بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

پنجشنبه 28 دي 1385

مواظب باشيد پيشنماز دنبلان ندزدد!

«یک مغازه ایرانی در شمال شهر تورنتو هست با دو بخش ِ مواد غذایی «سوپر شایان» و بخش ِ کتابفروشی «سرای بامداد». شکرخدا در تورونتو دو سه مسجد ایرانی هست که با هم رقابت هم میکنند! اوج رقابتشان در موسم عزاداري است که تبليغاتشان کاباره‌اي ميشود: امشب و همه شب دعاي کميل با اجراي زنده‌ي نوحه‌خوان فلان ، همراه با شور و هيجان شما ... بشتابيد ، بشتابيد! ...

پيشنماز مسجد امام‌علی آقاي محترمي است به نام دکتر مصباح که گاهي معمم است و گاهي لباس شخصي. چند روز پیش این دکتر حجت‌الاسلام براي خريد ميرود و در فرصتي مناسب تمام نسخه‌هاي ماهنامه‌ي «اصغرآقا» را از کنار پیشخان کتابفروشي برميدارد و با خود ميبرد! و تا صاحب مغازه متوجه بشود ايشان با اتومبيل خود محوطه را ترک میکند. فردای آنروز وقتی آقای سعيد چوبک به مسجد که زنگ میزند که راجع به «اصغرآقا» سوال کند آقای دکتر مصباح به ایشان میگوید که چند نفر از مشتریان شما به من شکایت کرده اند که شما نشریه های ضاله میفروشید و این برای شما و کاسبی‌تان درست نیست. آقای چوبک میگوید ولی حاج آقا آن نشریه‌ها فروشي است و من باید پولشان را به توزيع کننده بدهم. ابشان در جواب میگوید: آقا این پول ها خوردن ندارد.....عاقبت ندارد .... جوابگو هستید .......»

اصغرآقا - اولاً سپاس از هموطني که رفته بوده «اصغرآقا» بخرد و گيرش نيامده و بجايش اين گزارش را فرستاده. بعد هم ما بي‌‌آنکه کمترين آشنائي يا تماسي با صاحب مغازه داشته باشيم، از موزّع نشريه‌مان در تورونتو خواهش ميکنيم که وجه «اصغرآقا»ي شماره آخر را از «سراي بامداد» مطالبه نکند و از آقاي چوبک هم ميخواهيم پيگير وصول پول نشريات از پيشنماز مسجد نباشد که اين پول‌ها واقعاً خوردن ندارد و ممکن است آدم ايدز آخوندي بگيرد.
ضمناً از آنجا که ايشان فروشگاه غذائي هم دارد، ‌سفارش ميکنيم دنبلان‌ها را هم دم دست دکتر حجت‌الاسلام نگذارد چرا که ممکن است ايشان در حمله‌ي بعدي با بلند کردن دنبلان ، باز هم اقدام به امر بمعروف کند و به بهانه‌‌ي اينکه «چند نفر از مشتریان شما به من شکایت کرده اند که شما دنبلان‌های ضاله میفروشید»، دوباره به تهديد کاسبي او بپردازد.

حالا آقاي پيشنماز، دنبلان‌ها را خواهد خورد يانه ، به خودش و خداي خودش مربوط است. (البته به آن گوسفند بيچاره بيشتر مربوط است!) اما مسلماً در تبليغات عاشوراي بعدي به دردشان ميخورد: « امشب و همه شب دعاي کميل با شرکت زنده‌ي پيشنماز دنبلان‌ستيز مسجد امام‌علي ....».
در خاتمه،‌ اگر نکته‌گيران به ما گير بدهند که نشريه‌مان را با دنبلان در يک رديف گذاشته‌ايم، اين بيت عبيد زاکاني را داشته باشند که « غرض از موش و گربه برخواندن - مدّعا فهم کن پسر جانا» (و البته «دختر جانا» عبيد جان!)

نظر های شما (16)     
z k 416:

aghay khorsandy salam

(February 7, 2007 8:41 PM)
داوید لوس انجلس:

بدون یک پنی خرج تبلیغ دادن اقای سعید چوبک نه تنها مشتری بیشتری جمع کرد بلکه مشتریان وفادارش هم که وقعی به امام مصباح اصغر اقا خوار کانادایی که نهی در خرید از ایشان را
روی منبر به انان تبلیغ میکند نگذاشته و همچنان به خرید کردن از سوپر ایشان ادامه میدهند را
بهتر شناخته تا جاییکه برای انان حساب نسیه تا دریافت خقوق و قرض الحسنه تا شب جمعه هم باز میکند!!!.
مصباح چیز بلند کن و طرفدارانش هم وقتی که دیگر دسترسی به دنبلان » انتر لوطی مرده ی « اقای چوبک نداشتند مجبور میشوند که دست به دنبلانهای یکدیگر بیازایند و انجاست که به مرض ایدز اخوندی مبتلا خواهند شد ! البته اگر پیش از ان به جرایمی از قبیل سرقت از مکان کسب ، تهدید صاحب کسب ، بکارگیری قانون شرع بجای قانون کشوری ، ارعاب عموم با سواستفاده کردن از باورهای مذهبی مردم و تحریک احساسات انان بشرکت در تحریمی که جنبه ی قانونی ندارد ، استفاده از مقام و منبر و بلندگوی مکانیکه بر خلاف اصول اساسنامه ی ان بجای ترویج صلح به ترویج اشوب و بلوا پرداخته که میتواند در اینده پایگاهی شود بمنظور ایجاد اختلال در ارامش و نظم عمومی و بخطر انداختن امنیت ملی و ...................... متهم نگردیده و از کشور بیرون انداخته نشده و به جایی برگردانده نگردیده باشد که در انجا برای دخل یک دلار مجبور باشد دساعتها مردم را به گریه اندازد !!.
داوید لوس انجلس

(February 3, 2007 9:18 AM)
90589773124:

با سلام
خواهش میکنم نظرات مردم در باره پیش نماز دنبلان دزذ را برایم بفرستید ( میل بفرما هید)
ارادتمند سعید چوبک ( ما ل باخته) ( نشریات ا صغر آقا)در تورنتو

(January 28, 2007 2:04 PM)
dostar shoma:

Abtahi , the head of radio during 8 year war,and last week nobel banoo in voa said
صانعی فتاوای راهگشای معروفی دارند. سن
بلوغ دختر را سیزده سال میداند[ejdevaj va sigeh dar 13 salegi]. در هنگام فوت پدر، ولایت بر فرزند را به جای پدربزرگ، بر عهده مادر میداند[kheyli lotf kardand fatva dadand]. برابری قصاص و دیه زن و مرد، مسلمان و غیر مسلمان عناوین جزوات فقهی دیگر ایشان است که آنها را به من دادند[ dar moredeh zartoushtiha , boudistha va bahaiha ... chetor?]
. movazeb bashim ba hamkari Dr Khatamizadeh engelab badi ra Sanei nadouzdad.sanei vagti rais bonyad shahid bod yek sal gabl as douvoum khourdadian[LA]1.2 million dollars baray jayzeh fatwa salman rushdi tain kar.bayad did Dr Khatmizadeh bayad voa va bbc ra beyn bourojerdi va sani razi konad.

(January 20, 2007 6:01 PM)
ملا حسنی:

هادی خان عزيز

شما نميدانيد اين آقای دکتر الکی که پيشنماز مسجد در تورنتو است چه موجودی است. يکی از اون کاسب​کارهای حرفه​ای است. مسجد برای او محلی است برای تامين درآمد. از اون آدمهای هفت خط روزگار که حتی امام جماعت​های مستجد پاکستانی​ها٬ افغانی​ها و عربها را به ستوه درآورده. يک گانگستر به تمام معنا. خوب بلد است از حماقت و جهالت مردم هميشه در صحنه تورنتو سواستفاده کند.
اينها را گفتم که يه خورده دلداری​ات بدهم که کش رفتن چند تا نشريه که چيزی نيست. کارهای عجيب غريب تر از اين آقا سر ميزند. بی​خيال بابا.

(January 20, 2007 5:54 PM)
wewewe:

www.khak to sare mollah.ir

(January 20, 2007 11:57 AM)
زنبور:

شاکی جون گل گفتی. اين حرفت منو ياد ماههای بعد از انقلاب انداخت. تو فرودگاه تهران ويسکی يک بابايی رو گرفته بودن، طرف جز و ناله ميکرد، با يک دست تو سر خودش ميزد و با دست ديگه تيله های مامور گمرک رو دستمال ميکشيد. از ماموره پرسيديم که حالاخودمونيم با اين همه مشروب چکار ميکنين. گفت والا ما مسلمونيم دروغ نميگيم. خودمون ميخوريم.
اين جريان مربوط ميشه به دوران قبل از «پاکسازی کميته» که هنوز چند تا آدم با حال و سر ذوق مونده بودن. البته اين دوره هم بعد از اين بود که همه انقلابيون رو که باحاشون موافق نبودن سر به نيست کردن. و جونم برات بگه اون دوره هم بعد از دوره انقلابی بود که به بقيه احزاب ميگفتن هيس! حالا فعلان چيزی نگين که اگر بينمون نفقه بيافته ظعيف ميشيم و دولت طاقوتی سوءاستفاده ميکنه. وقتی پيروز شديم با هم تبادل عقيده ميکنيم. در واقع منظورشون اين بود که حالا فعلا خفه شين، وقتی به مقصود رسيديم شتر ديدی نديدی.نفس بکشين نه تنها خودتون رو بلکه دو تا نسل بعد شما رو هم خفه ميکنيم. اگه صداتون هم در بياد ميکشيمتون. اسمش رو هم ميزاريم انقلاب اسلامی. بعد از بيست سال جونتون که به لبتون رسيد يک آخوند خوش بر و رو مياريم که هشت سال سرتون رو گرم کنه و با حرفهای شيرينش گولتون بزنه. بعد از هفت هشت سال هم که ديگه محصل نيستين از صبح تا شب بايد مثل سگ بدوين که شايد يک لقمه نون در بيارين. بعدش هم که خدا بزرگه. کو تا تازه نفس ها جونشون به لبشون برسه.

(January 20, 2007 8:45 AM)
5018448-mashhad:

دنبلان را اگر هم حاجی آغا بدزدند ، به ضرس ِ قاطر ، برای کسی دیگر دزدیده اند استاد !

(January 20, 2007 1:12 AM)
09323526666:

سلام خسته نباشيد جناب خرسندي
اين ايدز آخوندي عجب چيز خطرناكي از ايدز معمولي بدتره الان رفسنجاني ايدز آخوندي گرفته يه در ميون مجالس رو غيبت مي كنه ميگن از آقا گرفته ميگن مال آقا به مراحل آخر رسيده كه حالش اينقدر بده حالا اينا چه جوري ايدزو به هم انتقال دادن نمي دونم كلاغا ميگن رفسنجاني شب آخري كه حالش خوب بوده خونه آقا بوده حالا اونجا چي بينشون گذشته كه منتقل به رفسنجاني شده نمي دونم
جاويد - ايران

(January 19, 2007 11:34 PM)
014169464352:

salam be hadi khan
ba arze mazerat man ba pishnhade shom ke donblanha ra az dame daste haj agha bardarand movafegh nistam va baraye mokhalefat ba shoma hazeram moshbehe anra betore rayegan taghdime haj agha konam harchand motmaenam ke AIDS akhondi migiram.chekar mishavad kard ma be pishnmazha eradat darim,in daste khodeman nist va tarikh iran govah ast
ezat ziyad
mehrab

(January 19, 2007 5:44 PM)
ايرانی:

نترس آقای خرسندی، دنبلانت را هم نمی توانند بخورند.

(January 19, 2007 3:24 PM)
003286948674:

Ba Salam!
In Jamaate Akhond Chiz Ra ham Az Tooye Shalwar Mizannand.
Baraye Hamin ast ke Digar Kesi Khayeye Nadarad ke Nafasash dar biyad !
Brussel

(January 19, 2007 2:53 PM)
004161-7013392:

شیخ اگر روزنامه ات دزدید
ظن مبر این«نه از ره کین است»
دزدی مال غیر طینت اوست
«اقتضای طبیعتش اینست »
اسد

(January 19, 2007 2:15 PM)
004161-7013392:

به دلت بد نیار،بلک ملا میخواسته اصغر آقا هارو زیر عبائی بفروشه که هم خودش بنوائی برسه و هم امت اسلام چشاشون واشه.مگه اخوانش تو تهرون همین کارو با مواد ضاله دیگه مثل عرق شراب وتریاک و غیرهم نمیکنن؟حالا عزب خونه های اسلامی هیچی.
د.شاکی

(January 19, 2007 10:47 AM)
00460704605395:

salam Asghar Agha jan !
Iranian farari dar khareje behtarin tablighat ra barhi Akhandha dorost kardind.
Vajoud mobarek onha bayes shoud Massjid ham dar kharejee sakhte shavad.
Safartan dar USA& Canada khosh bogzared.
Eradatmand
Kianoush
Filmfestival
Göteborg

(January 19, 2007 8:35 AM)
8749-502-905:

I live in Toronto, and I want to give this message to Mr. Mesbah that he should know that his sharlanatanism has worked well. I have decided to buy 2 copies of Asghar Agha, insteadd of one, and make sure that all my friends around me will read and pass on to others to read.

(January 19, 2007 3:53 AM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی