بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

چهارشنبه 3 بهمن 1386

تکذيب خبر اعتراض خاتمي به جنايات

عجبا چه نقشي اين سيد مکار بازي کرده که بعضي از دوستان خبر ساختگي و دروغي ما را (همين پائين) جدي گرفتند و باور کردند و متوجه جنبه‌ي تمسخرآميز آن نشدند!
نه‌خير. آقاي خاتمي هيچ اعتراضي نکرده. چه اعتراضي داشته باشد آخوندي که مثل باقي آخوندها از خون همين دانشجويان ....
بگذريم. فقط خواسته بوديم خاتميچي‌ها را دست بيندازيم نه اين که آدم حسابي‌ها را بگذاريم سر کار! ببخشيد، ظاهراً فريب طرف از طنز ما قويتر است!

نظر های شما (12)     
RASHID DANMARK:

آن گونه که از این مراسم گزارش شده، آقای خاتمی ابتدا از اظهارنظر در این زمینه اکراه داشت اما سرانجام در پی اصرار خبرنگاران پاسخ داد: " نمی خواهم کاممان را که با مرگ بورقانی عزیز تلخ است، با واردشدن به مسائل انتخابات تلختر کنم ... اما اجمالاً می گویم که کاری که در مرحله اول نسبت به رد صلاحیتها شد فاجعه بود و امروز می گویم آنچه هم در مرحله دوم شد، فاجعه را سنگینتر کرد"‏.

رئیس جمهور پیشین ایران افزود: "‏ اینکه صلاحیت یک سری انسانهای صالح و سالم رد بشود خود یک مشکل است ولی مشکل بزرگتر روند و رویه ای است که من معتقدم اصل انقلاب، نظام، وجاهت جامعه و مصلحت جامعه را واقعاً تهدید می کند و امیدواریم جلوی این روند گرفته شود".

به گفته آقای خاتمی، بزرگان انقلاب و بزرگان جامعه باید نسبت به روند ردصلاحیتها نگران باشند، چراکه اگر این روند جا بیفتد بسیار خطرناک است.

وی با این حال تأکید کرد که مردم باید همچنان در انتخابات شرکت کنند.

(February 8, 2008 2:48 PM)
پيمان الف:

دست انداختن و دست خاتمي را باز كردن هيچگاه خالي از لطف نيست، هنوز هم خيلي ها فكر مي كنند كه آخوند خوب وجود دارد و خاتمي از نوع خوبش هست در صورتي كه اگر اينطور هم باشد آخوند خوب خطرناكتر از آخوند بد است!
پاينده و برقرار باشي هادي جان

(January 26, 2008 10:02 AM)
پيمان الف:

دست انداختن و دست خاتمي را باز كردن هيچگاه خالي از لطف نيست، هنوز هم خيلي ها فكر مي كنند كه آخوند خوب وجود دارد و خاتمي از نوع خوبش هست در صورتي كه اگر اينطور باشد آخوند خوب خطرناكتر از آخوند بد است!
پاينده و برقرار باشي هادي جان

(January 26, 2008 10:02 AM)
azadikhah:

عمره اصلاح طلب ها تموم شده،اميدوارم عمره اين رژيم كثيف هم بزودى تموم بشه

(January 25, 2008 4:58 PM)
دیده بان:

هادی جان
تصور (نه باور) کردن ما از یک چنین ابراز لحیه های قلابی و آبکی از این آخوند خوب !! (که بقول دوستی از بدترینشان بدتر است) چندان عجیب نیست و چنان که در نظر خود روی خبر (سر کاری عمو هادی) هم گفتم بر فرض که چنین حرفی هم زده باشد (که بازهم زیاد خواهد زد) دوباره می پرسم خوب نتیجه ؟؟؟
این حضرت و امثال او از این حرف ها بزنند یا نزنند چه تاثیری در حال ما دارد؟ این نکته مهمی است که باید به آن توجه کنیم و یکبار دیگر میگویم به عقل و خرد خودمان تکیه کرده و روی پای خود بایستیم.
راستی عمو هادی
نظراتان را راجع به فراخوان ایرج جنتی عطائی که درکامنت قبلی درخواست کرده بودم، نگفتید. چون ما هیج اطلاعی بیشتری از آن و سایت آقای جنتی عطائی نداریم و اگر petition ی دارد از آن بی خبریم. اگر با اقدام آقای جنتی عطائی موافقید لینک آنرا اینجا بگذارید چون سایت شما خواننده بیشتری دارد.
با تشکر، سلامت، سرافراز و پایدار باشی

(January 25, 2008 6:16 AM)
Ziba:

شكلاتي سوييسي اصلاح طالبان "آغا محمد خان خاتمي" در سي و هشتمين اجلاس مجمع اقتصاد جهاني در داووس سوييس گفت: "ايران، دمكرات‌ترين سرزمين در منطقه خاورميانه است."
خاتمي معروف به شياد, اول از همه رهبرفرزانه ان, بعد هم خود و برادرش و نيز خلخالی, شريعتمداري, مرتضوي, امامي, لاجوردی, احمدي نژاد و رفسن جاني را نمونه هاي بارزي از دمكرات‌ترين كارگزاران عالم بشريت ناميد٠ خاتمي نژاد همچنين قتلهاي زنجيره اي رژيم را دمكراتيك‌ترين شيوه ايجاد ديالوگ با دگر انديشان دانست. وي قتل محمدي, زهرا كاظمي, زهرا بنی یعقوب و ابراهيم لطف اللهی را ساخته و پرداخته استكبار دانست و اعلام كرد كه همه اين عزيزان در صحت و سلامت كاملند٠ (اي خناق بگيري فريبا!)

(January 24, 2008 11:12 PM)
pipu:

بخدا از ساده لوحی ما نبود که خبرت ما رو سرکار گذاشت...همه میدونن که این "سید خندان" چه حرفای ضد و نقیضی زده. مخصوصا اوایل کار. مثلا در اولین سخنرانیش در سازمان ملل، خطاب به دکتر فرهنگ مهر (زرتشتی فرهیخته و رییس اسبق دانشگاه شیراز) گفت (با همون لبخند معروف): "ما همه مون زرتشتی هستیم!"...حالا توقع داری همچین نقل قولی رو باور نکنیم؟...بی مناسبت نیست مستزاد معروف "دوم خرداد" رو که دهسال پیش گفته بودی یه بار دیگه اینجا بذاری.خیلی ها نخوندنش....مخلصیم مثل همیشه

(January 24, 2008 12:47 AM)
بی نام و نشان:

نه ، نه فریب ِ طرف نمی تواند از طنز قویتر باشد. ظریفتر و قویتر از طنز در هیچ ادبیاتی وجود ندارد. اشکال از ماست که با ادبیات لاس می زنیم. اغلب سر تیتر ها را می خوانیم و نظر می دهیم. تازه ما با کتابش هستیم ، حالا ببین در داخل ِ ده ها میلیون مردم لا کتاب چه خبر است
بیان افشردگی این فاجعه کار هر قلم زیلو نیست ،آن را صاحب نمد تواند گفت ، اگر او نیز عاجز آمد ، دیگر فقط با ایما و اشاره ، حضرت صمد تواند گفت

(January 23, 2008 6:58 PM)
07522990687:

hala bishtar doset daram amo hadi movazebe khodet bash bara manam dooa kon

(January 23, 2008 6:56 PM)
ليلا, هفتگل:

هادي جان سلام,
يك لحظه فكر كردم ايشان وجدانش بيدار شده, خوب خريت از همه كس برمياد,بعد يادم افتاد چيزي كه وجود ندارد خواب و بيداري هم ندارد. ياد حرف خودش افتادم در جلسه دانشگاه كه به دانشجويان گفت اگر شما مردم هستيد من ضد مردم هستم. فكر مي كنم اولين باري بود كه از يك آخوند حرف راست شنيديم.

(January 23, 2008 4:56 PM)
kaveh:

ممنون از تو دوست عزيزم اى هادى كه چه شفاف و چه زيبا تو به eslahtalabi باد دادى.

(January 23, 2008 4:20 PM)
Nekou:

yek khabare waghe ie ya joke sal
Akbar Ganji :regime Iran ertejaie nist:in ham sanadi digar bar inke eslah talab chi mige ,.shayad ham bayad baraye salamti e akbare ganji doa konim, fekr konam tooye zendan yek balaie saresh oomade , yek chenin mozakhrafi az kalle adame nimeh salem ham biroon nemiyad ,dar mamlekate ma azadi moj mizaneh chon har


chagho keshi tooye zendan Manifest newis mishe wa yek seri azadtar az in chaghookesh donbalesh rah mioftand .

(January 23, 2008 12:31 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی