بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

دوشنبه 24 دي 1386

توضيح راجع به گذشته‌ي به ياد مانده

يکي از ابيات مستزاد "خاک عالم بر سرم" براي هموطني سؤتفاهم ايجاد کرده و شايد براي بعضي ديگر هم. اين بيت:

"حکم کردندم بگویم «مرگ بر شاه» آن زمان ..... گفتم و کردم فغان"
"شاه مرد و من به مرگ خویشتن هم حاضرم! ..... خاک عالم بر سرم"

آقاي سلطنت‌طلبي به نام دياني عکس مونتاژي مرا در حاليکه دارم توي سرم ميزنم! با عکس شاه سرهم کرده و همراه اين سروده؛ با نتيجه‌گيري دلخواهش براي کسان ايميل ميکند.
لازم نميدانم توضيح بدهم که اين بيت چه معني‌(ها) دارد و چه معني‌(ها) ندارد. فقط براي اينکه دوستانم نگران پيشرفت الزايمرم نباشند توضيح ميدهم که يادم نرفته که زندان‌هاي اوين و قزلحصار يادگاران روزگاران آريامهري است.

نظر های شما (12)     
Amir:

آقاي خرسندي. شما اونقدر مست دكتر مصدق و حذب ملي هستيد كه هر چقدر آقاي فرهودي در صداي آمريكا به شما گفتن كه برنامه را از طنز خارج نكنيد باز هم شما ادامه دادي به اراجيف گويي.
شما خودت چه حركت سياسي انجام دادي, به غير از شكايت از پهلوي ها؟
مجري هاي صداي آمريكا و ون وزير سابق ايران كه به او لقب غول را داديد شرف دارن به شما مليون با عقايد چپولتون!!!

(February 25, 2008 8:39 PM)
یک ایرانی آواره از رذالت نسل شما:

آقای حاج هادی خرسند شده فکر کنم زود فراموشکار شدی که یکی از کاسه لیسان زمان پهلوی در مطبوعات بودی مثل ارباب عزیزت نوریزاده وخیلی از دیگر لم1نهای به اصطلاح روشنفکر ولی در اصل روسپیان سیساسی که عکس اربابتان را د رماه دیدید و کشوری با ملتش را نابود کردید ایکاش کمی شرف داشتید و یاد گفته زند یاد حسابی و آن جواب معروفش می افتادید البته روی اخوند را امثال شما سفید کردید با اینهمه پستی و خوش رقصی برای رژیم برخواسته از افکار کثیفتان و اینکه باز بقول آزاد بانوئی چون الهه بقراط سی سال بجای مبارزه با اخوند کارتان شده مبارزه با پهلوی که فعلا وجود ندارد,
در خاتمه حاج هادی با این خوشرقصی ها و نان را بنرخ روز خوردن و هنوز مداحی مصدق و یا چپ مزدور و یا نهضت آزادی یا جبهه ننگین ملی که سه نسل را نابود کرده فکری برای بسل چهارم که رو له نابودیست کنید زیرا شما دریوزه های روشنفکر ایران را ویران و فرزندانتان را در خارج از کشور بدون هیچ دغدغه با کمک دولت فخیمه انگلیس بزرگ کردید ولی خبری از نسلی قربانی در ایران ندارید بجز جنگهای حیدر نعمتی که رژیم تدوین میکند,
در خاتمه حاج آقا هادی عزیز و همفکران شارلاتان و تهی مغز اگر امروز کمی آبرو و اعتباری حتی برای پناهندگی در خارج دارید صدقه سر پهلوی هاست ولی ای کاش کمی رف و صداقت داشتید و این سرنوشت ایران و ایرانی نبود ,
براي آناني که : طعمه هر مرغکي را انجير و عرصه سيمرغ را جولانگه مگس ميپندارند:
هر چه ميگويم به قدر فهم تست ..... مردم اندر حسرت فهم درست

(February 2, 2008 6:33 AM)
Mehdi shahroodi-:

ما نفهمیدیم ربط آقای گودرزی به خانم شقایق را؟
شما کجا امضایتان را برای پشتیبانی از سازمان مجاهدین خلق هزینه کرده اید واصلاً ربط این شعر به مجاهدین چه بوده و چرا باید
مجاهدین هم بزودی شعر "خاک عالم بر سرم"را منتشر کنند و سهم خودشان را از آن ببرند ؟ مگر سهمی تقسیم میشود که ما
خبر نداریم؟

(January 21, 2008 2:45 PM)
farhad:

‫آقای خرسندی، با سلام
‫خواهش میکنم که بار دیگر مردم را فریب ندهید!! از زندان اوین زمان شاه میگویید ولی امضایتان را برای پشتیبانی از سازمان مجاهدین خلق هزینه میکنید!!!!!؟؟ سازمان که هنوز قدرت را کسب نکرده زندان و داغ و درفش داره و به همه تهمت میزنه و توهین میکنه !! این تناقض را چگونه توضیح میدهید؟؟ باور کنید رژیم شاه هم از مجاهدین مدرنتر و پیشرفته‌تر بود هم از رژیم اسلامی حاکم بر ایران!!!

(January 18, 2008 8:59 PM)
رها:

هر که امد پشت من گشته شد سوار ---- ای هوار ای هوار ایهوار
دوستار شما -ایران خوزستان

(January 17, 2008 8:18 PM)
د.شاکی:

شکر خدا بعد از چاپ شدن شعر "خاک عالم بر سرم" در پیک ایران مشکل حل شد و باز شاه اللهی ها و توده ایهای سابق و لاحق در نشر این شعر همزبان شدند.باشد که مجاهدین هم بزودی آنرا منتشر کنند و سهم خودشان را از آن ببرند.
هر کسی از ظن خود شد یار تو
وز درون تو نجست اسرار تو!(تغییر شعر مولوی از این حقیر است)
د.شاکی

(January 16, 2008 10:31 AM)
حميد ايزدي:

درختهايي که خاندان پهلوي کاشته بودند بارور گرديدند و ميوه هايشان که ملاها بودند رسيدند ، تلپي افتادند و خوردند تو سرم .... خاک عالم بر سرم !
سرنوشت ملتي که خودش درختي نميکاره و هميشه تنبل وار زير
سايه درختهايي که ديگران کاشته اند مينشينه همين است.
صبر کنيد تا ميوه هاي درختهايي که امروز ملاها دارند ميکارند برسد، بيفتند و بخورند تو سرمان تا درک کنيم که اي بابا بالاي سياهي هم باز رنگي هست.
آنوقت چه گويي آيد بر سرم ؟ خاک عالم را که دارم بر سرم .......... گوه عالم بر سرم !

(January 16, 2008 5:47 AM)
09124109203:

sallam khobi hadi jan man yahya hastam ke as in mamlekat nemidoonam chi begam jedi khaste shodam agar rahehali darii be ma pishnahad kon chon vagheean dige nimshe tahmool konam

(January 15, 2008 9:50 PM)
iman:

آخه نوکرتم صرفا ساختن زندان مه جنایت محسوب نیست میشه لطفا این بحث شاه رو که الان مهم هم نیست به حاشیه ببریم که مجبور به اقامه ی ادله ی بی پایه نشویم
به هر حال تو انسان واقعی هستی هر چند که من شاه را که بهش فحش میدی دوست دارم اصلا چقدر میخوای فحش بده من و تو که زنده ایم مهم ایم اون که فوت کرده

(January 15, 2008 5:57 PM)
0452125466+:

هادی جان میخواهم به گفته ات اضافه کنم که همین رئیس جمهور انچوچک و ملا خاتمی فرصت طلب و سایر اراذل و اوباش حاکم بر ایران نیز حاصل حوزه های آخوندی و آموزش و پرورش اسلام زده دوران شاه اسلام پناه هستند.

(January 15, 2008 10:23 AM)
HOOMAN:

سلام عمو جون !
بعد از این غیبت صغری که داشتی حسابی ناراحتمون کردی . واقعا جالبه که یه عده فقط منتظرن تا یکی دهنش باز بشه دو تا کلمه حرف بزنه , اونها هم به نفع خودشون یا دار و دسته ای که بهش تعلق دارن سواستفاده کنن . به نظر من تو ناراحت نباش هادی عزیزم , این فقط قدرت تو و ضعف دشمنات رو نشون میده . جالب اینجاست که رو چی رو هم رفته دست گذاشته ! امیدوارم خدا شفاش بده , هر چی باشه ایرانیه , هم وطنه !

(January 15, 2008 12:00 AM)
Siros:

هادی جان.. درود
مرسی از این جوابی که دادی. اگر عاقل باشه که نیست، شاید متوجه اشتباه خودش بشه.

(January 14, 2008 8:42 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی