بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

چهارشنبه 19 مهر 1385

تا بحال چنین پدیده ای نداشتیم.....

در رابطه با دستگيري حضرت آيت الله العظمي حسين کاظميني بروجردي
«علیرضا نوری زاده تحلیلگر سیاسی در مصاحبه با رادیو فردا میگوید: تا بحال چنین پدیده ای نداشتیم که جمعیت انبوهی در یک منزل کوچک جمع شوند و دو ماه در آنجا بگذرانند و مراقب منزل ایشان باشند. و الا ایشان را دو ماه پیش برده بودند.
این پدیده قابل تامل است. آقای نوری زاده میگوید مخالفان رژیم عامل دین را دست کم گرفته اند و این نشان میدهد جلوه دیگری از دین برای مردم تجلی پیدا میکند.» - راديو فرداي ديشب.
- ما تا به حال خيلي از اين پديده هاي تا به حالي، نداشته ايم. اما چه چيزي را ميخواهيم ثابت کنيم؟ ما تا به حال چنين پديده اي نداشتيم که يک رژيمي نويسنده را از توي خيابان بدزدد، طناب گردنش بيندازد و جسدش را توي خيابان بيندازد. تا به حال چنين پديده اي هم نداشتيم که يک عده روزنامه نويس و تحليلگر سياسي رئيس جمهوري را که اين اقدامات در حکومت او به انجام ميرسد، با مهاتما گاندي مقايسه کنند. تا به حال چنين پديده اي نداشتيم که رئيس کشوري از زندانبان و شکنجه گري مثل لاجوردي تجليل کند و روزنامه نگاران و تحليل گراني او را منادي گفتگوي تمدن ها بدانند. يا قطاع الطريقي را سردار سازندگي لقب بدهند، يا آخوند جنايتکاري را اينطوري توصيف کنند که «مقام معظم رهبري قبلاً چه پنجه اي در سه تار نوازي داشت»!
شکرخدا همه پديده هائي که ما تا به حال نداشتيم، «قابل تأمل» هستند.
اين پديده را هم تا به حال نداشتيم که يکنفر به عنوان تحليلگر سياسي حضور «جمعيت انبوهي در يک منزل کوچک» را به «تجلي جلوه ديگري از دين براي مردم» بداند!
از کي تا حالا دعواي آخوندهاي شارلاتان سر پول نفت «جلوه ديگري از دين!» تعبير شده؟ لابد از وقتي که راديو فردا و صداي آمريکا به جاي «نوام چامسکي» به عليرضا نوري زاده لقب تحليلگر سياسي داده اند.

 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی