بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

پنجشنبه 17 خرداد 1386

"دیوانه‌ای" به دنبال جیپ پاپ بندکیت شانزدهم

"روز چهارشنبه هنگام عبور پاپ بندیکت شانزدهم از میان زائران در میدان سنت پیتر، مردی از جمعت بیرون آمد و تلاش کرد که خود را به پاپ برساند. به گزارش فرانس پرس، محافظان پاپ این را مرد را که تلاش داشت بر جیپ سفید سر باز پاپ سوار شود دستگیر کردند. آن طور که در تصاویر تلویزیونی نشان داده شد، پاپ هیچ عکس‌العملی به این حرکت نشان نداد. خبرگزاری واتیکان گزارش داد که ماموران سوییسی بی‌درنگ این مرد را دستگیر کردند. این مرد تی‌شرت صورتی پوشیده بود و شورت مشکی و کلاه بیسبال داشت. این خبرگزاری این فرد را "دیوانه" خوانده است. پلیس ایتالیا به این خبرگزاری گفته است که پس از بازجویی ماموران واتیکان این فرد به پلیس ایتالیا تحویل داده می‌شود."
- بله تلويزيون‌ها هم نشانش دادند اما هيچ به ديوانه‌ها نميزد. احتمالاً مردي است که مشکلاتي در زندگي ميداشته، با زن و فرزندانش ناسازگاري ميداشته، پريشان بوده، چند سال پيش با کشيشي درد دل کرده. آن کشيش با او مهرباني کرده، دستي به سروگوشش کشيده، بعد هم او را برده توي زيرزمين کليسا، ترتيبش را داده.
حالا بعد از چندسال که به خود آمده ، خواسته يک گلايه‌اي از کشيش مربوطه بکند و از او بپرسد چند نفر را اغفال کردي تا به اين مقام رسيدي؟

 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی