بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

دوشنبه 24 دي 1386

از لاجوردي جلاد به نيکي ياد نکرد؟

"هادی خرسندی عزیز - نصف بیشتر کسانی که از آنها در صفحه اصلی سایتتان به اسم جوانان ايرانزمين آگاه و با شهامت نام برده اید همین اصلاح طلبها هستند."
(از اظهارنظرهاي رسيده زير سروده‌ي "اصلاح‌طلب")

- خب که چي؟ ميخواهيد اعلام کنيد که شعر "اصلاح‌طلب" را درک نکرده‌ايد؟ ميخواهيد بگوئيد خاتمي به نهضت اصلاح‌طلبي خيانت نکرد؟... از لاجوردي جلاد به نيکي ياد نکرد؟ .... و ميخواهيد بگوئيد آن سروده؛ همه‌ي اصلاح‌طلبان را شامل ميشود؟
چرا لشکر جمع ميکنيد؟ چشمتان را باز کنيد قربان.

نظر های شما (17)     
majid bmw:

سلام
آقا وقتى هادى ميگه اصلاح طلب بود يعنى چى؟
يعنى اصلاح طلب بود
قابل tavazohe بعضیها eeeee
بد ميگم جون مجيد؟
بگو بد ميگم

(February 25, 2008 7:18 PM)
چاوش:

دوستان انقدر دگم نباشید. آدم باید با منطق و بدون احساسات صحبت کنه. اینکه بخواهید بگویید خاتمی قاتل بوده حرف دور از واقعیت است. همه ما هم میدونیم که خاتمی چقدر فرصت سوزی کرد و از معتمدین نظام هم هست. ولی خود ما چقدر برای آزادی از دست این رژیم تلاش کردیم. در جریان 18 تیر چه درصدی از مردم حمایت کردن؟ چرا دنبال قهرمان میگردید که حالا ازش انقدر دلشکسته شدید؟ در جریان خاتمی چرا دور دوم مردم باز هم همه رای دادن؟ مگه دور اول نتیجه اون رو ندیده بودن؟ مگه به وجود دستگاه های موازی اعتقاد ندارید؟ مگه نقش رهبری رو در تعاملات کشور فراموش کردید؟
بعضی ها هم به دکتر سروش و امثال او توهین کردن. مگر انسان قابل تغییر نیست؟ نباید همه چیز رو از دید توطئه ببینیم. باید برای رسیدن به دموکراسی بخشید. موفق باشید...

(January 25, 2008 10:38 PM)
همون k1:

به هادى- اولا خوشحالم كه مثل خيلى ها تمام اصلاح طلبان را خودى و نوکر رژيم نمى دانيد، ثانىأ اصولا همين فرزندان آگاه و با شهامتِ شما قبل از دوران خاتمى شانسِ نفس كشيدن هم به سختى داشتند. البته كه نه يك نقد بلكه صد نقد به خاتمى وارد است ولى در اين دنيا كيست كه خالى از نقد باشد؟ خاتمى از لاجوردی به نیکی ياد كرد ولى مگر بزرگترين كشتارِ مذهبى بهاییان در زمانِ امير كبير رخ نداد؟ خاتمى به رهبر اداى احترام كرد ولى مگر مرحومِ مصدق دست ثریا را نمی بوسید؟ امير کبیر و مصدق هميشه براى ملت ايران بزرگ و عزيز خواهند ماند كه هر چند اين "چيزها را بهایی هست" ولى آن بزرگان چيزهايى پر بها تر به اين ملت داده اند...
پ ن ۱- قصد لشگرکشی؟ اگه ميخواستم لشگر جمع كنم كه اينجا نمی نوشتم جاى ديگه می نوشتم، اينجا که ریش و قیچی دست خودت بود لطف كردی کامنتم را گذاشتى.
p ن ۲- شعر رو درك كردم كه کامنت گذشتم وگرنه کامنت نمى ذاشتم.
به زنگى زنگ- بله اصلاح طلب واقعى كسانى نيستند كه در ايران زندان رفتند اعدام شدند، شكنجه شدند، اعتصاب غذا كردند، معلول شدند و... اصلاح طلبان واقعى بنده و شماییم كه با اسم تقلبى و با شجاعت تمام در سايتِ هادي خرسندى کامنت ميگذاريم.
به ...۰۰۳۳- حالا شما همه رو ول كردى به كروبى چسبیدی؟ در ضمن اهلِ تملق نيستم و هادى را واقعا عزيز ميدانم، در ضمن اصولا تملق را وقتى ميگن كه صله اى در كار باشه نه به هادى...

با اجازه هادی یک شعر هم در مورد نودولتانی که بنده و شما باعث روی کار آمدنشان شدیم به شما تقدیم می کنم

آن گدایان کو به دى بز ديده و خر برده اند
ناگهان در راى گيرى راى اكثر برده اند
سرنوشت خلقِ نادان را به دست آورده اند
وضعِ اين ملک خراب از بد به بدتر برده اند
بر سر هر مشكلى راه حلى مضحك دهند
گو كه اين علم نوين از پاى منبر برده اند
تا كه اين نودولتان قدرى تملق ديده اند
گوییا بر سروری خويش باور برده اند
چون كه از راه آماده دم از جهانداری زنند
آبرو از خویش و از ابناء كشور برده اند
از پریرویانشان جز خشم و كينه نشنویم
اين همه علم و ادب از فضل شوهر برده اند
هر چه نفرین و جفا در حق اكبر ميكنند
هر چه حسن و کبریا در روى رهبر برده اند
از برِهوش و ذكاوت ره ببرده سوى گاو
از برِ حسن صور ره سوى عنتر برده اند
آن چه از سابق بماند اينان همه داده به باد
آن چه سابق برده اند اينان برابر برده اند
حاصل اين ملک را همچون سکندر سوختند
دانش و فرهنگ را بر سان قیصر برده اند
بهر كوته كردن دست همه نودولتان
دوست دارانِ وطن دست دعا بر برده اند
K1

(January 21, 2008 6:19 PM)
بيابان:

با سلام مجدد
آن قدر از خواندن شعرهاي شما مشعوف گشتم كه نظر را بااجازه اينجا نيز نوشتم تا اولين نظر باشد

با سلام خدمت
هادي خان خرسندي
مدت ها بود كه بابت سفر شما و پرويز خان صياد شعري مستحال! ( حال آور!) در اصغر آقاي شما نديده بودم.
معركه بود . جسارتا پا را قدري در دمپايي شما كرديم
و شعري را در ادامه گفتم كه فالفور تقديم مي شود.

گفتم اي هادي ز شعرت آن چنان خندان شدم
با دو لنگم پا شدم

چرخ چرخان خواندم و گشتم ولو بر بسترم
خاك عالم بر سرم

در مورد اصلاح طلبان نيز حرف تام وتمام را زديد

سپاس
بمايد و برقرار
يا حق

اگر متن لايق انتشار بود بي زحمت با همان نام بيابان و بدون انتشار اي ميل مرقوم زحمت فرماييد

(January 20, 2008 12:49 PM)
زاکان:

با درود بسیار . میگم اگر این شعر که در زیر آوردم واقعا از خانم بهبهانی باشد ، دارد روی دست شما بلند میشود .
بزغاله و ميمون
منتسب به سيمين بهبهانی

شنيــدم باز هم گوهر فشــاندي
که روشنـــفکر را بزغاله خواندي
ولی ايشــان ز خويشـانت نبـودند
در اين خط جمله را بيــجا نشـاندی
سخـن گفـتــی ز عدل و داد و آنرا
به نان و آب مجــانی کشــاندی
از اين نَقلت که همچون نٌقل تر بود
هياهــو شد عجب توتــــی تکانــدی
سخن هايت ز حکمت دفــتری بود
چه کفتر ها از اين دفتر پراندي
وليــکن پول نفـت و سفره خلــــق
ز يادت رفت و زان پس لال ماندی
سخن از آسمان و ريسمان بود
دريـــغا حرفـی از جنـــگل نراندی
چو از بزغاله کردی ياد ای کاش
سلامـی هم به ميــمون ميرساندي
هادي - بله. از خانم سيمين بهبهاني است. من هميشه زير دست ايشان بوده‌ام.

(January 19, 2008 7:02 PM)
علی:

سلام هادی جان
امیدوارم سلامت باشی و توپخانه ذهن طناز و نکته سنجت غران و پر توان بر برج و باروهای تزویر و جهل ببارد مدام.
چند تا از شعرهایت را بدون اجازه پرینت کردم و به دوستان دادم حلال کن البته 10 هم نشده ولی خیلی سخته که همه رو یکی یکی باز کنم تو word کپی کنم بعد پرینت کنم اگر راضی هستی که شعر هایت را به دوستان دیگرم در تهران برسانم راه راحتری بهم یاد بده
نامت ماندگار خواهد شد امید وارم در حیاتت قدر بینی شادو سلامت باشی

(January 19, 2008 5:16 PM)
Shahram:

با درود بر شما هادی جان!
از نظر انسانی که در قرن 21 زندگی میکند و معلوماتش نیز از واقعیات حاضر و امروزه سرچشمه میگیرد، اصلاحات چیزی نمیتواند باشد مگر نابودی و بر کناری یکی از فاسد ترین سیستم های حاضر، یعنی جمهوری ملایان و رمالان.

باقی نظرات، در بهترین و موادبانه ترین شکل خود چیزی بجز خامی و ساده لوهی نمیباشند.
تولد کودک زیبایی چون آزادی، از مادر پلیدی همچون جمهوری اسلامی به همان اندازه به واقعیت نزدیک است که ظهور امام زمان برای تثبیت بیشتر خونخوارانی چون خامنه ای، رفسنجانی و شرکا.
به امید اتحاد تمام خردمندان آزاداندیشی ایرانی برای رها شدن از این توهین بزرگ به بشریت در قرن 21!
ایران هرگز نمیمیرد!
شهرام از اسلو

(January 18, 2008 10:29 AM)
koorosh Irandoost:

Salam hadi jan.khastam begam ke az taanehaye moshti goosfande zob dar velayate khatami zarrei shak ya negarani be del rah nade,va har koja mitavani bar in nokteye talkh takid kon ke chegoone in sheikhe khandane zena zadeh 8sal omre por barekat(!)baraye regim kharid!Bashad ke mellate "goosfand parvar"e iran dast az in eslahtalab bazihaye eslami bardarand,kami sahebe gheirate melli shavand.Akhar,magar ma az tokhm o tarakeye tazi hastim ke khatami barayeman beshavad parchamdare eslahtalabi?!!!!shayad salah nadani ke nazare mano montasher koni vali tosie mikonam in nazar ro monakes kon ta shayad barkhi az farsizabanani ke" eshghe khatami"darand va khod ra besiar aghel o fahmide midanand,kami be fekr bioftand.Ba sepase faravan az to hadi e aziz.

(January 18, 2008 5:31 AM)
:

سلام
حالا اومد و جوانان با شهامت و شجاع ایران زمین از روی ناآگاهی و استدلال های «خود گول زن» آب به آسیاب دشمن ریختند،اونوقت تکلیف چیست؟ باید نشست و سکوت کرد که چی؟.دشمن که شاخ و دم ندارد.دوست دشمن من دشمن من است.
دوستان اصلاح طلبها دوستان آقای کروبی هستندودوستان آقای کروبی دوستان ولایت فقیهند.ولایت فقیه یا سفیه نیز که دشمنی اش با ایران و ایرانی(و از نظر من با اسلام نیز) جای شک و اما اگر ندارد.حال تکلیف من با دشمنی که «جوانان شجاع» و ...وطن نامیده می شود چیست؟
بنده معتقدم بر خلاف نظر فردوسی ما هنر فهم و در ک لغات روز مره زبان فارسی را نیز نداریم.ما هنوز بر سر معنای کلمات به توافق نرسیده ایم.معنی دوست و دشمن را نمیدانیم.خوب، تو این آشفته بازار «لغت معنی» معلومه کی بر خر مراد سوار می شه.
دوم خرداد=خاتمی=اطلاح طلب =مجلس اطلاحات=و عصاره آنمجلس هم کروبی است.از داخل کروبی هم همه چیز بیرون اومده و خواهد آمد.
به خاطر همین تعارفات ...می باشد که کارمان به اینجا کشیده.من و هادی نیز جوانان شجاع وطن بودیم.مگر نبودیم؟با خودمان تعارف داشتیم ،به اینجا رسیدیم.
تا اینجاش باز هم زنده باد هادی که از جوانان شجاع سابق بودن استغفار می کند و از خود انتقاد می کند.
آقای هادی ، من اهل تملق و...نیستم . تا اینجای نوشته ها و موضع گیری هایتان عاری از اشتباهات ملت عزیز و جوانان شجاع بوده.اگر خدای نکرده خلافش را ببینم دیگه «هادی عزیز» هم مثل اون آقا بلد نیستم بگم.
پس تا اینجا را بی خیال خدا حافظ

(January 17, 2008 11:59 PM)
shirin:

آقاى اصغر آقا سلام، شاد و سلامت باش و ما را هم شاد كن!
عزيزم، حالا شما مى گيد راى بديم يا نه؟ اگر از همين انتخابات كه البته به حق و آزادانه نيست براى دادن نظر استفاده نكنيم، پس چه كار کنيم؟ انقلاب يا طرفدارى از حمله امريکا هم كه عاقلانه نيست، پس واقعا چه كارى ميشه كرد؟ اگر به همين اصلاح طلب ها راي نديم و بين بد و بد تر، بد را انتخاب نكنيم كه باز اين عاليجناب احمدى نژاد و دار و دسته اش ميان رو كار و اوضاع از اين كه هست باز هم بد تر خواهد شد؟ شما نظرت چى هست؟ آخوند و دارودسته اش همه بد, قبول. اما نميشه که همش بشينيم آيه يأس بخونيم يا بدوبيراه بگيم, چاره اش را بگو،آيا ما كه ادعا ميكنيم روشن فكر و وطن دوست هستيم، نبايد با رفتار خودمون به بقيه، به اين تند رو ها نشان بديم كه تحميل عقيده و زورگويي، مملكت را داغون ميكنه، كه وقتش هست مثل اروپائيها همه از هر دين و مسلکي اختلافاتمان را كنار بذاريم و باهم حد اقل حرف بزنيم كه ما همه ايرانى هستيم اما همه ديندار يا مسلمان نيستيم. اگر شما و من اين تفكر را به جامعِه القاء نكنيم، پس کي اين شکاف عميق فرهنگي را علاج کنه؟ آيا ما که فهممون بيشتر است نبايد صبرمون هم بيشتر باشه؟ من که نميخوام با زور و اسلحه به جنگ بقيه برم فقط ميخوام تو کشوری که بهش تعلق دارم آزادانه و با حقوق برابر زندگی کنم، ميخوام به عنوان يک ايرانی بيدين که مسوول, دلسوز و وطندوست هست پذيرفته بشم.

(January 17, 2008 3:02 PM)
زیبا مرادی:

با سلام میخواستم از شما تشکر کنم از اینکه به من افتخار داداید وسر زدید ویکی از شعرهایی که فقط مختص به شماست را برای من نوشتید خیلی خوشحال شدم اما همینطور خوشحالتر میشم که بتونم از تجربه های شما هم هرچند اگر حتی یک خط هم باشه ،استفاده کنم.امیدوارم بازم به من سر بزنید جنبش زنان برای
هادي - نميدانم چه ميگوئيد قربان. کجا سر زدم؟ کدام شعر؟

(January 17, 2008 11:32 AM)
ایرانی:

با سلام
عرضم به حضورتون که اصلاح طلبی واژه ای است مرکب و مظلوم که به نظر من در هیچ جای دنیا به اندازه ایران به این حد در حق این واژه ظلم و ستم نشده. قبول ندارید یه نگاه بندازید به سوابق کسانی که این روزها زیر عَلَم اصلاحات در ایران سینه می زنن. راه دور هم نرید همین حجاریان که مثلا از طرٌاحانشون هست. اینها در دوران صدارتشون جنایتهایی کردن که بعضی وقتا جناح حاکم هم برا اینکه ترمزشونو بکشه مجبور به افشاگری میشه. آخه مگر میشه در رژیمی مثل جمهوری اسلامی به معنای واقعی کلمه اصلاح طلب بود؟ اولین اصل و اساس اصلاح طلبی طَرد و رد این قانون اساسی و در صدرش نفی ولایت فقیه هست؟ کسی هست که این خصوصیات رو در خاتمی درمانده و ذلیل ببینه؟ مگر میشه هم جلو ولی فقیه دیکتاتور دلا راست شد هم دَم از اصلاح طلبی و آزادی زد؟!!! اینها فقط میخوان خاک به چشم ملٌت ایران بپاشن و گلیم خودشونو از آب بیرون بکشن. کی می تونه آمار بده و بگه در دوران حکومت خاتمی کمتر از قبل اعدام و تیرباران و حلق آویز و سنگسار و قتلهای زنجیره ای و هتک حرمت مردم ایران صورت گرفته؟!! اگر این خاتمی حداقل یک هزارم منتظری هم وجدان و شرف داشت و به معنای واقعی کلمه اصلاح طلب بود همون اوایل حقایق رو میگفت و استعفا میداد و برا همیشه خرج خودشو از نظام ولایت فقیه جدا میکرد. امٌا حکایت اینها همون حکایت چاقو و دسته خودش هست. دست خاتمی زمانی بیش از پیش رو شد که لاجوردی رو سرباز اسلام و خدمتگزار مردم!!! نامید. وقاحت و بیشرمی هم اندازه داره به خدا ولی مثل اینکه این آخوندها در این مورد هم مثل کشتار و سرکوب و خفقان هیچ حد و مرزی برا خودشون نمی شناسن.بیخود نیست که خاتمی از استعمار پیر مدال افتخار میگیره. راستی فکر کردین چرااز این نوع مدالها نصیب گاندی بزرگ و مصدٌق کبیر نشد.؟

(January 17, 2008 10:26 AM)
هواداران سازمان فدائیان ( اقلیت ):

سلام: با يک اطلاعيه در مورد دستگيريهای مجدد و يک شعر از" ناظم حکمت "
به ياد ياران در بند، به روز و منتظر نظرات و پيشنهاداتتون هستيم
خير پيش

(January 17, 2008 8:22 AM)
علی:

راستش من هم ازان لیست درتعجبم ادمهایی مثل ابراهیم یزدی که افسران ارتش راباهمکاری خلخالی بدون محاکمه دستوربه اعدام داد یا سعید حجاریان که10 سال معاون اول اطلاعاتی ریشهری دروزارت اطلاعات بوداصلاح طلبها اکثرشان عامل اخراج اساتید ودانشجویان درانقلاب فرهنگی و گروگانگیرهای سفارت امریکا بودند حالاهم که مدام سر از سفرهای مداوم به امریکا وگرفتن بورس تحصیلی وزندگی درامریکا هستند نمونه اش عامل انقلاب فرهنگی عبدالکریم سروش حاج فرج دباغ سابق

(January 16, 2008 12:05 PM)
زنگی زنگ:

اصلاح طلب واقعی کسی است که خواهان سرنگونی رژیم ضد بشری جمهوری اسلامی است، زیرا بنیادهای ارتجاعی رژیم به هیچوجه قابلیت اصلاح پذیری ندارند.
اصلاح طلب دروغین مثل گاو پیشانی سفید (با معذرت از جناب گاو) است و مثل کرم لای وجود منحوس حکومت آخوندی میلولد، از ان تغذیه می کند و برای آن فضای امنیتی ـ تنفسی ایجاد می کند؛ ناگفته روشن است که برخی از این کرم ها گر چه کرم شان را در خارج می ریزند، اما لولیدن شان بطور اختصاصی در بارگاه دجال جماران است و هرگز بدون اجازه مقام وقیح ولی فقیه نمی لولند.

(January 15, 2008 8:57 PM)
HOOMAN:

آقای k1 (کیوان سابق ! ) اگر به معنی بیت آخر توجه کنید به مفهوم "اصلاح طلب" در اون شعر تا حدی نزدیک میشی !

این شعر تو از طنز تو بدجور عقب بود ....... "اصلاح‌طلب بود!"

(January 15, 2008 12:36 AM)
lahga:

khorsandi aziz fekr mikonam hame ma motavajehe manzuretan shodim .be nazare man agar tozih nemidadid behtar bud .rooz va rozegaretan khosh sigar ham nakashid lotfan

(January 14, 2008 9:28 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی