بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

سه شنبه 22 خرداد 1386

نقدي که اميدوارم نسيه‌اش نکنم!

دوستاني به من گفتند قبول نيست که اگر راجع به تو چيزي مينويسند، لينک ندهي و خودت را به «اون راه» بزني. گفتند مبادا تظاهر به تواضع، سر به بي‌اعتنائي بزند!
اتفاقاً دوهفته پيش که خبر شدم مهدي فلاحتي شاعر، کار مرا قابل نقد دانسته، رفتم و خواندم و تماس گرفتم تشکر کردم. در پاسخ حرف‌هائي گفت که بيشتر شرمنده شدم و پشيمان شدم که چرا تلفن کردم!
از آنجا که کارهاي فلاحتي را در اين سال‌ها ارج گذاشته‌ام و از زماني که سردبير «آرش» بود در پاريس، خواهان قلم و انديشه‌اش شده بودم، شادان شدم که براي من هم نوشته. به حکم سابقه‌اي که از قلمش دارم، اميدوارم که اين دفعه هم درست نوشته باشد!
چشم. (با اينکه الآن رفته‌ام مرخصي) لينکش را اينجا ميگذارم (لطفاً ديگر برايم نفرستيد. با سپاس از همه‌تان. بله ديدم! آخرينش را بنفشه خانم سبزواري الآن از ايران يا سوئد؟، فرستاد) و خودم را به «اون راه»، نميزنم، بلکه مي‌کوشم در راهي باشم، يا راهي را ادامه بدهم که فرهيختگاني چون فلاحتي وصف ميکنند. باشد که حرفشان را بي‌اعتبار نکنم. سايت اخبار روز. 30مي.

نظر های شما (2)     
nima:

سلام اصغر آقا
من متن اين آقای falahati را خواندم، البته نتونستم که tamamash کنم حالم بهم خرد، اينا چه juri نويسنده شدن ،،، همان چند satr ِ اول همه چی رو قاطی paati نوشته بود که به sakhati ميشد فهميد چی نوشته،، با\'desh هم که ingar حتما بايد راجع به کاره شما نظر بده vagar نه نمره enshaesh صفر ميشه ، يه سری چرت و پرت سر هم کرده بود که من اول فکر کردم طنز نوشته،،، اين ها کيان ،،بابا،،،،abru هر چی نويسنده رو بردن،،
بهتره بره جايی ديگه nok بزنِ ، که duni چيزی giresh بياد

(July 8, 2007 7:49 PM)
hasan:

این امریکا.........خیلی جالب بود

(June 24, 2007 12:01 AM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی