بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

شنبه 12 شهريور 1384

نابرده رنجي گنجي آزاد نميشود!

پیشنهاد این است که دانشگاهیان دانشگاههای خارج هر کدام در ورودی دانشکده های خود طوماری بیاویزند ....

و از اساتید و دانشجویان و شهروندهای ایرانی و غیر ایرانی برای حمایت از رهایی گنجی امضا بگیرند. آنگاه در یک زمان و مکان مقرر در پیش چشم رسانه ها ، طومار ها را به هم بدوزند و به طور نمادین برای رهبر ایران که مسئول مستقیم سرنوشت اوست ارسال کنند.
شاید با این کار بشود رکورد درازترین طومار پارچه ای جهان را هم به دست آورد تا گواهی باشد بر ادامه دار بودن مطالبات آزادیخواهانه مردم ایران در سرتاسر جهان.
اگر توی هر دانشگاهی دو متر پارچه امضا شود ، جمع آن به صدها متر خواهد رسید که شاید رکورد جمع آوری امضا بشود و دوباره نگاه جهان را به سوی گنجی بازگرداند. اگر شما حاضرید در دانشگاه شهرتان این کار را شروع کنید ، خبر بدهید ، با یک زمان بندی ساده آن را به انجام میرسانیم. درود بر شما!
برای اعلام نظر و همکاری به سایت زیر مراجعه نمایید.
(نقل از طريق سايت محترم گويانيوز. همين امروز. با سپاس)

اخطار به رژيم:
پدرسوخته ها، بيشرف ها، گنجي را آزاد کنيد. بعضي ها دارد يک جائيشان خل ميشود.

قابل توجه علاقمندان:
براي دوختن همزمان طومارها در پيش چشم رسانه ها لطفاً به اختلاف ساعت هاي قاره اي توجه داشته و نيز ترتيب حمل و نقل به موقع طومارها را طوري پيش چشم رسانه ها بدهيد که در وهله اول چشمشان چهارتا شود.(حداقل)
ضمناً
اگر کار دوخت و دوز طومارها با دست انجام شود نه تنها دنيا با صنايع دستي و سوزني ما بيشتر آشنا ميشود بلکه اهميت امضاها هم افزايش خواهد يافت.
پيشگيري بهداشتي
اگر بعد از ارسال نمادين طومارهاي بهم دوخته براي رهبر ايران، متوجه شديد که رهبر مربوطه به طور نمادين محل سگ به طومار شما نگذاشت ناراحت نشويد.
مصارف طومار
اگر پس از تهيه درازترين طومار دنيا، خانم گنجي ناگهان اعلام کرد « آقاي گنجي احتياج به طومار کسي ندارند و تصميم مقامات قضائي بسيار خردمندانه و گرانقدر است »، طومار را عجالتاً لوله کرده به مصارف داخلي برسانيد.
رودست نخوريد!
اگر آقاي گنجي بعد از مدت ها که اعتصاب نامه نگاري کرده (شايد هم مينويسد و نميگذارند خارج کند که بايد از آنها پرسيد پدرسوخته ها چرا قبلاً ميگذاشتيد حالا نميگذاريد؟ خر خودتان هستيد!) بهرحال اگر گنجي عزيز نامه نوشت و در آن نامه تقاضا کرد که عدالت در باره همه زندانيان سياسي اجرا شود، مطمئن باشيد نامه را از قول او جعل کرده اند.

نظر های شما (0)     
 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی