بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

يكشنبه 10 تير 1386

نامه‌ي جمعي از زندانيان سياسي و نظر اصغرآقا

تکذیب ِ حمایت از رضا پهلوی

اخبار روز: www.akhbar-rooz.com -شنبه ۹ تير ۱٣٨۶ - ٣۰ ژوئن ۲۰۰۷
«مطلع شدیم که اطلاعیه ای تحت عنوان حمایت از رضا پهلوی از طرف ما زندانیان سیاسی و امنیتی در زندانهای مختلف ایران صادر گردیده. این در حالی است که ما در زندانهای هارون الرشیدی رژیم قرار داریم و مورد انواع شکنجه های جسمی و روحی این رژیم هستیم تنها و تنها برای آزادی و رفاه و سعادت مردم ایران است و نه برای جایگزین کردن مجداد ولی فقیه تاجدار به جای ولی فقیه عمامه دار است.
رسیدن به آزادی و اجرای اعلامیه جهانی حقوق بشر در سایه شوم ساواک و وزارت اطلاعات هرگز امکان پذیر نیست و نخواهد بود و تنها در سایه جامعه ای فارق از هر دو دیکتاتوری است.در جامعه ای کثرت کرا که همه بتوانند عقاید خویش را ابراز نمایند همه یکسان آفریده شده اند و هیچ کس بر دیگری برتری ندارد گزیدن القاب برتری جویانه همانند ولی فقیه و شاهزاده خود نشانی از نقض اعلامیه جهانی حقوق بشر است و توهین به اصل برابری انسانها است.آقای رضا پهلوی شما با گزیدن لقب شاهزاده خود را برتر از دیگران میدانید،این در صورتی است که ما به خاطر این برتری جوائی است که در حال حاضر در زندانهای این رژیم بسر می بریم.
بنابر این ما زندانیان سیاسی و امنیتی سوء استفاده به غایت ناجوانمردانه را اقدامی غیر اخلاقی میدانیم و آن را محکوم می کنیم و از تمامی آزادیخواهان و فعالان حقوق بشری خواستار محکوم کردن اینگونه برخوردها هستیم .
زنده باد آزادی - نابود باد استبداد - زندانیان سیاسی ایران -۲۶ خرداد. »

اصغرآقا - ما نميدانيم آقاي رضا پهلوي چه سؤاستفاده‌اي در اين مورد کرده. اميدواريم سؤتفاهمي پيش آمده باشد. امّا اين نامه را به خاطر محتوايش - سواي تکذيب - اينجا آورديم که چگونه انسان‌هائي زير شکنجه‌ي مستقيم رژيم، باز هم وانميدهند و اگر از رضا پهلوي تبرّي ميجويند، براي زندانبان هم خوشخدمتي نشان نميدهند و پاسخ به «شاهزاده» را بهانه‌ي «حال دادن» به جلاد بالاي سرشان نميکنند. بلکه خشم او را افزون ميکنند. شکنجه‌ي بيشتر را به جسم و جان ميخرند و نامه‌اي پر از معيارهاي ضد ديکتاتوري و آزاديخواهانه با اسم خودشان منتشر ميکنند.
نام پر افتخار اين زندانيان را - که تعلق سازماني‌شان را نميدانيم،- با حروف پرمايه‌تر (بولد) اينجا ميآوريم:
حیدر نوری- یاسر مجیدی – روح الله کبیری – هاشم شاهی نیا – عبدالرضا رجبی – خلیل شالچی – عباس عسگری زاده – سعیده ماسوری – سعیده شاه قلعه – افشین بایمانی – سعید سنگر – اکبرسنجابی- محمد ویسی- حمید برهان- پیمان خنجری – والی داودی- محمد مهربانپور- محمد موسوی
(تنها کاري که از من برميآيد همين سياه کردن حروف است!)

نظر های شما (24)     
محمود:

لطفا شعر خدا يك شب به خواب شاه آمد را دوباره تو سايت بگذاريد .

(May 31, 2008 4:41 AM)
019995:

Hadijan Az Hameh Cheezo Hameh Kas Neveshti.vali Az Khanome Mahasti?????

(July 10, 2007 2:13 PM)
Hamid Izadi:

هادي جان:
خواستم در مورد "فيلم دروغ‌هاي خميني" که در اون بالاي
صفحه گذاشته اي نظر بدم، ولي در اونجا قسمت "نظر شما"
را نگذاشته اي.اين زير به جاش نظر ميدم. اگه توانستي هلش بده اون بالا( حالا به صرف اينکه يه نفر اسمت رو با حاي حمال نوشته انتظار حماليم ازت داريم،عجب پررو شده ام)
در آخر تيتراژ فيلم دروغ خميني ، فيلم به عليرضا نوريزاده هم تقديم شده است.
جالب ديدم که فيلمي در رابطه با يک دروغگو ساخته
شده و به يه دروغگوي ديگه تقديم شده.
NO WONDER که ما هميشه در کشورمون سر و کارمون با دولتمندان دروغگو بوده ، هست و خواهد بود!

با احترام: هميد ايزدي( نخواستم اسمم رو با حاي حمال بنويسم)

(July 8, 2007 8:01 PM)
adam:

Hadi e aziz,

Rajeh be neveshtat darmorede Salman rushdi. Ehsas mikonam ke tu ye kam hasoodit shodeh. Salman Rushdi nevisandeie tavanaie. Ketab sharm va bachehaie nimeshabesh ro ba tarjomeie aalie sahabi (Omidvaram dorost gofte basham) khoondam va kheili lezzat bordam. Kash ma ham nevisandei be in khoobi dashtim.

(July 8, 2007 1:12 AM)
کوشا:

هادی عزیز،
صرفا جهت اطلاع خودتان و از بابت اینکه از تعلق سیاسی امضا کنندگان اظهار بی اطلاعی کرده بودید خواستم بگویم اساسا زندانیان سیاسی مجاهد خلق زیر اعدام و یا زندان طویل المدت هستند. گذشته از شناخت شخصی ام از بسیاری از اونها، در آخرین لیست منتشره از زندانیان سیاسی هم بدقت درج شده.
با مهر
کوشا

(July 6, 2007 1:35 AM)
بینام و نشا ن:

ُُسلام دوستان اهل دل،سیاست، قلم و...
(قبل از هر چیز باید بگویم، که این اعتراض من فقط مربوط به امروز نیست،مربوط به هر روز است)

...ای که همچون مردمان دوی خردادی ما
فحش میدهید به عمو هادی ما
خدمت شما سئوالی دارم:

آیا به رای گذاشتن سخنی خلاف شرع شماست،
که اینگونه میتازید از چپ و راست ؟!

...شاید آن بچه ها هم،بهانه ای یافته اند،که یک جوری داد بزنند، هاوار گلوگیر خود را بر سر بیداد بزنند.

بگذار از سخنشان، آقای رضا پهلوی هم دلگیر نشود. اگر او خود را از آن مردم میداند، بگذار با یک اعتراض مردم، از مردم سیر نشود.

بیایید دهان همدیگر را نبندیم،بگذار - یک بار برای همیشه- یاد بگیریم ، که بی پرده به هر کسی - تکرار میکنم، به هر کسی - اعتراض کنیم. تا هرگز دیگر ریشه ریا در باغ جان، جان نگیرد، و اگر هست بخشکد، و یک بار برای همیشه بمیرد. آری بگذار، این جرثومه نکبت و عقب افتادگی دیگر نروید و هیچکس به مصلحتی - به سود یا زیان کسی- دروغ نگوید.

پس ، تا آب به اسیاب دشمن نریزیم،بیایید از دو سو از سخنان کریه بپرهیزیم، که هیچ جایی را نمیگیرد، زیرا سخن کریه، از دهان بر نیامده میمیرد. طنز میماند اما جاودان.

شمایان امروز خون به چهره ریخته اید، و بر انگیخته. شکی ندارم، که دو فردای دگر،که او - بابا هادی، مثل بابا طاهر ما- نباشد دیگر، با گریه خواهید گفت :

عبید زمانه بود ، رفت و تنهاییم
تکیم تکیم تک ،گر چه تن هاییم...

عمو هادی عزیز!
مرا ببخش که ناچارم ترا زنده زنده بکشم، تا شاید جوانمردی را به میذان بکشم.

پس تا شورانگیز زندگی کنیم، بیایید کندوی جان را به شیرین طنزش بیالاییم. یعنی دست عبید زنده را بفشاریم، و مرده پرستی را به کناری بگذاریم.

با ادب و احترام به خدمت مخالفین و موافقین
بینام و نشان سابق

...و اینک زیر نویس : (هال وقت ان است تا ببینیم که کلاه شرعی را-مثلا- چگونه میگذارند تا دروغ را عزیز بدارند.)
1- میگویند، ملای قزوین از قزوینی پرسید : این سبزی که میخوری نامش چیست ؟
گفت: شاهی سابق قربان.

(July 4, 2007 7:24 PM)
FEA:

Sir;khorsandi
Zendanian akhir dasteshan
az donya kotah ast!!

(July 4, 2007 5:14 PM)
ali:

با درود به روان زنده ياد دكتر محمد مصدق وتهنيت به شماآزادگان جان و قلم بر كف.
آقاي دكتر مهدي بازر گان كه بجاي تد بير علمي از استر لاب و استخاره بهره مي جست فرمودند : ما باران مي خواستيم حال سيل آمد.اين سيل خا نمان برانداز هر سياستمداري را زير گل و لاي متعفن خود دفن كرد و آنگاه كه به احمد آباد رسيد با تمام قلوه سنگهاي ريزو درشتش نتوانست از خط قر مزي كه اين ابر مرد سياست بدور خود كشيده است عبور كند و حضرت امام غايب هم هر چه توان داشت از سر پل تجريش تا راه آهن مرحوم مصدق را هول داد كه شايد زير قطار برود ولي نشد كه نشد.گوئي دكتر مصدق شمشيري است كه هر حمله اي را خود بخود دفع ميكند و جلاي بيشتري مي يابد.چراغي را كه مصدق بر افروخته است با پف كردن من و تو خاموش نمي شود.اين تجربه را هم كاشاني كرد وهم خميني رفسنجاني كه جاي خود دارد .ايشان يواشكي فوت كردند. زنده باد آزادي

(July 4, 2007 4:47 PM)
rashid az danmark:

Hadi jan
salgarde AIRBUS ast
dobare sherat ra khandam
Faghat to mandeie baray ma
zende bashi

(July 4, 2007 11:12 AM)
B:

کرباسچی:ما طبق قانون عمل مي کنيم. يک موقع به ما گفتند در نياوريد، درنياورديم. بعد به طور قانوني به ما گفتند دربياوريد، درآورديم. حالا هم گفتند در نياوريد، در نمي آوريم ديگر. روزنامه هم ميهن رو ميگه

(July 4, 2007 3:46 AM)
B:

کرباسچی:ما طبق قانون عمل مي کنيم. يک موقع به ما گفتند در نياوريد، درنياورديم. بعد به طور قانوني به ما گفتند دربياوريد، درآورديم. حالا هم گفتند در نياوريد، در نمي آوريم ديگر. روزنامه هم ميهن رو ميگه

(July 4, 2007 3:46 AM)
بی نام و نشان:

عمو هادی عزیز!
من همچنان "بینام ونشانم" شرمنده ام که درآن شعر نام سعید سنگر از قلم افتاده،بگذار آن عزیز از قلم افتاده مرا ببخشد:
که ما ایرانیان دشمن آغوش
فداکاران خود را میکنیم زودی فراموش

از آن غافل که بیسنگر نگونیم
که بیسنگر به فوتی سر نگونیم...

ای عزیز! بگذار عظمت سعید و سنگر را از زبان سعید دیگری برایت مثال بیاورم،تا از دلت در آورم.

شاخه عشق که در باغ زمستان میسوخت
آتش قهقهه در گل زد و بار آور شد

روی شبگیرگران ماشه خورشید چکید
کوهی از اتش و خون موج زدو سنگر شد...
از شاعر پر شور : سعید سلطانپور

و یک اصلاح:
وقتی که با عجله تاپ تاپ، تاتاپ تاپ، زده ام
ببخشید که ایران را، ارانی چاپ زده ام.

با ادب و احترام بینام و نشان سابق

(July 3, 2007 8:58 PM)
تابش:

قدیما فکر میکردم نباید به تابوت مرده چوب زد، اما وقتی
پی به مفهوم ضرب المثل ایرانی خودمان افتادم که میگوید:اگر به مرده رو بدی به کفنش میریندٌ. نظرم راجع به اندک پهلوی طلبان عوض شده و سخت باور دارم که باید هر چه بیشتر چهره مسلمان خاندان پهلوی و بویژه تعلیمات اسلامی پیش ازانقلاب را در پیدایش حکومت اسلامی ملایان افشا کرد، تا مجال ریدن به کفن را از آنان گرفت.

(July 3, 2007 4:23 PM)
آبی:

چقدر خوب که جز سیاه کردن حروف، کار دیگه‌ای از دست شما بر نمیاد، وگرنه وای بر ما. به هر حال مایه خوشحالی است که در این ۲۸ سال آن طراوت فکری کودکانه خود را هنوز از دست نداده و همواره - اینبار دست به دست «اخبار روز» - مشغول مبارزه با شاه هستید. به این میگن طنز اجباری!

(July 3, 2007 11:59 AM)
محمد:

آفرین بر این مردان مرد

(July 2, 2007 11:46 PM)
kevan:

با سلام
آيا به اين اسانی در زندان های جمهوری اسلامی ميشود با هم هماهنگ کرد و اطلاع يه داد؟؟؟

(July 2, 2007 9:43 PM)
بابک:

هادی جان از تو به خاطر این مطلبی که آوردی سپاسگزارم. این آزادگان و ایرانیان شریف باعث افتخار و سربلندی ما هستند، چون آزاده اند.
به امید پیروزی و سرافرازی

(July 2, 2007 5:01 PM)
حقگو:

يادت رفته شيفته خميني بودي ؟ ما يادمون نميره ...خدا يك شب به خواب شاه آمد..خميني با خدا...ريديد تو مملكت مفتخورها

(July 2, 2007 2:29 PM)
ali:

آفرين بر شما زندا نيان در بند استبداد كه طناب دار را بر گردن سر افراز خود هر لحظه حس مي كنيد و با شجاعت تمام اشك تمساح وارث استبداد پيشين را به لقا يش بخشيده ايد . اگر نبود اشتبا هات پدر تاجدار ايشان وبجاي حكومت سلطنت ميفرمودند و سياست كثيف را به مرده شور هاي سياسي وا گذار مي كردند حال چنين وضع شتر خر گاو پلنگي نداشتيم.

(July 2, 2007 12:48 PM)
مچ گير:

آقا هادي ميدونم كه جرئت چاپ كردن اينو نداري ولي ميگم كه وجدانت درد بياد يادت رفته امام زده شده بودي و شعري گفتي كه مثل سخنرا نيهاي اول 57 خميني مجبوري حالا قايم كني ؟ خد ا يك شب به خواب شاه آمد خميني با خدا همراه آمد؟ يادته كه ما ملت شما بيسوادهاي انقلابي رو هيچ وقت نمي بخشيم اون 2 تا سگ سياه شاه شرف داشتند به همه دلقكهاي سال 57 كه فكر ميكردند روشنفكرند. آقا جون مردم حافظه تاريخي دارن . گذشت دورهاي كه مخالفت با شاه چوسي روشنفكر نماي بود.

(July 2, 2007 10:51 AM)
maziar:

hadi jaan, to agar zamane mossadegh ham zendegi mikardi behesh fohsh midadi. vaghean ke mellate ma ba roshanfekrnamahayi mesle to ajib ham nist ke inghadr badbakhte ... yek nafar agar in roozha dare harfe hesabi mizane reza pahlavie. mige nemikham shah besham, mige babam ghalat kard, mige daste doshmanam ro ham miboosam. joone man biain mamlekato dorost konin age nakhastin manam rah nadin toosh. dige che margetoone ke fohshesh midin? az mast ke bar mast

(July 2, 2007 10:34 AM)
بینا م ونشا ن:

عمو هادی سلام!
حیدری میخواست چو رحمان دلیر
تاکه باشدچون مجیدی و کبیری کبیر

آن یکی هم که نیایش به شاهان میرسد
لطفعلی خان است صفایش به ایران میرسد

آن دگر هم که همنام آن شاهزاده است
ایستاده سخت نه که واداده است

شالچی را گو خلیل ملکی یادش بخیر
گفت خدمتم از بهر اران است نی ازبهر غیر

عسگری زاده با سعیده دست به دست
باادب امد پای شاه قلعه نشست

افشین اینبار همسنگر سنجانی است
گول نخواهد خورد در خدمت ایرانی است

چون با دلیل و هم مدارک یار برهانی بود
پس محمد هم دگر یک مرد ارانی بود

پیمان هم که خنجری بر گردن بیداد گشت
بیگمان او را نیاکان از گیلان است و رشت

نغمهء داودی مهربانپور موسوی را مست کرد
عاشقان را گرد هم آورد و هم همدست کرد

گر از این شعر کهن بس میچکد آب دست به دست
تو به معنی اش نگر نی است و دست و جست و رست

با ادب و احترام (خدمت شما و آنها) بی نام و نشان

(July 2, 2007 10:23 AM)
manouchehr:

هادی جان، درسته که یه کتاب به من بدهکاری، ولی این دلیل نمیشه که نظر منو نه چاپونی. ولی بدان وآگاه باش که ما همچنان ارادات مندیم...

(July 2, 2007 9:49 AM)
34506116:

az khandan in nameh lazat bordam,makhsosan inkeh moshkal asli yani velayatfaghieh taht har onwan va shekli bekhobi bayan shodeh ast.dorood bar hamvatanane shrafatmand

(July 1, 2007 11:45 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی