بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

شنبه 4 فروردين 1386

شادي از آزادي زرافشان

شادا آزادى ناصر زرافشان
ناصر زرافشان چهره ى درخشان مقاوت مردم ايران در برابر استبداد و ارتجاع حاكم، پس از گذراندن پنج سال حبس در زندان جمهورى اسلامى، در آستانه‌ى بهار از زندان آزاد شد.

ما جمعى از نويسندگان، شاعران و فرهنگ ورزان در تبعيد، آزادى ناصر زرافشان وكيل شجاع خانواده ى مقتولان قتل هاى زنجيره اى را كه در دفاع از حقوق پايمال شده ى آنان، صليب رنج سال ها زندان را بر دوش گرفت و سرافرازانه بر پيمان خود در دفاع از حقوق آنان در پيگيرى پرونده اين قتل‌ها استوار ماند، به همسر و خانواده ى او و همه ى مردم آزاده ى ميهن دربندمان تبريك مى گوييم. اول نوروز ١٣٨٦
من هم اين نامه را امضا کردم اما اگر خودم مينوشتمش اولاً آن صليب را که بوي مذهب ميدهد نميگذاشتم، ثانياً مينوشتم چون رژيم آدمخور بيش از اين زورش به زرافشان نرسيد مجبور شد آزادش کند. اين آزادي ربطي به آستانه‌ي بهار ندارد و رژيم منفور هيچ امتيازي از اين بابت نميگيرد، بلکه چهار پنج بهار به زرافشان و خانواده‌اش و هزاران بهار به باقي زندانيان آزاده شده و دربند بدهکار است.
آخرش هم اضافه ميکردم:
«ما جمعى از نويسندگان، شاعران و فرهنگ ورزان در تبعيد، چه تبريکي براي خانواده‌ي زرافشان و مردم داشته باشيم؟ مگر نوبل گرفته يا بليتش برنده شده. تازه برگشته به همان جائي که پنج سال پيش بود، با يک عالم مشکل و دردسر و روز از نو، روزي از نو.»
به دوست بزرگواري که تلفن کرد و امضاي مرا ميخواست گفتم که من براي اينکه با شما باشم امضا ميکنم وگرنه موردي نمي‌بينم. طبيعي است که در اين امضاهاي جمعي، کلمه به کلمه‌ي متن مورد قبول يک يک امضاکنندگان نباشد. اما خوب، اگر امضا نميکردم دلم نميآمد کنار ايستاده باشم و اين حرف‌ها را بنويسم. حالا به حساب انتقاد از خود بگذاريد. دمتون گرم.

نظر های شما (15)     
عزیز:

با سلام خدمت آقای خرسندی عزیز
خوشحال شدیم که بعد از سالها شما را شب عید در voaدیدیم امیدوارم موفق پیروز باشید و ما هم همچنان در حال پخش آثار شما برای دوستان و هموطنان هستیم
با درود از دبی ملکزاده از دبی

(March 29, 2007 10:58 PM)
پریسا:

اصغر آقای عزیز

این نوشته علی آقا از سایت
http://mollah.blogspot.com

گرفته شده فکر کنم ایشون یادشون رفته که منبع را بنویسن.

دوستدار شما
پریسا

(March 28, 2007 8:41 PM)
poskoloft:

آخرین خبرها حاکی از آن است که ملوانان به قم منتقل شده اند تا از آنها مرتد زدائی بشود و سپس در یکی از بیوت مراجع مسلمان بشوند .آن زن قبلا بی ناموس خانه دار میشود و صیغه یک آقازاده تا حسابی او را مسلمان کند .و آن 14 نفر مرد پس از مسلمان شدن به کار آموزش تکاوران ایرانی مسلمان بوده بپردازند .
اگر شنیدید یکی یا چند تاشون اصلا همه شون حافظ قران شدند تعجب نکنید.
جناب هادی خان خسته نباشی .مهمترین وظیفه شما اینه که به هر طریقی میتونی این سایتو به جوانان توی ایران معرفی کنی .من هم دارم به شما کمک میکنم .مطالب شما رو باید همه بخونن .موفق باشی

(March 27, 2007 7:21 PM)
Siamak:

roznamehhaye iranie khabar dadand keh 15 sarbaz englisie baraye bazjuie beh ghazwin anteghal dadeh shodand.

(March 26, 2007 10:19 PM)
poskoloft:

مثل اینکه دوستان کمی حواسشون پرته هد 15 نفر اگر تبرئه بشوند تازه باید برن اماکن (امر به معروف و نهی از منکر )تا معلوم بشه یک زن با 14 مرد توی قایق چیکار میکردن و اگه در آبهای ایران فعلی مرتکب شده باشند حتما تعزیر میشن .بی ناموسی اونم توی آبهای ایرن وای وای وای وای وای وای وای

(March 26, 2007 4:42 PM)
reza:

با سلام و تشکر از شما لطفا" بیشتر به voa آمریکابیا
و در مورد مخالفت آخوندها با نوروز و چهارشنبه سوری بگو تا نتوانند ملیت ما را نابود کنند

(March 26, 2007 3:12 PM)
اتدرسی:

سلام
می خوام بگم خره اخه نوشته در استانه بهار منظورش بهار ازادی و انقلاب دوباره ملت است

(March 25, 2007 8:42 PM)
جواد:

آقا اين مطلب نا خنك صغري خانوم به پستو يادم رفت بگم محشر بود.خيلي چسبيد.وحشتناك بود.در حد اقل متن حد اكثر منظور و نيش و كنايه.عاليه.خيلي توپ.

(March 25, 2007 5:32 PM)
جواد:

سلام اصغر آقا.
من تازه شما رو پيدا كردم.هر روز مي يام قسمتي از آرشيو تون رو باز ميكنم و مطالعه مي كنم. يك حرفه اي كامل.
من به عنوان يك تازه كار و آماتور از شما خواهش دارم بياين و كمي من رو راهنما يي بكنبد.شكر خدا جاي ما فيلتر نيستين.تا بعد ها.مشتري هر روز شما جواد

(March 25, 2007 5:27 PM)
rashid az danmark:

Hadi jan
Tanrik be Zarafshan baraye moghavemat moghabel erteja.

(March 25, 2007 5:10 PM)
میمون بی مغز:

استاد خرسندی عزیز،
در این بلوا که منتقد و سیاستمدار و روشن فکر با هم آمیخته اند و کس از کس نمی شود شناخت، شما دوست بی بدیل هرگز ندیده ای هستی که به زبان من سخن می گویی. زبانی داری که هر بار متنی به قلمت می خوانم، سراپا مفتخر می شوم از آنکه هم زبانی چون تو دارم. پاینده و پیروز باشی. هر جا که هستی.

(March 25, 2007 4:16 PM)
hamidreza:

این از وضع سیاسی این مملکت از طرفی خبر حراج نوروزی دختران ایرانی در دبی منتشر می شود
شرم بر طرفداران این نظام اسلامی

(March 25, 2007 4:05 AM)
ضیایی از شاهین شهر:

این فیلتر شکنا خودشون فیلترن عمو هادی .خودمون فیلتراشونو می ترکونیم.ولی ممنون که فکرمونی .ناصر زرافشان مصاحبه جالبی با صدای آمریکا کرده بود .نرسیده روز از نو روزی از نو ... کامنت قبلیمو نذاشتین تقصیر خودم بود .جوونیه دیگه.

(March 25, 2007 1:55 AM)
رضا:

همیشه باش خرسندی جان، همیشه باش...

(March 25, 2007 12:38 AM)
ali:

ما جمعی از ملوانان انگليسی که روز گذشته در آبهای خليج فارس دستگير شديم از صميم قلب اظهار ندامت و پشيمانی ميکنيم. ما اعتراف میکنيم که خواسته یا نخواسته در خدمت قدرتهای استکباری و بخصوص روباه پير استعمار٬ بريتانيا٬ بوده ايم. اقرار میکنيم که فريب بلندگوهای بيگانه را خورديم و وارد گروهک ضد انقلابی نيروی دريايی انگليس شديم. ما نمیدانستيم کادر رهبری گروهک دريايی انگليس به امريکای جهانخوار وصل است و از آنجا دستور ميگيرد. ما فقط يک ملوان ساده بوديم و از جريانات سياسی خبر نداشتيم. يک روز بما گفتند برويد دريا و چند تا ماهی درشت بگيريد٬ آقای تونی بلر دلش ماهی خواسته. ما هم اين دستور را کورکورانه اطاعت کرديم در حالی که نمیدانستيم آقای تونی بلر جاسوس اينتليجنت سرويس است و از امريکا پول ميگيرد و هميشه يخچال- فريزر خانه اش پر است از انواع و اقسام ماهی کپور و قزلآلا. بعدا در جریان بازجوییها فهمیدیم که حتی زن این آقا بی حجاب است و در دوران دانشجویی چندتا کار بی ناموسی هم کرده که اسنادش نزد برادران بازجو موجود است.
ما اعتراف میکنيم که گول خورديم و پشيمانيم. همين جا از مقام معظم رهبری درخواست ميکنيم ما را مورد عفو قرار دهد . ایشان هی میگفتند دشمن دشمن. ما آن موقع نمی فهمیدیم دشمن یعنی چی؟ و به این فرمایشات مقام معظم میخندیدیم. خدا ما را بیامرزد. ما غفلت کردیم. نمیدانستیم که ما خودمان دشمن هستیم و در خدمت اجانب .
بدبختی٬ فارسی هم بلد نبودیم که بعضی از این وبلاگهای طرفدار جمهوری اسلامی را بخوانیم و ارشاد شویم. خلاصه خیلی شرمنده ایم . خدا ما را ذلیل کند

(March 24, 2007 10:52 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی