بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

دوشنبه 17 بهمن 1384

فرمايشات امامخميني در باب کارتون ناب محمدي!

اگر حافظان بیضه اسلام به روی خودشان نمیآوردند که چه بهتر. اگر هم میخواستند ساکت ننشینند راهش همین است که عرض میکنم:

"بسمه تعالی - سردبیر نشریه یولاند پوستن
عطف به کارتونی که در باره پیامبر اسلام چاپ کرده بودید که عمامه حضرتش شبیه بمب بوده، به اطلاع میرساند.....

برابر تحقیقاتی که قاطبه مسلمانان در سراسر دنیا به عمل آورده اند و به اعتبار اسناد و شواهد تاریخی، عمامه آن حضرت هیچ شباهتی به بمب نداشته و آن کارتون ِ خلاف واقع ، نتیجه خیالپردازی کاریکاتوریست بی ابتکار نشریه شما بوده است.
خواهشمند است طبق قانون مطبوعات این توضیح را در شماره بعدی آن نشریه در همان صفحه و همان ستون به چاپ برسانید. از طرف ...... "

باور کنید قضیه به همین سادگی حل میشد و اینهمه آشوب بپا نمیشد و آن کارتون لعنتی از آن نشریه کم تیراژ به اضافه ده ها کارتون لعنتی دیگر در مطبوعات چهار قاره دنیا به تیراژ میلیاردی نمیرسید و کامپیوتر خویشاوندان ما هم در یکی از دهات سبزوار آن را نمیگرفت!
حالا آقایان علمای اسلام دارند التماس میکنند به الله کرم های اسلام که ای برادران مسلمان، آتش نزنید و نسوزید که دودش توی چشم خودمان میرود. اما آنها لا به لای فریادهای الله اکبر و «میکُشم میکُشم هر که پیغمبرم کِشید»، جواب میدهند "شما خفه. دستور علماست!".
ظاهراً چهارماه روی این اعتراضات و تظاهرات کار شده. طوری نبوده که خون مسلمین یکباره به جوش آمده باشد! چه "بیزینسی" پشتش هست، نمیدانم اما باید یک بیزینسی پشتش باشد!

پیام امامخمینی از آن دنیا شاید قدری به حل معما کمک کند:
فرمایشات امامخمینی

"بسم الله الرحمان الچیز. رحیم و چه و چه. لاکن برادران و خواهرانی که اینجا تشریف آوردین برادران. خوب شد خواهران را نیاوردن. زحمت شدین در این هوای گرم!
در باب اینکه یک کسی اون کس کاریکاتور شده به پیامبر اسلام، توهین شده با کارتون. لاکن این باید عدالت باشه به اون. (مرگ بر آمریکا ، مرگ بر آمریکا) دادگاه باشه. هیأت باشه. لاکن احراز هویت کفایته. اسلام دین مهربانی و رأفته. این خدای ناکرده باید سوال بشن با کدوم دست کشیده به اون. با کدوم دست کارتون شده به پیغمبر. اشتباهی اگر عوضی ساطور بزنن، این گناهه. کودوم دست بوده ساطور به همون قطع میکنه. در صدر اسلام هم اشتباه قطع نبود. یکنفر اومد کاریکاتور باشه از پیامبر. حضرت علی پا شد. پهلوون بود ماشالله. پاشد زد به شمشیر. نصفش کرد. یک کارتونیست اینور، یک کارتونیست اونور. شمشیر وسط. (الله اکبر) دوتا شد اون. لاکن چون ارمنی بود حضرت مسیح اومد تف زد چسبوندش بردش با خودش. (آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو) همین دانمارکی از تخم همونه. من تو دهن این دانمارکی میزنم. من خودم دانمارکی تعیین میکنم.
این به گمونش اون آقای کارتر آدم بوده. لاکن اگر همین شیر نقته ببنده اسلام و مسلمین اگر خدای نخواسته سفت باشه از اون شیر نفت. شاه دانمارکم مثل کمون حلاجا میلرزه از برودت. لاکن اینجا چقدر داغه. این اون سلمان رشدی بهش گفته بکش. یا اون کشیده داده دستش. این که خودش کارتونیست بلد نیست بکشه. اون چیز کرده. داده به این. لاکن ما موقع سلمان رشدی بلد بودیم نسق بگیریم از غرب که براندازی نباشه به رژیم ما. فهمید. (الله اکبر) من دعا هستم برای دانمارکی. که گیرش بیارن مسلم و مسلمین. هرچند وقت یکبار لازمه این. لاکن ما از جنبه سیاسی درگیری با غرب نیستیم. معهذا از جنبه هنر و ادبی درگیری با غرب هستیم. این فیلمسازه اون نویسندِیَه اون مترجمه اون کارتونه. گور بابای همه شون. (الله اکبر)
لاکن هرکس کاریکاتور باشه به اسلام و مسلمین، هرکس کارتون باشه به ائمه، هرکس تام اند جری باشه به پیغمبر اسلام، این از فردا بهش میگن دانمارکی یک دست. (الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر) چقدر من به آقای پاپ گفتم برگرده به اسلام. لاکن چقدر گفتم وقتی برمیگرده سر راهش اون والت دیسنی رم با خودش بیاره. یا همون میکی موز یا دونالد داک یا چه و چه. (آمریکا، اسرائیل، نابود باید گردد) لاکن اینها مردوده در اسلام (والت دیسنی، میکی موز، مردود باید گردد) من اخطار هستم به اون اخوان وارنر هم. کارتون نداریم. کاریکاتور نداریم. طنز نداریم. لاکن کاری نکنین که دیسنی لنده صحرای کربلا کنیم براتون. اللهم صل علی محمد اند هیز فامیلی."

نظر های شما (1)     
ali:

fagat mitonam begam DAMET GARM

(February 13, 2007 11:22 PM)
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی