بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

چهارشنبه 18 مهر 1386

توضیحاتی در باب اختلافات من!

اين بار آمده بود با دو همراه و همسخنش که "درگيري شما و آقاي نوري‌زاده لطمه به مبارزه ميزند و مردم در داخل ايران وقتي مي‌بينند شماها خودتان با هم اختلاف داريد، دلسرد ميشوند و ........". ..... باقی در دنباله ی مطلب.

فربد طلائي جواني پرمايه و نامجوست از نسل جوان تحصيلکرده‌اي که از وطن - در واقع - اخراج شده‌اند! گاهي در صداي آمريکا و سايت‌هاي اينترنتي درباره‌ي طرح‌هاي امنيتي و درگيري‌هاي نظامي و مسائلي که من سر ازش در نميآورم مصاحبه و مقاله دارد. هر از چندي در لندن به من سر ميزند.
اين بار آمده بود با دو همراه و همسخنش و از جمله میگفت که "درگيري شما و آقاي نوري‌زاده لطمه به مبارزه ميزند و مردم در داخل ايران وقتي مي‌بينند شماها خوداتان با هم اختلاف داريد، دلسرد ميشوند و ........".

با اين سخنان آشنا بودم و يکي دوتا ايميل هم در همين مايه رسيده بود و سال‌هاست که در هر کشمکش و اختلافي اين تذکر و افسوس هست. پس حرفش را قطع کردم و گفتم پسرجان، مگر ما پشت سر مردم ايران با همديگر تباني و زدوبندي داريم که حالا مأيوسشان ميکنيم؟ کدام "ما"؟، کدام "شماها"؟. مگر هرکس خارج کشور بود يا هرکس با جمهوري‌اسلامي مخالف بود جزو يک "ما" يا مشمول يک "شماها" ميشود؟ حالا در اينکه در خارج هستيم، کسي شکي ندارد و مو لاي درزش نميرود، اما در مورد مخالفت با ر‍ژيم، گاهي لايش زياد باز است. تازه تيمسار نصيري هم اگر الآن زنده میبود، با رژيم حاضر مخالف بود و داشت برضدش فعاليت ميکرد، اما چه ربطي به من ميداشت؟

فربد آمد حرفي ديگر بزند. مگر من گذاشتم و مگر من کنجکاو بودم چه ميخواهد بگويد! همان سال‌هاي اول من در نشريه‌ي اصغرآقا که تنها نشريه‌اي بود که درميآمد (منظورم البته نه اين است که تنها نشريه‌‌ي دنيا بود) در مورد دعوائي که شده بود و يک ايراني از ايراني‌ي ديگر به دادگاه شکايت کرده بود و يک عده توي سرشان ميزدند و مويه ميکردند که "اي داد بيداد، ايراني از ايراني به دادگاه انگليس شکايت ميکند؛ ای داد بیداد که ما آمده ایم به خارجه ولی اینجا هم با همدیگر اختلاف داریم ...."، نوشتم از کي تا حالا مراجعه به قانون و قاضي و دادگستري زشتی یافته و قبيح شده و مگر آدم دعواي لندن را ميتواند به دادسراي خور و بيابانک ببرد؟

مرحوم احمد انواري روزنامه‌نگار قديمي که بعد از 28مرداد در اصفهان"پرخاش" را در ميآورد؛ بيست سي سال پيش، در لندن نشريه‌اي به نام "جبهه" منتشر ميکرد. من کاريکاتوري کشيدم از او و مطلبي نوشتم؛ رفت وکيل گرفت و از من شکايت کرد. از کارش، هم خنده‌ام گرفت، هم ترسيدم، هم خوشم آمد. برادرش که عمرش دراز باد دکتر عبدالکريم انواري که نايب‌رئيس کانون وکلاي دادگستري و از مليون بسيار خوشنام است آمد ما را آشتي داد. اولين حرفم بعد از آشتي به آن مرحوم همين بود که خوشم آمد از پناه بردنت به قانون.

يادم رفت چي داشتم ميگفتم. فربد طلائي حق را به من داد اما حرف خودش را هم پس نگرفت! همراهانش هم همین نظرات مشفقانه و مصلحانه را داشتند. گفتم که به هرحال من بسیاری از اين اختلاف‌ها و دعواها را اگر مقدس نميدانم، براي اين است که هيچ چيز برايم تقدس ندارد، پس – اما - مثبت و سازنده ميدانمشان.

دوستان بگذارند "ماها" (اگر ماهائی در کار باشد) منتقدان و مچگيران همديگر باشيم. نترسيد. مردم ضرر نميکنند! مردم وقتي ضرر میکنند که ماها به همدیگر باج بدهیم. مردم وقتي ضرر ميکنند که خيال کنند من ِ هادي خرسندي چيزي غير از، يا بيش از، يک هفتاد ميليونيم خودشانم. يا خيال کنند من و دکتر نوري‌زاده اگر همدست شويم، آنها را از نکبت اين رژيم راحت ميکنیم! شايد دکترنوري‌زاده به تنهائي – يا همراه با آنها که همه‌جور اسناد و مدارک در اختيارش ميگذارند - از عهده‌ي اين کار برآيد اما من ِ يک‌لاقباي منفردي که دربه در، هرشب در هفت آسمان يک شهر اروپائي دنبال يک ستاره براي خودم ميگردم (ديشب در استکهلم بودم، امشب در هليسنکي، فرداشب در اپسالا ....)، اگر با آقاي دکترنوري‌زاده همکار و همدست شوم والله کار او را هم خراب ميکنم. بالله نجات ایران عقب میافتد! پس بگذاريد يکي از آن هفتاد هشتاد ميليون اين گوشه بنشيند ماست خودش را بخورد و گاهي يک شعري، مقاله‌اي، مصاحبه‌اي داشته باشد و نق‌قي بزند که تفسير سياسي را با حرف‌هاي خاله‌زنکي قاطي نکنيد و مردم را گمراه نکنيد و سرپوش روی مسائل اصلی نگذارید و در خدمت هيچکدام از جناح‌هاي رژيم نباشيد و نعل وارو نزنید و خايه‌ي بوش را نماليد و پيروزي تيم فوتبال عراق را به فرمانده‌ي نيروي متجاوز و ويرانگر تيريک نگوئيد و از چشم‌هاي نمناک و ترس‌خورده‌ي کودکان عراقي که تانک‌هاي آمريکائي و انگليسي را در کوچه‌هاي بن‌بست خانه‌ي مادري و سرزمين پدري‌شان مي‌بينند، حيا کنيد. اگر حيا سرتان ميشود و اگر استيک‌تان را در روغن آدميزاد سرخ نميکنيد!

نظر های شما (72)     
luigi:

aaghaaye haadiye khorsandi lotfan baraayam aadrese emaile mostaghime khod raa beferestid taa baashomaa mokaatebaate sheeri konam
هادي - عزيزم. اين هم آدرس ايميل مستقيم من. اما لطفاً با من مکاتبات شعري نکنيد. و ايميل طولاني نفرستيد که حرام ميشود. من علاقمند به مکاتبات شعري نيستم، معني‌اش را هم خوب نميدانم، اما اگر براي نوشته‌هاي خود ارزش قائليد کپي آن را برايم ژست کنيد. تکرار ميکنم: کپي آن را (نه اصل را) برايم پست کنيد.
نشاني پستي من در سايت هست.
hadikhorsandi@aol.com

(April 24, 2008 8:00 PM)
آگاه 123456789:

با درود و سلام خدمت تو هادي خرسندي عزيز
بسيار خوب كاري كردي با اين آدم مزور و فرصت طلب اختلاف پيدا كردي كه خيلي وقتها همين خط فاصله ها ويژگي درست و ممتاز يك فرد روشنفكر و مردمي است و امثال نوريزاده ها و بني احمدها و احمدي نژادها و غيره چهره هاي شناخته شده براي مردم هستند ولي خودشان نميدانند وفقط خيلي از خودمتشكرانه فيگور مي گيرند تا بقول معروف قافيه رو نبازندو امثال اينها را حتي اگر تمام راديو تلويزنهاي دنيا 24 ساعته براي تبليغ و پيشبرد اهدافشان نشان بدهند تنها بيش از پيش آبروي خودشان را ميبرند هيچكس ادعاهاي مردم گمراه كن امثال نوريزاده را در زمان خاتمي و حتي پيشتر از آن را يادش نرفته با اينكه چقدر به اين مزدور راجع به حرفاش هشدار داده شد و اين مزدور كار خود و ديگر اربابان مردم كش ايران را پيش ميبرد. اميدوارم در هيچ دورهاي به امثال اين مزدورهاي كثيف نزديك نشوي

(December 21, 2007 1:22 PM)
0179888889999:

Said Emami+Ali Khamenehai=Noorizadeh
ba'ad az kasseh lissy dar akhor-e sheykh halaa beh khedmat-e shahpesar va saltanat-e Bush mashghoul ast. Hadi Joon damet garm keh rok-o postkandeh zadi beh kharman-e in malijak-e darbar-e sheykh va shah! Beh omid-e didar bahat dar iran-e demokratik va azad az sharr-e in ahrimanan zedd-e bashar

(December 20, 2007 7:38 AM)
علی:

چقدر لذت بردم از اون نوشته ای که بالاخره نالید از این افرادی که روز در حسینیه آقا سینه می زنند و شب به صدای امریکا رفته و مرتب نوای آقای بوش و خانم رایس سر می دهند. کسانی که حتی تاب تحمل یک انتقاد طنز را هم ندارند. به کجا چنین شتابان....

(December 15, 2007 6:55 PM)
HOOMAN:

dorood be amoo hadie aziz

ghabl az inke harfamo bezanam be oon daste az doostani ke hanooz in clip ro az dr. noori zadeh nadidan pishnahad mikonam be in link beran ta mahiate aslie in fard barashoon roshan beshe dige ham sar be sare hadie bozorg nazaran.http://video.google.fr/videoplay?docid=4628038905611688424
amoo hadie aziz mikhastam ino begam !avalan ke olgooye mani ! kash mishod bishtar mishnakhtamet ! dovoman !omidvaram ke ta zende hastam zende bashi (midooni ma irania cheghad khodkhahim!!!!)va ba ghodrat be rahet edame bedi.
khosh hal misham age az tarighe internet be har nahvi dar ertebat bashim har chand ke midoonam vaghte in bache bazia ro nadari ! chand ta sher daram mitoonam vasat befrestam !
chandta beitesho minivisam inja !:
in shero raje be akhoonda o enghelab goftam vasatash mige ke : seid ali ye dast ....martikeie past .....rooze ghiamat tooye hamin donya hast....esmet rahbare ya ke rahbor ....eshghet manghale ba ye anbor !toolanie baghiash bashi vase badan !
hooman az Tampa , Fl.

(December 15, 2007 7:06 AM)
omid-shapoor:

ma ke ba har esmi miaeem peygham mizarim sabt nemishe.vala age cheke 50 dolari dashtam midadam.yekam ozaye darsam too in gorbat pish bere be khoda manam komak mikonam.

(December 13, 2007 8:10 PM)
Nariman:

Mr. Hadi
Chegadr bah bah va chah chah goo darid??? Az hame taraf. In baria oon baria. kholase kari kardid ke akhoonda 30 sale natoonestan be in khoobi faghat ye soal. lotfan mitoonid ertebate ertebate sabzi forooshe sare koocheye ma ro ba pezeshke bimarestane nazdiketoon tozih bedid?? che ertebati ba ham darand??

(December 12, 2007 12:30 AM)
دل شده:

سلام به ایرانی!مرا با نوری زاده کاری نیست.در کل اینجا حق با آقای خرسندیه!
یه سوالی از همه ی آزاد اندیشان ایرانی دارم.چرا از یه هفته لااقل نوری زاده 2 شب تو voa برنامه داره ولی کسایی مثله بهنود نازنین و ابراهیم نبوی حذف شدن؟ممنونم

(December 10, 2007 6:28 PM)
vahid:

با سلام به تو هادى خرسندي عزيز!
من 2-3 سال بود كه بد جوري طرفدار نوري زاده بودم و برنامه ي "پنجره اي رو به خانه پدري" آقاي دكتر را 1-2 سال تماشا مي كردم(روزي نبود كه اين برنامه رو نبينم). هنوز هم ويديوهاش رو تو كامپيوترم دارم.
الان كه اون برنامه ها رو با خودم مرور مي كنم، مي بينم كه اين آقا هر وقت دلش بخواهد زير حرفهاي قبلي اش مي زند. شايد هم بنده خدا تقصير نداشته باشد، بالاخره بايد جاسوس هاي خود را ارضا كند.
يك دفعه مي گويد اسلام خوب است. يك بار ديگر مي گويد درباره "چند زني" پيامبر اسلام حرف نزنيم بهتر است.
يك روز مي گفت: خبرنگار شبكه LBC اومده بود دنبالم، اينقدر ريشهايش بلند بود كه از قيافش مي ترسيدم، باهاش صحبت كردم كه خدا كه به ريشهاي ما كار نداره و .... بعد مياد از اين يارو بروجردي دفاع مي كنه!
يه روز بند ميكنه به خامنه اي و مي كوبتش، 2 ماه بعدش مياد ميگه بياين منصف باشيم: خامنه اي كه خودش تقصيري نداره، همش تقصير اين اصغر حجازيه كه به آقا خط ميده.
راستش وقت و حوصله تايپ كردن ندارم و گرنه بايد چند ساعتي درباره دورويي هاي اين آدم براتون بنويسم.
كلا، هر وقت هر چي به نفعش باشه ميگه و يا هر چي جاسوس هاش بپسندن. ولي چون عامه پسند صحبت مي كنه خيلي ها دوستش دارن. اما اگر همين آدما مثل من 1-2 سال همه برنامه هاش رو ببينن، مي فهمن چه جور آدمييه.
چون آدم چاپلوسيه رفيق زياد داره، شما هم زياد بهش بند نكنين.اين جور آدم ها هر چي بيشتر بهشون ميدون بدن زودتر دستشون رو ميشه.
با آرزوي سلامتي براي تو عزيز دوست داشتني

(December 7, 2007 5:54 AM)
دیده بان:

هادی خرسندی عزیز و گرامی

با سلام و درود و آرزوی سلامتی
فکر مکینم که با در نظر گرفتن میانگین نظرات ابراز شده میتوان در مورد این قضیه داوری درستی داشت.
خود من هم در تائید شما مطلب نسبتا" طولانی ارسال نمودم که نمیدانم قابل چاپ نبود و یا بعلت اینکه در مسافرت بوده اید و یا هنوز هستید، فرصت اظهارنظر استصوابی را نداشته اید. بهر حال چندان فرقی نمیکند و فکر میکنم لب مطلب را دوستان دیگر گفته اند.

فقط یک نکته که به این مطلب و VOA مربوط میشود بگویم و زحمت را کم کنم.
1- بنده شخصا" به تمام و هرآنچه که VOA و مجریان و میهمانان میزگرد آن بگویند اعتقاد کاملی ندارم ولی چه کنم که سانسور و خفقان خبری در ایران بیشتر ماها را وادار نموده است که خبر را از هر منبع ممکنی بدست آوریم. اما معتقدم که تفسیر این خبرها و تصمیم گیری در مورد سرنوشت خودمان و فرزندان مان و مملکتمان باید به دست خودمان باشد نه سربازان متجاوز امریکائی.
بعنوان نمونه برخورد بخش های مختلف VOA از خبرها و نظرها و میزگردی با شما و تفسیر خبر را با اعلام فراخوانی های مختلفی که تحت عنوان مخالفت با جنگ و تمرکز بروی آزادی و حقوق بشر توسط افراد مختفل از جمله خانم شیرین عبادی را مورد توجه قرار دهید که مستقیما" یا از زبان فرستندگان e-mail یا تلفن کنندگان و یا مدعوین برنامه ها از جمله آقای نوری زاده VOA نتوانست مخالفت خود را با این فراخوان ها کتمان نماید.

2- همچنان که گفتم بنده خودم برنامه های VOA به همان شروطی که در فوق گفتم کم و بیش دنبال میکنم و از همین فرصت اندکی که برای روشنفکران، هنرمندان و صاحب نظران منصف تر، هر چند نسبت آن به دل بستگان صد در صد به آمریکا خیلی کمتر است، فراهم میشود استفاده میکنم. بعنوان نمونه از دعوت های گه گاهی که از آقای هادی خرسندی میشود که خودش برای دلتنگان از زور و خفقان داخل فرصت تنفسی است.
در همین مورد در VOA شنیدم که هفته آینده یعنی یا شنبه 8 یا یکشنبه 9 دسامبر میهمان برنامه میزگردی با شما خواهید بود. خواستم مجددا" از شما درخواست نمایم که همچنان نماینده همین آدمهای ساده و سالم ایزانی که به هیچ تریبونی دسترسی ندارند، باقی بمانید و موضع مستقل خود را حفظ نمائید و چنانچه مجالی باشد از هر فرصت ممکن برای همان چه که جوهر مقاله خودتان در بحث اختلاف نظر با نوری زاده بود، استفاده نموده و یک جوری به آقایان برسانید: "اگر استیک خود در روغن آدمیزاد سرخ نمیکنید"
هادی عزیز این سخنت براحتی از ذهن و خاطره ما بلاکشیدگان از هر دو سو نخواهد رفت.

پایدار و سرافراز باشی چون همیشه.

(December 6, 2007 9:57 AM)
صوفی:

دمت گرم هادی جان به جای خوبی زدی، برای همین هم هست که به بعضی ها برخورده. ضمنا برنامه ی امشبت در فرانسه عالی بود.موفق و سرزنده باشی ما که کلی خندیدیم و از طنز سیاسی شما و صمد آقا لذت بردیم. صوفی

(December 4, 2007 12:28 AM)
پریش پاهکین:

آدمها می آیند و می روند این "ایران" است که باید زنده و سربلند بماند.

همه با هم برای آزادی ایران ......

(October 28, 2007 9:21 PM)
بادبان:

هادی جان این خانه پدری همان باغ مهران ( مقر ساواک شاه و اطلاعات شیخ ) قرارگاه ثاراله و مقر آقای ابطحی و « سید نازنین » و دفاتر عسگراولادی و آخوند حسینیان و سعید امامی و سایر تاریکخانه های نظام است

(October 25, 2007 3:58 PM)
حمید:

هادی عزیزم دوست دارم همه خوبیهارو برات آرزوکنم اما هرکدومو که اسم ببرم کمه و راضیم نمیکنه فقط میگم همه خوبیها ایران وتو پاینده باشید

(October 23, 2007 10:34 PM)
گرّ:

باسلام!
دمتان گرم و سرتان خوش باد.
تا تواضع بزرگترين فضيلتتان باشد
مردم انديشی را از ياد نبريد
ارادتمند گرِّ!

(October 22, 2007 8:21 PM)
سهیک:

استاد بادرودی گرم خدمت شما
با شما کاملا هم عقیده ام این دوستان فکر می کنند شما ونوری زاده اپوزسیون هستید!!
درمورد ایشان منهم معتقدم که اخیرا گام بگام از روش های امریکا باآب وتاب پشتیبانی می کنند وهم چنین ازجناحی ازاین رژیم........
چندروز پیش ازایشان شنیدم که می گفتند ::: مثلا اگر رحیم صفوی کراوات بزند وکت شلوار بپوشد چه اشکالی دارد که درآنصورت ظاهرش قابل قبول می گردد!!
برای شما هنرمند متعهد گرانقدر آرزوی تندرستی وشکوفایی روز افزون می نمایم...... ارادتمند سهیک

آخرین ترانه ی باران

(October 21, 2007 7:27 PM)
fathollah. kiaeeha 00491731030480:

هادی عزیز سلام
دستت را میبوسم که خدمت این اقا رسیدی.بعدا مفصلا برایت می نویسم. تا بعد قربونت.

(October 21, 2007 12:11 PM)
farah 0296248824:

agha hadi hamishe shad bashi ke baese shadie ma hasti

(October 20, 2007 9:25 PM)
بهمن:

هادی جان هادی جان
این خودفروش را ول نکن .
به راه خودت ادامه بده.
در ضمن دراین سایت یک بخش نظرخواهی بطور کل بگذار.
بخصوص راجب برنامه voa بخش میزگرد.
ما بیشتر میل داریم به شما نظر بدهیم تا ..... نوریزاددددددددد وجائی که اون به اونجا میره .
بهمن از تهران

(October 20, 2007 8:15 PM)
123456:

dametgarm

(October 19, 2007 10:33 PM)
salar:

hadi aziz man ba norizadeh kari nadaram. vali shoma ham antor keh minamayid nistid, shoma ba kari besiyar ameh pasand va sathi ba aghay sayad faghat yk shab dar gotenborg 180000kr daramad dashtid noshe janetan vali nafarmayid yk la ghba va besetareh hastid. man faghat yek shahr az 50 shahr dar oropa ra hesab kardam..... salar

(October 19, 2007 8:28 PM)
امیر کیا:

آقای خرسندی من از این جوانان جویای نام خیلی میترسم.
حضرتش در یک برنامه صدای آمریکا شکایت داشت که چرا برنامه ای ویژه خانمها دارید؟ مگر خانمها و آقایان هر دو انسان نیستند و از این نوع استدلالات.
این جوان طرح‌هاي امنيتي (چقدر از این ترکیب میترسم)، انگاری نمیداند یا نمی بیند که چگونه زنان در ایران چند باره تحت ستم هستند. ستم پدر و برادر و خانواده، ستم نگاه و بینش خود ما و ستم حکومت.
این جویای نام طرح های امنیتی باید کمی هم آمار میزان نقش زنان را درسیستم اقتصادی جامعه آخوند زده ایران مطالعه کند تا همانند بعضی روشنفکران غربی چنین فرمایشاتی نفرمایند. تازه این روشنفکران میدان مطالعه شان جوامع غربی است که نقش زنان در امور اقتصادی با ایران احمدی نژاد مقایسه فیل است با فنجان.
و دیگر اینکه ایشان بسیار اهل مدارا با اهالی ستم هستند و شاکی بود که چرا به عوامل جمهوری اسلامی وقت بیشتری داده نمیشود.
این جویای نام، مرا به یاد جویای نام دیگری در دهه های قبل میاندازد که با شاه فالوده بهینه میخورد با خمینی بهنودوار مدارا کرد و اکنون هم از راه دور مقالاتش بطور همزمان در روزنامه های داخل و خارج منتشر میشود.
ماموران آتش نشانی دایم در حال خاموش کردن آتش نیستند، فقط وقتی به آنها احتیاج بود، عمل میکنند.
یادتان هست که چقدر از رییس دانشگاه کلمبیا ناراحت بود.
شوربختانه نوری زاده و بهنود کم نداریم و همچنین جوانان جویای نام دیگر.
خوش باشید

(October 19, 2007 4:18 AM)
mohsen:

man 10 saleh to kharejam,hadeaghal 10 sal ham hast ke to daneshgahaham,ama in norizadeh kiyeh ke man nemishnasamesh,shoma ham 75 milon adam goshneh, teshne ro alaf in bandeh khoda kardin.ya man gijam ya shoma ha part!!!

(October 18, 2007 10:22 AM)
ليلا:

هادي جان سلام

توي اين دنياي شير تو شير, هميشه يك عده هستند كه مي خواهند خود را به ناداني- نمي خواهم بگويم خريت كه دلخور شوند- بزنند. اگر ذره اي وجدان, مردانگي يا زنانگي, شرف و..داشته باشند شب قبل از خواب فقط فكر كنند كه نوري زاده فتوكپي پاسپورت سعيد امامي را از كجا بدست آورده است, يا منظورش از پولهاي طيب و طاهر جمهوري جنايتكار اسلامي چيست يا در كشوري كه براي يك برگ اطلاعيه در يك محاكمه دو دقيقه اي نفر اعدام مي شود, منابع اطلاعاتي او كيستند كه اين همه مصونيت دارند. بعد اگر توانستند, راحت بخوابند كه هادي و امثال هادي بيدارند و هوشيار. شما راه خودت را ادامه بده كه راه درستي است و اگر كسي دوست ندارد.....
با كلامت هميشه داري اونو چوب ميزني
بزن بزن كه داري خوب ميزني بزن بزن

ليلا, پاريس

(October 18, 2007 10:15 AM)
والد بمانعلی:

حقا که آزاده ای.

(October 18, 2007 9:47 AM)
خشایار:

هادی جان ایول
من طرف شما هستم و خیلی وقته که دیگه به حرف های نوری زاده گوش نمیدم من بیشتر طرف دار مقاله های بهنود هستم
از شما هم خواهش دارم که نظرت رو درباره مسعود بهنود بگی ممنونم
و پاینده باشی

(October 18, 2007 8:32 AM)
فرهاد:

نوری زاده یک ژورنالیست مردمی و انساندوسته !
شما دچار بیماری نارسیسیسم شدی جوان !!!!!!!!!!

(October 18, 2007 6:05 AM)
Behzad:

سلام
حرف شما حسابی است جناب خرسندی. بالاخره من نفهمیدم خط نوری زاده چیست؟ هم طرفدار خط شاه هم مصدق هم بختیار هم خمینی هم خامنه ای - هرگز فراموش نمی کنم که وی را فرهیخته نامیده بود- هم خاتمی و این اواخر VOA و حورج بوش و چینی - البته منظور کشور چین نیست بلکه معاون جورج بوش بیسواد و "فرهیخته" است - ایشان نان را فقط به نرخ روز نمی خورد بلکه شبها هم مشغول بده و بستان در صدای آمریکا VOA است به این می گویند طرفدار خط کمربندی.

(October 18, 2007 1:20 AM)
0031703600000:

MOHEM INEH CHEH KASI DOROST MIGEH .TOW, MAN,SHOMA VA YA ISHON. KHALAS

(October 17, 2007 11:53 AM)
Olagh:

Koone laghe hamatoon

(October 15, 2007 1:51 PM)
Olagh:

Koone laghe hamatoon

(October 15, 2007 1:51 PM)
52005:

جناب آقای خورسندی من میخواهم با دیدی انتقادی به سخنان شما نگاه کنم و امیدوارم دموکرتمنشانه نظر مرا حذف نکنید.
شما در جائی از سخنان خود گفته اید:
"شايد اين حرف‌هاي من يک خدمتي هم به دکتر عليرضا نوري‌زاده باشد که خداي نکرده يکوقت خودش را ارزان نفروشد"

و در جائی دیگر از سخنان خو گفته اید:

"خانه را نبايد فقط به اسم پدر کنيم. آنقدر مرتب از «خانه‌ي پدري» نگوئيم که برايمان حرف دربياورند و متلک بارمان کنند که گوئي مادرمان خانه‌ي ثابتي نداشته است!)"

آیا میتوان نام این فحاشیها را انتقاد و خدمت گذاشت؟؟؟

مگر خود شما در قسمتی از نوشته های خود اعتراف نکرده اید که در اوائل انقلاب اشتباهاتی داشته اید پس بهتر از دیگران باید بدانید که نباید اشتباهات کوچک را بزرگ کرد؟؟؟؟

اصلا با این صحبت شما که میگوئید چون یک مرتبه از اتحاد بر سر خمینی ضرر دیده ایم پس دیگر نباید با هم متحد شد.اشکال در اتحادما نبود بلکه در خمینی بود .رفتار خمینی واقعا بی سابقه و شاذ بود.

من معتقدم که امروزه کلیه افرادی که به استقلال آزادی و تمامیت ارضی ایران معتقدند میتوانند و باید با هم متحد شوند .اگر ما بر سر دموکراسی باهم متحد شویم یعنی به مخالف خود نیز حق انتقاد داده ایم.آیا این اتحاد با انتقاد تضادی دارد؟؟؟؟؟

اما بدون تردید با فحاشی و شخصیت شکنی و مچ گیری و لا ابالی گری سیاسی متضاداست.

(October 15, 2007 10:44 AM)
مانه:

تو با اين حرفهايي كه ميزني آخرش بعنوان اولين مرد دموكرات ايراني شناخته مي‌شوي. اما حيف كه اعتقاد علمي و عملي (منظور اعتياد نيست) قلمي و منقلي (منظور اعتياد است) به ولايت فقيه نداري. اگر نه به جلسات ...(خود سانسوري) شر خواني آقا دعوت مي‌شدي. ...چي دارم ميگم همينجوري پشت هم ...

(October 15, 2007 9:08 AM)
Hamid:

Hadi jan damet garm. hamintor edame bede ke karet alie. albate zaheran inbar choob to loone (***) zanboor (***) kardi ;) ta jomeh dar Asmterdam. zende bashi

(October 15, 2007 1:25 AM)
behrouz:

سلام عمو هادي كارت را مناز اين جهت نپسنديدمكه شما براي مخالفت با نوريزاده به زندگي خوصوصي ا و گير دادهاي اين اصلا درست نيت و كمي نا اميد كننده بو

(October 14, 2007 6:05 PM)
زنگی زنگ:

کلام گویا و دلنشین هادی خرسندی، بر دل می نشیند، زیرا از دل برمی آید.
حرف های بی پایه و بی مایه نوری زاده، تهوع آورند، زیرا ریشه در زیر عباهای عفن آخوندهای ضد بشر و سر در آخور نمور ساواک رسوای پهلوی ها دارند.
اگر بعد از سرنگونی رژیم جمهوری اسلامی سوراخ های بینی جناب نوری زاده از بوی زیرلحاف حاکمان بعدی گزارش تهیه کردند، باز هم نباید تعجب کرد؛این دست پروردهء پُر روی شاه و شیخ، انگلی است که از پادویی برای حاکمان، (به ویژه از نوع ستمگر) تغذیه می کند.

(October 14, 2007 2:28 PM)
shirin:

فارسی نگار

--------------------------------------------------------------------------------
متن تبدیل شده:

با سلام به تو! هادى جان این بابا آقاى نورى zaade فرزند khalf -ِ آيت الله نورى زده -ِ صدر mashroteh، زبون بسته تقصيرى نداره ، خوب این اگه با این و اون بستنى falode تو ايران و تو gorbat -اش نخوره چه طورى dokune -شو begardune، اينها وطن froush -انِ اجاره يى و namari کار کن ajaneb بودند و هستند ولی خوب خوشحالم که امثالِ تو هنوز هستند که efshah شون ميكند. زنده باشى مى بوسمت . شيرين

(October 14, 2007 11:53 AM)
بهزاد:

هادی جان
این آقا اول از احزابی که در تلویزیون خودش توهین کرده عذرخواهی کند .من خودم شنیدم .پس چیزی که عوض داره گله نداره.
بهزاد از تهران

(October 14, 2007 4:42 AM)
hamid:

salamhadi
dooste gerami in aga ra biesh az had nabayad bozorgesh kard.rasty hadi nazarat dar bareye kasany ke be omid va etminane mardom kheyanat mekoonand chest?nemoone(akbare gange,afshare,nabavy)va hezaran dalaledegar.

