بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

سه شنبه 23 مرداد 1386

لاف‌هاي قابل اعتماد در بازار مسگرهاي غريبي!

etemad6.jpg
از فرمايشات رئيس سازمان انرژي اتمي در بازارهاي مسگرهاي بي‌بي‌سي

« ...وقتی بود که در ایران ما متخصص (انرژي اتمي) نداشتیم. آدم بسیار کم داشتیم و یک وظیفه‌ی بسیار بزرگی جلوی بنده قرار گرفت. (اونم بازي کردن نقش آدم بود!) .....(دولتي‌ها) اصلاً نمیدونستند اتم چیه، چکار باید کرد و بعد شاه عصبانی بود. بالأخره یک روز گفته بود اعتمادو صدا بکنین اعتماد بیاد این کارو (اعتماد) بکنه. شاه منو خوب میشناخت (و دوست داشت اسممو تکرار کنه.) و میدونست در این زمینه تخصص دارم. من رفتم حضورشون. خواستن این کارو (اعتماد) زود شروع کنیم.... من رفتم یک روز حضور شاه (یعنی داشتم از آنطرف رد میشدم، سر راه یک سری به شاه زدم) گفتم من باید تمام این فناوری هسته‌ای را به شما یاد بدم که سر تا تهش چیه. وقتی شما این فناوری را یاد گرفتین اونوقت میتونیم با هم مذاکره داشته باشیم و میتونیم تصمیمات را با هم مشترکاً بگیریم که درست باشه. (مسگرها! بلندتر بکوبيد لطفاً)
شش‌ماه تمام من هرهفته یک بعد از ظهر به شاه درس فناوری هسته‌ای میدادم و اینها همه را روی کاغذ مینوشتم میدادم دستشون و از ایشون خواهش کردم (راستش دستور دادم) هر موقع که فرصت دارن نگاه بکنن و هرهفته (که میرفتم مشق‌های شاه را خط بزنم!) میدیدم که شاه همه را فهمیده، هضم کرده، درست درک کرده ... بعد که دیدم این حالت رو داره، یکدفه گفتم پس حالا شما باید به من بگید دقیقاً از من چی میخواین. (خيلي سکسي شد صحنه!).... بعد که این صحبت را کردم ایشون گفتن که (اعتماد) پس (بفرمائيد) بنشینید صحبت کنیم (اعتماد).
نشستیم دو ساعت تمام (تواضع ميکنم، سه‌ساعت و نيم بود) شاه تمام استراتژی قدرت ایران را در منطقه (با حوصله‌ي تمام) برای من (اعتماد) توصیف کرد، (به عرض من رساند) در خاورمیانه، هند، جهان ... به من نشون دادن که .....» بقیه‌ی حرف طرف در سر و صدای بازار مسگرها گم شد ...(پرانتزهاي تکميلي از ماست)
آقاي نصير اميني، روزنامه‌نگار پيشکسوت مقيم لندن در اين مورد گفت "اين‌ها خيال ميکنند علاوه بر شاه، تمام آدم‌هاي آن روزگار از دنيا رفته‌اند!"
اکبر اعتماد که به قول بي‌بي‌سي «وقتی که در دولت اکبر هاشمی رفسنجانی کار دستيابی به دانش هسته ای و توسعه آن از سر گرفته شد احساس شادی کرد.»؛ بعد از اينهمه مايه آمدن، در پايان مصاحبه‌ي بي‌بي‌سي، به جمهوري اسلامي قول همکاري از راه دور داد. ما هم باور کرديم. (که تا به حال همکاري نکرده!).

نظر های شما (4)     
سایه:

سلام؛ هادی جان من خیلی دوستت دارم و از طرفداراتم برات آرزوی موفقیت می کنم. در ضمن می خوام یه مطلبی بگم که دستمایه طنزی جدید بشه .
من برا شرکت مخابرات کار می کنم البته بصورت شرکت پیمانکاری ؛ این احمدی نژاده چند وقت پیش دستور داده بود که همه کسائی که وضعیت استخدامیشون معلوم نیست رو معلوم کنن . بعد مخابرات اومد و کلی بچه ها رو سر کار گذاشت که برین سوء پیشینه بگیرین و معاینات پزشکی و فرم و این آتو آشغالا . بعد از این همه مکافات تازه یادشون اومد که می خاستن سهام عدالت بدن!!!!!!!!!!!
بعدشن گفتن مخابرات می ره بورس .این سهام باید از 1 گوری(...احمدی نژاد)در بیاد.پس از کجا سهام بیارن؟
القصه اوضاع همین هست که هست.ما هم داریم با 200000تومن (این همه)کار میکنیم که البته با نبود بنزین
داریم با(ننه احمدی نژاد)می یام و می ریم که همینو هم داریم کرایه میدیم. می گی چیکار کنیم؟
البته قراره سهام بدن ها !!!!!!!!!!!

(September 11, 2007 6:35 AM)
ali:

از دولت كريمه ي اين احمدي نژاد ...من الاغ هم يكشبه شوفر وزير شدم ..

رفتم به پاي راست داخل خلا.....چشمت نبينه بد بيك باره من وزير شدم

شب با ضعيفه گلاويز و كار نا تمام....گفتند بيا برو جماران كه خر ها گلاويز شدند

(August 15, 2007 7:02 PM)
mehregan:

Ba droood be hadiye aziz!man khodam ta hala ba do nafar ruberu shodam ke yekishun migoft ke reisse sazmane tahghighate energie atomie digari ham migoft ke ferestadand donbalesh ke bere bomb besaze narafte migoft mardom gonah darand naraftam iran. ajdade ma yek chizi midunestand ke mesale mesgarkhunaro zadand.

(August 15, 2007 12:11 AM)
Ehsan:

سلام آقای خرسندی من صدای شما را تو بی بی سی شنيدم، من چون خودم کارم اينترنت است، ميخواستم بهتون بگم که وقتی که مردم از ايران با آنتی فيلتر سايت ِ شما رو ميبينن توی stat يا همون آمار ِ سايت ِ شما اونها رو از ايران نشون نميده و از يه کشور ِ خارجی نشون ميده (بستگی به اون آنتی فيلتر داره) برای همين به نظر مياد که بيننده هاتون از ايران کم شدن، ولی اين آمار fake ِ، شما هميشه تو ايران پر طرفدار هستيد، با تشکر، احسان

(August 14, 2007 11:16 AM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی