بچه ها این گربه هه ایران ماست.!
پراکسی جديد
فيلتر شکن
برای دوستان در ايران
اصغرآقا، نوشته هاي هادي خرسندي

پنجشنبه 12 تير 1382

سلام صبح جمعه اطلاعيه حجت

سلام صبح جمعه

اطلاعيه حجت الاسلام رئيس جمهور به مناسبت 18 تير

بسم الله الرحمن رحيم

با سلام به رهبر معظم و درود به روان پاك شهيد اسدالله لاجوردي و تشكر از همه برادراني كه در اين سال ها كوشيدند دست اراذل و اوباش را كوتاه كنند و امثال مختاري و پوينده و فروهر و زالزاده را سر جاي خودشان بنشانند.

در رابطه با سالروز 18 تير ماه سه سال پيش كه شايع است در خوابگاه دانشجويان عده اي دانشجو عده اي ديگر را از پنجره به حياط پرتاب كرده اند، اين پارادوكس تازه اي نيست. نه تنها سه چار سال از آن گذشته بلكه در اعماق تاريخ هم سابقه دارد و در دانشگاه گندي شاپور هم وقتي برادران مغول ما آمدند، عده اي را نيمه شب از حجره هاي دانشگاه به خندق پرتاب كردند كه خوشبختانه يكي شان زنده نماند.

در كوي دانشگاه تهران هم البته همانطور كه ارشميدوس و فيثاغورث و چند تن ديگر از دانشمندان ثابت كرده اند، اين، قوه جاذبه زمين و نيروي كشنده مربوط به آن است كه باعث برخورد پرتاب شوندگان با سطح آسفالت شده و اگر چنانچه دانشجويان بي گناه ميبودند، اين نيروي گراويتي دخالت نميكرد و پرتاب شوندگان، مثل شهيد لاجوردي، اتوماتيكمان به هوا ميرفتند و به آسمان عروج مي كردند.
اميدوارم بازماندگان اين اراذل و اوباش كه اغلبشان هم دانشجوي رشته فيزيك بوده اند، اين قانونمندي علمي را در نظر خود آناليز كنند.

در خاتمه بنا به امر مطاع مقام معظم رهبري ماه تير از اين پس در تقويم اسلامي 17 روز خواهد داشت و 15 روز باقيمانده بين ماه هاي محرم الحرام و رمضان المبارك تقسيم خواهد شد.
اناللله و انا اليه راجعون به مقام معظم رهبري

الفاتحه، السيد المحمد الموسوي الخاتمي

***
تا فردا صبح، شب به خير
--------

 
 
 
این سایت را BookMarkکنید!

بایگانی