(October 14, 2007 2:10 AM)
عليرضا:

جناب هادي خرسندي

آقا من حض كردم از آن "پسر جان"ي كه به فريد طلايي گفتيد !. با اين لفظ "پسر جان " گفتن شما احساس قرابتي عميق وهزاران ساله دارم.( من را ياد پدر بزرگ مرحومم انداختي كه تا زماني كه بنده دوره رزيدنتي ام را مي گذراندم هنوز در هر موردي راست راست توي چشماي من خيره مي شد و به رسم پدر سالارنه اش ميگفت " پسر جان" بيچاره اين دم آخري تنها زماني كه به كمك دارو هايي كه برايش تجويز مي كردم تا از دردي كه مي كشيد اندكي كاسته شود متوجه شد كه چيزهايي هم هست كه ممكنه من بيشتر از او ازش سر در بياورم .)

اين كه كنجكاو سخنانش نبودي و نگذاشتي كه حرفش را بزند هم كار معركه اي بوده كاش با پشت دست دو سه بار هم مي زدي توي دهانش تا ديگر حوس نكند هم سخني با "بزرگي" چون شما را وسيله نامجويي خود كند.

و اما در مورد نوري زاده , بنظر من افشاي خود فروخته گان و مزدوراني كه در روياي جنگ و نابودي مردم و ميهنمان هستند , فريضه اي انساني و ميهني است چه نوري زاده باشد (كه بنده در مورد نيت ايشان به اندازه شما اطلاعات ندارم ) چه جنگ طلبان داخلي چه تجزيه طلبان ( هويت خواهان !!) و.......

راستي آقاي خرسندي , جايي خواندم كه جنابعالي در منزل يكي از دوستان هويت طلبتنا ( آقاي نگاهي ) فرموده بوديد كه ايران نه تنها بايد به صورت فدرال !! اداره شود بلكه بايد هر منطقه زبان رسمي اداري و آموزشي خود را داشته باشد و اگر در جايي كسي به زبان فارسي علاقه اي داشت خود برود و ياد بگيرد !.

اميد وارم كه خداوند آخر و عاقبت ميهنمان را ختم به خير بگرداند

آمين

(October 13, 2007 11:59 PM)
jaamed:

قربونت برم هادي خرسندي عزيز كه مثل رهبر معظم جمهوري‌اسلامي حق مطلق زير دست توئه و غير از اون، خلاف و بد و بيراه است و هم زدن و خوردن روغن آدمي‌زاد.

(October 13, 2007 11:42 PM)
ایرج هاشمی زاده:

درمقابل این صداقت ورک گوئی تو وکنارگذاشتن تعارفات و هندونه قرض دادن ها، دلم می خواست پهلویت بودم و یک ماچ گنده به گونه می چسباندم .
ایرج

(October 13, 2007 8:55 AM)
نوید:

آقای خورسندی بخت مرده‌هات از نوری‌زاده‌ نگذر. این آقا خودفروخته‌ی متظاهری است که از فرار نمی‌شه کرد. همه‌جا هستش. وجدانا چه فرقی با هخا داره؟ وافعا همه‌ی کسانی که در خارج‌اند شبیه این یارواند. تحلیل! می‌کنند؟
اگه اجازه بدین چن شما هم ساکن لندن هستید یه سوال بکنم. خانه‌ی این آقا و آقای محمدی‌ (کیهان لندن)نزدیک استودیوی صدای آمریکاست؟ آخه اینا همیشه اون‌جا حاضرند.

(October 13, 2007 3:39 AM)
چاوش:

شما هاپاتون رو از طنز فراتر گذاشتید. واقعا ادم شرمنده میشه وقتی این افراط ها رو می بینه. متاسفانه آقای خرسندی با توهین به نوری زاده (اصلا کاری به شخصیتش ندارم)نشون دادی که هیچ چیزی از مبارزه سیاسی نمیدونی. همین تندرویهای امثال شماست که اپوزوسیون رو به این حال و روز دراورده. کمی منطق و انصاف داشته باشید. دست از توهم توطئه بردارید.

(October 13, 2007 12:59 AM)
arash:

hadi jan man chizi nadaram shayd be nadaze khodam ham vaghean az siasat chizi nadonam chon be ghole kheili az in adamye siasy :siasat pedar madar nadare khahare va madar adam ro migayad .
albate alan dore siahy vase mardom ast har kasi ke ba in rejim mokhalefat kone va chizio ke mardom dostd aran beshnavan bege va janjal kone khob mosalaman moree ghabol mardom.rasty ye chize dige kasi ke hame donbaleshan ke mikhan teroresh konan akhe chera jomhoori eslami ke neshon dade chandin bar berahty dast be teror dar kharej va dakhel mizane az joon chenin fardi gozashte.(daei jan napelon hamishe montazer engelisa bood dar soratike engelisa aslan kari bahash nadhastan)

(October 12, 2007 10:41 PM)
كاوه:

هادي جان
به نظر من شما كار خودت را بكني بهتر است.من چون دوستت دارم ميگويم.شما در سياست و خبرنگاري و نه حتي در ادبيات همقد و هم وزن نوريزاده نيستي.شما مثل بوكسور مگس وزني كه با اصرار بخواهد با قهرمان سنگين وزني درگير شود.بطور مثال رژيم دربه در به دنبال خفه كردن اوست,اين را مي توان از سريال هاي طنز كانال 5 سيماي تهران ديد.ولي من نشنيده ام رژيم از بابت طنز شما ككش هم بگزد چه رسد كه فيلم بسازد و كتاب بنويسد.به نظر من شما وارد اين رينگ نشو كه همقد و هموزن اون بابا نيستي.

(October 12, 2007 10:32 PM)
07711424055:

حدى جان شاعر و نويسنده بزرگ درود بر تو دمت گرم، vojodat سلامت، هميشه سر بلند باشی که تو هميشه با تمامش talashha alodehe پول و انحراف نشدى و پاك حرف دلت و ميزنى و از hizkas ترس ندارى. زنده و هميشه سر بلند باشی که تو افتخار vatandostani. ضمنا barnamet با صمد آق هم که شاهكار است و اميدوارم همه ايرانيان ببينند . درود بر تو و پرويز سياد عزيز

(October 12, 2007 9:58 PM)
hossein:

آقاى خرسندى عزيز، با سلام و درود. هموطن عزيز، انتقاد و مخالفت منطقى فرق دارد با مسخره كردن. شما ميتوانيد مخالف نظرت آقا نورى زاده باشيد، و این حق شماست. sadeganeh جواب دهيد. كدام يک از اينها که در این souton برای شما به به و چاه چاه زدن، gadame كوچك در راه وطن بر داشته اند geir از ....

(October 12, 2007 9:47 PM)
Manouchehr:

هادی خان !
بنده تصور می کنم باید این مطلب را از نگاه محیط زیست و یک کمی جانوری نگاه کرد . خیال بد نکن ! توهین هم نیست ! غرضم گربه مرتضی علی است (حالا چرا نگفته اند سگ مرتضی علی نمی دانم ... حتما مرتضی علی با گربه comfortableتر بوده است )بله... روایت گربهه بود ...
از یارو پرسیدند زرد چیه؟ گفت می دانی قرمز چیه ؟ گفت آره می دونم ! گفت این هم همونه فقط زردش!
حالا برادر این هم همونه اما من ازش خوشم میاد . می دونی چرا؟ چون احمدی نژاد رو تو چاخان شکست داده !

(October 12, 2007 7:24 PM)
koutah:

beit: ala ei nourizaadeh marde khoshbin
bezire beiraghe haft khato por chin
benoush yek etekan chaye govara
ke dar voanews nakoni to fin fin

(October 12, 2007 7:04 PM)
koutah:

manke azin nourizadeh haalam beham mikhoreh,ye ki nist be ge kasane dige agar tahala yek milionium e in harfhayi ro ke nourizadeh mizane ,mizadand tahala to roghane velayat tabkh shodeh bodan chetorie ke in amo az to kheshtak e zane khamenei ham khabar miareh amma hich ki nemidooneh chedjoori?!badam ke soromoro gondeh mishine djoloye dorbin e voa damaghesho hey fert fert mikeshe bala ke agha adjab senatori zadim djaane shoma ,behesh bayad goft vaghean ke mesle in ke dar zemn ghabl az oomadan djolo dorbin ye estekan chay bendaaz bala nashegit vashe akhoond zaadeh!

(October 12, 2007 6:52 PM)
shahriar:

douroud bar shoma.az maghaleat lezat bordam.mesle hamishe zady to khal.kash yazd boudam ye dasmal yazdy fabrik barash miferestadam.shayadam dare va agha khatamy vasash tavasote hamoun hayee ke khabara ro behesh midan baraye edameye MOBAREZEASH vase pas gereftane KHANEYE PEDARIASH ferestade.hamchin mige khaneye pedary mesle inke molke baba jouneshe.ta key bayad farib khourd.be ghoule doustemoun bayad az toye chah biroun biaym.salem va sar boland bashy.rasty az agha nave che khabar?

(October 12, 2007 5:26 PM)
Homayoun:

Thanks Hadi. (Jana sokhan az zabane ma migooei). Mr. Nourizadeh is full of contradictions if not deceptions. Most notably, from one hand he claims that he is against military action against Iran but on the other hand criticizes organizations that actively oppose the war against Iran. If Bush had few more supporters like Nourizadeh, he wouldn’t hesitate to start the war against Iran.

(October 12, 2007 5:25 PM)
حميد ايزدي:

هادي جان:
حالا چرا همه از شما ميخواهند که زير بيرق نوري زاده بريد و در عوض از نوري زاده نميخواند که زير بيرق شما
بره و جاي اينکه شما حرفهاي اونو تاييد کنيد ، اون همه حرفهاي شما را تا ييد کنه؟ نوري زاده که نشون داده راحتتر زير بيرق اين واون ميره.
اصلا چه خوب بود که اونها که 35 مليون ايراني رو زير بيرق شما و 35 مليون ديگه رو زير بيرق نوري زاده ميبينند و بر طبق اين آمار استدلال کرده اند که رفتن شما زير بيرق نوري زاده هفتاد مليون رو متحد ميکنه ، اول يه آمار دقيقتري در ايران بگيرند که اصلا چند درصد مردم در ايران اسم شما و چند درصد اسم نوري زاده را حتي شنيده اند( منظور بي احترامي نيست )و بعد لشکر کشي و اتحاد بيرقي کنند.
يه بار چپ و راست و ميانه به زير بيرق خميني رفتند(يا رفتيم) و مملکت رو از چاله توي چاه انداختند(يا انداختيم).حالا هم ما فکر ميکنيم هر کي از اين چاه درمون بياره ما رو بر روي زميني صاف ميکاره. تقصيري هم نداريم. تو چاهيم و در اون تاريکي چاه اون چاه عميقتري رو که يارو واسمون کنده و با بيرق زرينش روشو پوشونده نميبينيم.
هر وقت که ما با عرضه، کوشش و تلاش خودمون توانستيم از توي چاه درآييم،اونوقته که از دست اين چاهکنان حرفه اي نجات پيدا کرده ايم ، گر نه همواره همون آش و همون کاسه، يا همون ما و همون چاه ، همون چاله.
با احترام : حميد

(October 12, 2007 4:41 AM)
فرمهر ( نام غیر فرمالیته! ):

سلام آقای خرسندی . خیلی خوشحال شدم وقتی دیدم همراهی گروهی در داخل ایران با دکتر نوری زاده _که همه جور اسناد و مدارک در اختیارش میگذارند و حتی از زیر عبای رهبر هم خبرش میرسانند!_ برایتان سوال برانگیز و ناباور است.مدتهاست به سهم خودم گلویم را پاره کرده ام که: "آخه آدم عاقل که میشینی پای تلویزیون و به به و چه چه میکنی... یه دقیقه فکر کن ( نمیخواد به خودت زیاد فشار هم بیاری!) آخه این جماعت بدوی که برای چهار کلمه حرف که یارو تو وبلاگش زده یا استاد دانشگاهی که به خر رهبر گفته یابو!میگیرن چوب تو آستینش میکنن چطور به این سوپرمن هایی که برای این آقا خبر میارن و احتمالا میبرن!کاری ندارن؟! فکر نکن در اون دستگاه نمیتونن فرق خودی رو از ناخودی تشخیص بدند. دست کم نگیریمشون که هیچ دشمنی رو نباید دست کم گرفت."
خلاصه اینکه کم کم داشتم به صحت نظریه ام شک میکردم که شما تائیدش کردید! ممنون.

(October 12, 2007 2:10 AM)
710-2882828:

You can criticize, but you are not allowed to ridicule people. In court those win who have logic, and not whatever you personally think is logic.

You know people respect you because of your TANZ, and the way you put the things in TANZ! I believe your political view is distorted and when you become yourself and real, not many people like you because of your personal views.

(October 12, 2007 1:54 AM)
mehregan:

salam hadi jan!besiar manteghi jawab dadin,maha hame ye karha ra mikhahim be shiweye khaneye ghamar khanumi hal konim,ghafel azinke ghablaz rahai bayad sabet konim ke liaghate azadiro darim wa khatab be mokhatabane tribune tanze hadi,rigi nemidarid agar dar kafshe khish.....baghishro amu hadi khodet begu payande bashi!

(October 12, 2007 12:44 AM)
koutah:

asghar agha salam
kheili in matn radje be ëkhtelaafaat khoob bood
alli bood,hadde aghal in akhoond zadeh(nourizadeh)ro yek nafar shenakht!

(October 11, 2007 11:08 PM)
کوشا:

رحمت به شیر پاکی که نوش جان کرده ای. حظ کردم و کلی ازت یاد گرفتم
دمت گرم ، لبانت خندان و قلمت همواره روشنگر.

(October 11, 2007 9:36 PM)
nim man:

سلام{+}

(October 11, 2007 9:29 PM)
Parviz Daryoush Jr:

Hadi jan salam:4 kalameh(Jalil-Khalil-Alil-Zalil)dar harf Asasi avale kalame baahhs darand amma mesle hamishe harfe tu (J) Jalil ast be yade Jalilie (jesus)paydar bashi marde bozorge

(October 11, 2007 8:50 PM)
ali:

مردمِ ايران فکر ميكنند این ۲ آقا چه mobarezei ميكنند؟هر ۲ نفر دنبالِ نان از اينجا به آنجا midavand و اسمش را گذشته اند مبارزه و البته مقدس،حرفه حرفه است ولی مالِ این دو نفر مقدس

(October 11, 2007 4:59 PM)
mani:

بابا اى vall دمت گرم و سرت sarfarz بادا مبارك بادا هميشه پاينده باشی گل گقتى حدى جان

(October 11, 2007 4:15 PM)
شاهرودی:

اقا ما که حظ کردیم. سلامت باشید در کنار نوه جان

(October 11, 2007 3:25 PM)
07949255785:

اقای خرسندی برای روزنامه نخوانهای نوری زاده نشناس بگوئید که چطور نوری زاده

از ساواک به خمینی از خمینی به قطب زاده از قطب زاده به علی امینی از امینی به بختیار

از بختیار به رضا پهلوی از پهلوی به رفسنجانی از رفسنجانی به خاتمی از خاتمی به

جورج بوش رسید در این وسط با تار و پولهای طیب و طاهر خامنه ای رقصید با از ماورای چپ

تا ماورای راست هم دوست بوده و پالوده میخورده. حالا خودتون انصاف بدید لقب مزدور اجاره ای

کمش است یا زیادش؟

(October 11, 2007 3:12 PM)
Sarah:

آقاى خرسندى، قربونِ دهنت!! درود بر شما.

(October 11, 2007 2:41 PM)
mehrdad:

salam
agha dastetan dard nakonad, man kamelan ba farmayeshate shoma movafegham.
bazi az doostan hanooz ham sohbate namyesh-e vahdat mikonand. valla mardom hooshyar-tar az in harfan.

(October 11, 2007 12:17 PM)
RASHID DANMARK:

قربونِ هر چی آدم چيز فهم هادى جان تو را به ghalamet قاطى این حرفها نشو. هر چی دلت خواست بنويس. فدات

(October 11, 2007 12:00 PM)
Davoud:

Hi Hadi, I fully agree with you on this issue. I just cannot beleive that Nourizadeh so much supports the US invasion of Iraq. I just cannot understands where he is coming from. I also agree with you about us Iranians outside iran can have different views and in fact that is signs of strength not weakness. Sorry did not have Farsi keyboard. Take care and keep the hard work
Davoud

(October 11, 2007 10:43 AM)
حسین:

ای آفا تا قبر آآآ ...
فدای آن سر کم مویت که تمام حرفهای انباشته در دل من در آن جای دارد!
عجب سخن جالبی بود این.استيک‌تان را در روغن آدميزاد سرخ نميکنيد!

هادی جان تا زمانی که زنده هستی همین طور بمان.
اصفهانی

(October 11, 2007 10:43 AM)
عزت:

...از چشم‌هاي نمناک و ترس‌خورده‌ي کودکان عراقي که تانک‌هاي آمريکائي و انگليسي را در کوچه‌هاي بن‌بست خانه‌ي مادري و سرزمين پدري‌شان مي‌بينند، حيا کنيد. اگر حيا سرتان ميشود و اگر استيک‌تان را در روغن آدميزاد سرخ نميکنيد!
این گوش نوازترین سخنانی است که من از آغاز جنگ عراق شنیده ام. دمت گرم

(October 11, 2007 8:21 AM)
علی:

همین "اختلافاتتان را کنار بگذارید" و "همه با هم" بود که سید علم کرد، و کرد آنچه کرد. این "مصلحت گرایی"ها از گور "تفکر و فرهنگ مذهبی" بیرون می آید. با سلام برای همکار این روزهایت!

(October 11, 2007 5:34 AM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی