بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

پنجشنبه 4 آبان 1385

خرسندآپ کمدي مجاني

جهانشاه عزيزم از سايت ايرانيان داتکام ايميل زد که دو تکه کوتاه از شوي من در برکلي را، روي يو تيوب گذاشته.
اگر خواستيد ببينيد. اولي راجع به استاد جمالزاده شروع ميشود که ممکن است اسمش خوب شنيده نشود ...
1 - در باره ي شعرا و نويسندگاني که خراب ميکنند .... (کليک)
2 - در باره رفتار ايرانيان با همديگر .... (کليک)
نظرتان را هم اين زير بنويسيد اگر خواستيد.

نظر های شما (5)     
0032485368680:

با سلام خدمت استاد عزيز خواستم كه نظرتان را درباره بعضي مسائل جويا بشم اي كاش وقت داشته باشيد و جوابم را بدهيد توسط آدرس ايميلي كه دادم به نظر شما اين مسخره نيست كه دولتهاي اروپائي همه قبول دارند كه جمهوري اسلامي نقض حقوق بشر ميكند مردم را به سيخ كشيد هيچ اطميناني به آنها نيستووووو وبا دولت بوش دست همكاري ميدهند ولي در باطن مسئله طور ديگري است با ايران قراردادهاي آنچناني ميبندند به پناهندگان ايراني جواب منفي ميدهند براي مثال به پناهندگان ميگويند ما تحقيق كرديم و همه چيز را دروغ ميگوئيد شما در كشورتان هيچ مسئله اي نداريد و ترك خاك ميدهند البته بعد از چند سال كه در كنپ ها نگهداري ميكنند . آيا اين انساني است و تازه اين دولتها ميخواهند به وضع ايران رسيدگي كنند به به عجب شيرتوشيري 2 - راجع به صداي آمريكا آنها ميگويند كه در ايران اختناق وجود دارد و هر كس حرف بزند و يا اظهار عقيده كند به زندان ميافتد (مثل باتبي ها و غيره )اما ما ميبينيم كه آنها در برابر تلويزيون با مثلا خانم سيمين بهبهاني يا فلان آقاي فعال سياسي صحبت ميكنند و در آخر هيچ اتفاقي هم با اينكه مخالف رژيم صحبت ميكنند براي آنها نميافتد. براستي داستان چيست آيا صداي آمريكا ميخواهد بگويد كه درايران دموكراسي وجود دارد در غير اينصورت منظور چيست ۀ با تشكر از اينكه وقت گرانبهايتان را به من داديد

(April 26, 2007 2:34 AM)
رامین محمودی:

درودهادی عزیز:
سالیان زیادی میباشد که من مطالب وسایتهای شما را دنبال میکنم.اماتابه حال موفق نشده ام حضوری درخدمت شما باشم.وتا کنون متاسفانه تقریباتمامی فیلم و کلیپهایی را که از شماتماشاکرده ام بدون کیفیت ضبط بوده است و این جای بسی تاسف میباشد لطفا به این موضوع توجه فرمایید.
ّباسپاس فراوان: رامین ازآلمان(مونیخ)

(November 5, 2006 2:57 PM)
22227722:

خلاصه بگویم:بزرگش نخوانند اخل خرد که نام بزرگان به زشتی برد.استاد شما بزرگتر از آن هستید که نیازی به کوچک کردن دیگر بزرگان داشته باشید.ما را از بزرگانی از جمله خودتان مایوس نفرمایید.
فرزانه از تهران

(October 27, 2006 2:11 PM)
876554432:

salam
az zahamate shoma motshakeram
inham yek jok baraye shoma

be dastore reis jomhor be dalile gharar gereftane ayame hafte beyne 2 jome az inpas iran
tatil ast


dar zemn linke khorsandup komedi kar nemikonad

(October 27, 2006 12:36 PM)
ghajar:

خدمت آقای خرسندی،
بسیار نکته بینیها و جوکهای شما جالب است برایتان آرزوی موفقیت بیشتر را دارم. آدرس ایمیل من بقول شما الکی نیست! با تشکر فراوان برای خنداندن تمام ایرانیان، امیدوارم لب شما هم همیشه خندان باشد. خداحافظ.

(October 26, 2006 4:15 AM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی