منتقدان مصدق تمام بدیهای عالم را دارند. پس باز هم دم voa گرم که به شما و اقای اکبری تریبونی میدهد که نظراتتان را مطرح کنید و آنها را افشا کنید. پس اقلا نه به رسم نمکشناسی که به رسم دمکرات منشی یک تشکر به voa و چنین رسانه هایی بدهکارید. اما در این برنامه اخیرتان بنظر میآید که طلبکار هم هستید. امیدوارم که شما در برای اعتقاد به دمکراسی در voa شرکت میکنید و نه فرصت طلبانه تنها چون هدف وسیله را توجیه میکند. بنابراین باید به قواعد دمکراسی نیز پایبند باشید که به قول رزا لوگزامبورگ آزادی برای دگراندیشان است نه خودی ها.

(February 25, 2008 9:38 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی